Na jó, hátha tudok valami okosságot.
Az biztos, hogy a karbiszinkron az utolsó lépés, mertugye-ha utána még hozzá kell nyúlni valamelyik karbihoz akkor borul megint minden.
A nyomatéklyuk minden motornál megvan ez normális dolog. Ne adj hirtelen gázt és szépen kisimul.
Általában én is 5-6E-ig forgatom, doboz mindíg rajt van, nem VC-s, 10km-es ingázásnál nagyrészt, eszik 5-5.5 litert.
Gyertyagondom még nem volt hasonló azt passzolom.
Nekem is vtak "hasonló" jellegű problémáim, de egy szaki kihúzott a sz@rból!
Szóval mikor a megtisztított gyertya nem ad szikrát, akkor meg kellene nézni, hogy nem-e mindig ugyanannál a hengernél levő gyertyák sz@ródnak el? Ha igen, akkor azon az ágon kellene kutakodni(gyújtótrafó első körben, utána gyertyakábel, stb.)!
Érdemes ránézni a gyertyapipákra is! Nekem úgy volt, hogy a vezetékeken nem vtak rendesen rajta, simán lejöttek kézzel...utána lettek rendesen belecsavarva a menetbe! Szóval hasonló problémánál előfordulhat, hogy néha kihagy az áram, aztán hirtelen megint kap a gyertya stb.stb.!
Takarítás! Ne csak az elektróda és a ház között pucoljátok! És főleg ne drótkefével! gyufaszállal vagy fogpiszkálóval(utóbbi jobb) +ronggyal áttörölni! És a ház(gyertya középső része) és a fal(külső részén van a gyertya menete) közé is be kell nyúlni! No oda már csak a fogpiszkáló hegye fér be! Én is meglepődtem, mennyi dzsuva ki tud onnan jönni! Aztán még nem árt kiégetni(gázégő 0,5-1perc)!
Noh...igyekeztem minden tapasztalatomat, ötletemet megosztani, ha nem jön meg ne kövezzetek meg ;)
Nah kérdezgettem már 1-2 dolgot,konkrét tippje nem volt...sajna...
de szerinte alaphangon ugy kell kezdeni hogy karbiszinkron,mert valószinü sokat kap,vagy keveset,de jó szakemberhez kell elvinni.
Akkor mondott olyat is hogy ha pl a fordulatszámnál kileng a mutató az azért van mert valamelyik schuberth tű elkopot(100 miliméteres kopásokról beszélünk)ilyenkor 4db zsir uj kell bele ha jól emlékxem valami 15 ezret mondott a 4db ra vagy lehet másra mondta mind1...
De ami biztos,az RF 400 mivel japán belföldi ezért nagyobra kell cserélni valamilyen tűszelepet vagy mit,mert a japánoknál más az idő járás és az ilyet ezzel a tüvel szoktál kompenzálni....hogy nagyobra vagy kisebbre cserélik....
Egyenlőre ennyi...sajnos annyi mindent mondott,és megmondom öszintén a felét sajnos már elfelejttem
De szerintem Imitrikes kiegésziti majd vagy mond rá valamit ő is
de öszintén minnek tépjem a száját ?
Amugy most veszünk karbi szinkron tesztert hogy belőjük a karbikat,mert egyik motorsem ugy megy ahogy kéne
képzeljétek a végsebessége eddig 210 volt lemérve...
most meg kereken 180
ez baromira idegesitő....
Most hétvégén belőjük majd megyünk túrázni egyet és irok majd hogy mennyi lett a fogyasztás stb stb
Nos, motort reggel leadtam szerelőnél. Úgy néz ki megvan a hiba (hibák) oka és nem is olyan vészes (anyagiakban sem).
Szóval szétkapták a gépet, porlasztószinkron és tisztítás volt megbeszélve hivatalosan, aztán meg majd megyünk tovább ha gáz van. Délután mondták, hogy az van, hogy a karbikon van ilyen gumitömítés. Na azok sz@rrá voltak menve az enyémen és ott biza ömlött be a benya. Eredmény: sokszor benzinszag, füst-kormolás és krvanagy fogyasztás. Mást nem igazán láttak, tűszelepek, stb.-ket megnézték, gumimembránokat is, azt mondták elég nagy eséllyel ez okozta a galibát.
Szóval kell néhány tömítés + a munkadíj. Ez még nem olyan vészes szerencsére.
Illetve még annyi, hogy bár tényleg nagyon sokminden nagyon jó volt: olajcsere, új gumik, friss műszaki, csak emellé még az új légszűrő is meg lett említve. Na szervízben mondták, hogy az is kuka. De szivacs volt benne aztán nekik van ilyen nagy lapokban, úgyhogy abból vágtak egyet formára és kb. 300Ft.
Szóval megoldódni látszik a dolog, holnapra tudják már csak összerakni, de annyi baj legyen, csak ne füstöljön már meg ne egyen 7-8at.
Kérdés: nekem első gép és amúgy sincs szívem szop@tni. És városban meg gondolom nem csak én vagyok így, hogy bizony 3-4ezer körüli elváltogatással is bőven lehet gyorsan menni. Szóval én ilyesmi tartományban használom legtöbbször. De olykor érzem (illetve ezt inkább a bükki szerpentineken), hogy olyan 3000-3500 körül ha odahúzok neki, akkor gondolkozik kicsit. Kb. mint a turbólyuk.
Bár tudom, "400asokat pörgetni kell", csak én tényleg sokat használom itt és ezt így észrevettem. Bár lehet a karbiszinkron is megoldja (vagy totál nem vagyok képben), mert mondták szervízben az alapjárat sem volt valami szép.
Feketenagy-al azt hiszem egy cipőben járunk! Nekem is ilyen problémám van az RF-el. Nekem 1 hét állás is elég hozzá, hogy ne induljon be, két hét után pedig olyan mintha tavasszal az első indítást próbálnám. Új gyertyával nekem is szinte pöccre indul és nekem is van jópár halott gyertyám már.
Azonban nálam kiegészül még a hibalista azzal, hogy ha -véletlenül- beindul akkor, -időjárástól függően- bemelegedés után 6000-es fordulat alatt csak 3 henger megy és vagy visszaváltással vagy 6000 fölé küzdéssel újra megy a 4 henger. Elég idegesítő mert kigyorsításoknál figyelni kell ne essen le a fordulat mert akkor egy kerti kapa erejével -és hangjával- próbálok valami teljesítményt kiköszörülni belőle...
Neked feketenagy van-e/volt-e hasonló problémád vagy másnak volt már ilyen?
A motort tavaly óta nem is tudom használni, mert egyszerűen nem lehet életet lehelni bele, de ha mégis akkor meg csak felidegesít... Sajna idén nem jut a büdzséből szerelőre, ezért ez a jövő évi költségvetésemet terheli majd. Addig is ha valakinek van használható javaslata -a bezúzáson kívül-, meghallgatnám mert ezzel is közelebb lennék a megoldáshoz és nem menne el a jövő évi szezon fele mire kitaláljuk mi a hiba.
áhh egye fene feltöltöttem a vidit :) sajna nem a legjobb a hang minőség mert megint csak elfelejttem levenni a hangtompitót a túra után de azért jobb mint a régi cső hangja ami volt :D
igen ezt már én is láttam...a Powa is ilyet akart csinálni,csak ne mtudta megoldani a csapágyazást,ezért is csináltunk még anno az rs emre nem forgosat
Sajna a hangja ne mvolt az igazi....de azért jól mutatott :D
holnap felrakom a vidit :)
aha lényegében igen....kilett doba a kukába én szétvágtam újra össze hegeszttem persze előte a csővet perforáltam és hibátlan a hangja,eről akartam vidit felrakni :)
Hát ez jó
Az biztos, hogy a karbiszinkron az utolsó lépés, mertugye-ha utána még hozzá kell nyúlni valamelyik karbihoz akkor borul megint minden.
A nyomatéklyuk minden motornál megvan ez normális dolog. Ne adj hirtelen gázt és szépen kisimul.
Általában én is 5-6E-ig forgatom, doboz mindíg rajt van, nem VC-s, 10km-es ingázásnál nagyrészt, eszik 5-5.5 litert.
Gyertyagondom még nem volt hasonló azt passzolom.
Az előző hozzászólásom esetleg nőknek életképes
Nekem is vtak "hasonló" jellegű problémáim, de egy szaki kihúzott a sz@rból!
Szóval mikor a megtisztított gyertya nem ad szikrát, akkor meg kellene nézni, hogy nem-e mindig ugyanannál a hengernél levő gyertyák sz@ródnak el? Ha igen, akkor azon az ágon kellene kutakodni(gyújtótrafó első körben, utána gyertyakábel, stb.)!
Érdemes ránézni a gyertyapipákra is! Nekem úgy volt, hogy a vezetékeken nem vtak rendesen rajta, simán lejöttek kézzel...utána lettek rendesen belecsavarva a menetbe! Szóval hasonló problémánál előfordulhat, hogy néha kihagy az áram, aztán hirtelen megint kap a gyertya stb.stb.!
Takarítás! Ne csak az elektróda és a ház között pucoljátok! És főleg ne drótkefével! gyufaszállal vagy fogpiszkálóval(utóbbi jobb) +ronggyal áttörölni! És a ház(gyertya középső része) és a fal(külső részén van a gyertya menete) közé is be kell nyúlni! No oda már csak a fogpiszkáló hegye fér be! Én is meglepődtem, mennyi dzsuva ki tud onnan jönni! Aztán még nem árt kiégetni(gázégő 0,5-1perc)!
Noh...igyekeztem minden tapasztalatomat, ötletemet megosztani, ha nem jön meg ne kövezzetek meg ;)
Motoros üdvözlettel:Nooby
de majd a hétvégi karbi szinkron után többet tudok mondani :)
adigis
széles útat
de szerinte alaphangon ugy kell kezdeni hogy karbiszinkron,mert valószinü sokat kap,vagy keveset,de jó szakemberhez kell elvinni.
Akkor mondott olyat is hogy ha pl a fordulatszámnál kileng a mutató az azért van mert valamelyik schuberth tű elkopot(100 miliméteres kopásokról beszélünk)ilyenkor 4db zsir uj kell bele ha jól emlékxem valami 15 ezret mondott a 4db ra vagy lehet másra mondta mind1...
De ami biztos,az RF 400 mivel japán belföldi ezért nagyobra kell cserélni valamilyen tűszelepet vagy mit,mert a japánoknál más az idő járás és az ilyet ezzel a tüvel szoktál kompenzálni....hogy nagyobra vagy kisebbre cserélik....
Egyenlőre ennyi...sajnos annyi mindent mondott,és megmondom öszintén a felét sajnos már elfelejttem
De szerintem Imitrikes kiegésziti majd vagy mond rá valamit ő is
Igen igazad van kimélem :)
de öszintén minnek tépjem a száját ?
Amugy most veszünk karbi szinkron tesztert hogy belőjük a karbikat,mert egyik motorsem ugy megy ahogy kéne
képzeljétek a végsebessége eddig 210 volt lemérve...
most meg kereken 180
ez baromira idegesitő....
Most hétvégén belőjük majd megyünk túrázni egyet és irok majd hogy mennyi lett a fogyasztás stb stb
Nos, motort reggel leadtam szerelőnél. Úgy néz ki megvan a hiba (hibák) oka és nem is olyan vészes (anyagiakban sem).
Szóval szétkapták a gépet, porlasztószinkron és tisztítás volt megbeszélve hivatalosan, aztán meg majd megyünk tovább ha gáz van. Délután mondták, hogy az van, hogy a karbikon van ilyen gumitömítés. Na azok sz@rrá voltak menve az enyémen és ott biza ömlött be a benya. Eredmény: sokszor benzinszag, füst-kormolás és krvanagy fogyasztás. Mást nem igazán láttak, tűszelepek, stb.-ket megnézték, gumimembránokat is, azt mondták elég nagy eséllyel ez okozta a galibát.
Szóval kell néhány tömítés + a munkadíj. Ez még nem olyan vészes szerencsére.
Illetve még annyi, hogy bár tényleg nagyon sokminden nagyon jó volt: olajcsere, új gumik, friss műszaki, csak emellé még az új légszűrő is meg lett említve. Na szervízben mondták, hogy az is kuka. De szivacs volt benne aztán nekik van ilyen nagy lapokban, úgyhogy abból vágtak egyet formára és kb. 300Ft.
Szóval megoldódni látszik a dolog, holnapra tudják már csak összerakni, de annyi baj legyen, csak ne füstöljön már meg ne egyen 7-8at.
Kérdés: nekem első gép és amúgy sincs szívem szop@tni. És városban meg gondolom nem csak én vagyok így, hogy bizony 3-4ezer körüli elváltogatással is bőven lehet gyorsan menni. Szóval én ilyesmi tartományban használom legtöbbször. De olykor érzem (illetve ezt inkább a bükki szerpentineken), hogy olyan 3000-3500 körül ha odahúzok neki, akkor gondolkozik kicsit. Kb. mint a turbólyuk.
Bár tudom, "400asokat pörgetni kell", csak én tényleg sokat használom itt és ezt így észrevettem. Bár lehet a karbiszinkron is megoldja (vagy totál nem vagyok képben), mert mondták szervízben az alapjárat sem volt valami szép.
Na, dióhéjban ennyi.
Feketenagy-al azt hiszem egy cipőben járunk! Nekem is ilyen problémám van az RF-el. Nekem 1 hét állás is elég hozzá, hogy ne induljon be, két hét után pedig olyan mintha tavasszal az első indítást próbálnám. Új gyertyával nekem is szinte pöccre indul és nekem is van jópár halott gyertyám már.
Azonban nálam kiegészül még a hibalista azzal, hogy ha -véletlenül- beindul akkor, -időjárástól függően- bemelegedés után 6000-es fordulat alatt csak 3 henger megy és vagy visszaváltással vagy 6000 fölé küzdéssel újra megy a 4 henger. Elég idegesítő mert kigyorsításoknál figyelni kell ne essen le a fordulat mert akkor egy kerti kapa erejével -és hangjával- próbálok valami teljesítményt kiköszörülni belőle...
Neked feketenagy van-e/volt-e hasonló problémád vagy másnak volt már ilyen?
A motort tavaly óta nem is tudom használni, mert egyszerűen nem lehet életet lehelni bele, de ha mégis akkor meg csak felidegesít... Sajna idén nem jut a büdzséből szerelőre, ezért ez a jövő évi költségvetésemet terheli majd. Addig is ha valakinek van használható javaslata -a bezúzáson kívül-, meghallgatnám mert ezzel is közelebb lennék a megoldáshoz és nem menne el a jövő évi szezon fele mire kitaláljuk mi a hiba.
Köszi!
Üdv
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem kicsi a különbség!
Amíg megy a motorod, nem melegszik rajt valami elektromos túlzottan?
igen ezt már én is láttam...a Powa is ilyet akart csinálni,csak ne mtudta megoldani a csapágyazást,ezért is csináltunk még anno az rs emre nem forgosat
Sajna a hangja ne mvolt az igazi....de azért jól mutatott :D
holnap felrakom a vidit :)