Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig nem is olyan apró... ha kiadós menés után benyúlsz a jobb oldali fekete idom alá biztosan megjegyzed hol van, mert megégeti a kezed a háza.
Köszönöm arra :D

nah néha nekm is kimehet 1-2 aprosága fejemből
powa:
Asszem a termosztátra gondolsz
Sajna nem tom hány lityó a tartalék de kb 3 liter.

multkor citadelláról jöttünk haza szokásos gurulás lassú tempó ,és képzeljétek elkezdett felle ugrálni a fordulatszámszabályzóm

nah mondom valami kontakt hiba vagy tudom is én....
ha huztam egy nagyobb gázt 1 piolre jó volt utánna megint xar...
elmentünk 1 darbig a tömeggel aztán go haza...egyszer csak látom a hőfok mérő a piroson is tul ment ugy kifordult mint még soha ilyet még nem láttam....
félre állunk lehül a moci kb 5 perc gyujtás rajta venti bekapcs 5 perc és kész vissza hült a normálra.
Voltam szerelőnél átnézte ingyen!Jóbarátom!
Másnap mikor átmentem egyből azzal nyitot nyugi csak 1 kábel volt a müszerfal alatt elszakdva de az inkább ugynézett ki mintha elrágta volna valami...na mind1 azóta hibátlanul müködik.a vizhőfok mérőre pedig azt mondta néha van olyan hogy nem nyit ki vagy nem zár be valami és olyankor vagy nehezen melegszik fel a motor vagy pillanatok alatt...Sajna nem jut hirtelen az eszembe az alkatrész neve
Na amúgy ugyanez. Most pislákol néha a visszajelző. Bár amikor hazahoztuk, egész úton égett szinte, pedig full tankkal indultam. De ami egyezik: akkor is rohadt meleg volt. Lehet valami szenzor túlmelegszik vagy nemtudom. Na de most remélem, elmegy megint legalább 200at tartalék nélkül, mert nem húztam neki. Igaz volt hegymenet is, de nem pörgetve.

Tartalék tartály hány lityó? Mert írta itt TaxisGaben, hogy 50-60km-re elég neki.
Szivesen Pistabaaa:)

Már készülödöm holnapra uraim :D

őhh amugy az érdekes az hogy ugyanezt produkálta nállam is és a szerelő azt mondta nyugi csak egy karbi szinkron kell neki.Viszont magyarázot valamit hogy az RF nél van egy olyan hiba hogy valamiért nehéz normálisan beállitani...
Amugy nekem meg azt csinálta hogy tele tankoltam és ugyanugy azt jelezte hogy tankolni kéne ...mentem egy kicsit majd teljes leállitás ujrainditás és a lámpa felvillan kb 2-3 sec re majd elalszik addig amég lenem mentem vele kb 170-200 km ert attól függ.
Elég változatosan vezetek
Hali!

Update: ma próbálgattam egy kicsit, hogy mikor jelentkezik a füst-benzinszag téma. 2-esben odatekertem neki és 8000nél (ugye amikor kapcsol a második 8 szelep), akkor van egy kis érces hangja. Namost szerintem már ezelőtt, amikor nagyon meghúzom, akkor füstöl egyet hátra és hát nem tűnik túl egészségesnek, magam mögé nézve. Viszont elváltottam a tetején, 3mast is végighúztam, ott már nem volt gáz. ?
Illetve: most 138km van benne teletankolás után, de hazafelé (igaz megint csak délben, rohadt melegben) olyakor pislákolt a FUEL lámpa. De a gáz elengedésével szépen lassan kialszik. Namost nemhiszem, hogy mondjuk városban, 4-esben egy 50es tempónál annyira dőlne a moci egy kis gázadásra, hogy az érzékelőről pont elfolyik a benya és ezért csinálja. De akkor mi lehet? Szeretném, ha kibírna 200at és utána még a tartalék. Tényleg, tartalék tartály hány lityó benzin?
Szia! Szerintem ugyanaz mint nekem A karburátor nekem szerintem nem elég meleg motornál lett beállítva. Így ha bemelegszik rendesen akkor akkor túl sok benzint kap ami miatt akár le is állhat mert túl sok benyát kap. Az alapjárat is simán elmehet emiatt. Főleg amiatt h ugye ezek a motorok még nem automata szivatósak. Persze ez csak az én véleményem
Hali!

RF400powa: köszöntem a linkeket!
GejzaR: és akkor szerinted mitől lehet? Egyébként fogyasztás meg nemtudom, most tesztelem, tegnap telenyomtam, és nulláztam km-ert. 99,1 van benne azóta, vegyes használatban, de általában főleg nem pörgetve. (A pörgetés nálam már 7től számít kb.) De amúgy klappolnak a tűnetek: füst, benzinszag, fogyasztás. Na de nem vagyok szakértő, még beszélek ismerőssel. Itt Miskolcon dolgozik a Suzuki szervízben. De bármilyen javaslatot szívesen veszek.

Egyébként meg megkérdeztem az ismerőst, aztmondja 35%-os az út ott. És nem Tapolcán van. A harmadik képen a távolban látni egy gátat. Na azal egyszintig megy le az út, pár 10 méter alatt. Meg ha megnézitek, az út egyszer csak eltűnik. És nem a távolság miatt, ott kezd el lefelé borítani nagyon.
Pistabaaa neked is nagyon köszi a jó kivánságot :)

hát remélem tényleg összejön kint a dolog.
hazahúz már most a szivem
TaxisGaben

Köszönöm a jó kivánságot :D

Sajnos kint nem aluminiummal fogok foglalkozni:) de ez nem azt jelenti hogy felhagyok a sorozat lövő kipu gyártással
Megmutatom nekik hogy milyen az igazi sorozat lövő kipuff :D

http://www.youtube.com/watch?v...

http://www.yo
utube.com/watch?v...


de itt az ucsó nem kipuff :( a végén kicsitt felizott a minigun :D
Nah, most akkor már nem akarok veszekedni, de az nagyon nem megengedett 15% ! De ehez annyit fűznék, hogy a rendőrök is kiteszik mindig mérésnél a "RADAR CONTROL" táblát! Meg hogy pont kis hazánk nem arról híres, hogy betartjuk a szabájokat...
400Powa-nak jó melót kint, gyártsál a depresszív englandnak sok jón rámbós sorozatlövő kipufogót...
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!
Elsős sorban egy korrekt szervizre lenne szükségem...
Magyarország nyugati részében valahol ahol értenek is az Rf-ekhez!
Egy 400asom van és elég jól szivat!
Olaj, gyertya, levegőszűrő csere volt! Sajna elötte nem tudom mert nem rég vettem :(
El is indult szinte pöcre de bemelegszik és elmegy az alapjárat meg le áll a motor... Mi lehet a baja?
Köszi előre is
Grat a vashoz!
Egyébként a közúti emelkedés max 15%-os lehet (építési területen ahol a benga gépek mennek, ott lehet 20%).

Sztem a fogyasztás egy karbi szinkrontól nem lesz 5-6 liter között, ha most 8,5-et fogyaszt...
hali

Sajna nem tom hogyan is müködik ez azt tudom hogy a 600as Rf en csak baloldalt van nekem 98 é végi és mind a 2 oldalt vanszóval ugynézki évjárat függő.

Itt van pár link használd egészséggel:

http://www.burmi.hu

http://motorbon
to.uw.hu/


http://www.sugomotor.hu/

ez a legjobb itt minden van innen indulj:http://dr350.bnet.hu/hu/node/4...


És nem mindig olcsobb a bontóbol ez tapasztalat :)

remélem udtam segiteni
Nahát na. Gratulálok, egyszer mindenkinek beüt a karrier.
Szerintem jó dolgod lesz kint, bárhova is mész, azt meg majd meglátod, hogy mennyire lesz kedved haza jönni. Minden jót, sok sikert hozzá!
Uh, köszi. Ezt a céget nem ismertem.

És valami "jó" bontót Bp vagy Miskolc környékén?
Sajna van pár esztétikai hiba. A jobboldali felső kopoltyú nagyjából egyben van, de meg van törve. Meg a bal hátsó kapaszkodónak a teteje van leszakadva. Egyben van, fém is okés benne, csak csúnya. Illetve ezeken a '96 előttieken úgytudom csak a baloldalon van tároló rekesz. Namost ennek ott egy tuti nem gyári takaró műanyg van, mert nincs rekesz, csak a helye + hiányzik is egy fül, ahol az idomhoz lehetne csavarozni.

Namost ezeket be lehet szerezni a majosházai tuningüzletben, csak lehet bontóból olcsóbb.
Kedves RF -esek!

Úgynézki 8 tol kezdve nem leszek 1 hónapig.vagy tovább.
Külföldre megyek dolgozni,végre megjött a telefon amire vártam már 3 hónapja...
Hogy végre a saját szakterületemen dolgozzak,felvett rendszergazdának a cégéhez,aaz egyik barátom aki most 10 éve hogy kiment szerencsét probálni. itt azt mondta hogy annyi a dolgom hogy kimegyek a helyszinre és teszem amit tennem kell.
Sajnos részleteket még nem tudok,majd oda kint a többit.
A fizetés elég baráti lesz,lesz céges autó+ szálás.

a cégnél ahol dolgozom hivatalosan kedden lépek ki,Már szoltam a fönöknek is igaz hogy már 3 hónapja :D hogy bármikor ez bekövetkezhet...
Csak annyit mondot rendben,nincs semmi probléma sok szerencsét kivánok!a papir munkát nem tom hogy intézzük majd elválik....

Hát csak annyit szerettem volna mondani hogy lehet nem jövök vissza bár kitudja...Egyenlőre minden marad igy ahogy van,a motoromat átviszük a mai nap folyamán RSrambo-hoz majd ő össze rakja :D

Imitrikes szóval ezentúl szerintem majd egymással kell komunikálnotok :)
Lényegében vissza kerül a régi tulajhoz :D

majd még irok azért kivánjatok szerencsét

széles útat kivánok mindenkinek,és természetesen olcsó benzint
hát igen ezt én is sajnálom :(
amugy a sötétitett plexinek ez a hátránya :D
ha jól tom a szatuna kft nél van rá való kb 10000 ft ért. és olyat amilyet te akarsz.felső 1-2 centi hmm
Nekem az átlátszóm megfelel csak sajna most felkell majd poliroznom mert az esésnél nagyon össze karcolodot :(

széles útat
Üdv,

Köszönöm a fogadtatást!

RF400powa: tényleg, még színre is olyan. Viszont azt sajnálattal hallom, hogy nem biztos, hogy 5 lityóval el lehet vele futkározni. Amúgy hasaltam én is a tankra meg próbáltam mocorogni mindenhogy, persze ha a felső 1-2 centin néztem ki a bukóból akkor már jó volt, motort is hallottam a szélzaj mellett. Csak sajna vagy nemsajna nekem full sötét a plexi. Így azért elég nagy részt kitakar hasalás közben. Apropó: valakit nem érdekel ez a plexi egy sötétítettre vagy simán átlátszóra?

TaxiGaben: Most, hogy így mondod, tegnap amikor már nem volt hajlandó indulni rá se tekertem a tartalékra. Ez úgy működik akkor, hogy van valami másik kis rekesz a tartályban, ahonnan csak akkor csoroghat a nafta, ha rácsavarom a tartalékra? És ha igen, akkor ez hány litert jelent? Egyébként a képek nem nálunk készültek, hanem ismerősnél. Csak jó idő volt meg szebb is mint egy panelrengeteg előtt. De az utca tényleg elég durva: szerintem több is az emelkedése, olyan 35-40% között van.
Ja, meg látom kicsit csinos helyen laksz Pistabá, ha jól rémlik, akkor ott az utca emelkedik egy pindurit(24-25%)?Télen szoptam is 2 éve hátsó kerékkel... Már ha ott M-Tapolca fele van...?
Üdvözlet a csoportban Pistabá!
Mivel teljes kortörténetett írtál le, s rá is mutattál a megoldásra, nem kell semmit hozzá fűzni... Ha nem mész csak ilyen 110-120 -as túratempót 6.ban, akkor majd karbi szinkron után lásd meg jobb lesz neked is a fogyasztás...
Bár tartalék nélkül én is ilyen 210-230 km között megyek el, ha rányitom még a tarcsit, akkor még+50-60 km.

Holnap Síííííóóóóóóóófok....! Jeeeeeeee!
Először is gratulálok hogy te is csatlakoztál az RF -esekhez

másodszor pedig igen tényleg jó hosszú lett :D
hmmm...lehet egy karbiszinkron kéne még 1x neki,személyszerint 200 km tudok csak elmenni 1 tankal maximum!persze mivel én 99% városban megyek sokat kuplungolok szerintem ezért ez is nem is ráadásul napi használatban van és kb 15 km naponta(jelenleg csak áll a gép :) )itt sokan mondják hogy 5 lityóval elmennek hmm hát lehet nekem valahogy ez nem jön össze :D
viszont lemértük még jó multkor mennyit megy végre 600 as RF meletem 220 ig :)de ott megált :( és nem a 600 as ált meg ott

régen 250 is megvolt :(
Melleslegszép a géped nekem is ilyen:)
Csak jelenelg nem mükxik
amugy személyszerint 184 cm magas vok és a gyári plexi nekem tökéletes :) hassalj rá jobban a tankra

széles útat mindenkinek
Sziasztok!

Nos, megvettem életem első motorját: Suzuki RF 400.

Nagyon tetszik, tegnap hoztuk haza, mentem vele egy kicsit hegyi utakon is, minden pöpec!

Illetve lehet, hogy valami kis beállítás hibája van (gondolom egy karbiszonkron kéne neki, bár eladó szerint ez nem túl rég volt megcsinálva -- hát lehet, hogy nem sikerült valam jól ), mivel ha lenyelezem a gázkart, akkor képes néha hátradobni egy füstpamacsot, mint valami jóféle dízel autó.

Illetve nektek mennyit fogyaszt a gép? Most főleg arra lennék kíváncsi, hogy autópálya tempónál, melegben, stb. Tegnap délben hoztuk el, kb. 150km-t jöttünk autópályán (általában 6.-ban, 6-7ezres fordulaton, elvileg tehát még csak 8 szelep ment, mert úgy tudom, hogy 8ezer felett nyit a másik 8), itthon is furikáztam úgy 30-40et, tehát mondjuk max 200at és bizony elfogyott a benya.

Úgy tudtam, 17 literes a tankja és ezzel olyan 240et is el kéne mennie, vagy rosszul tudom? Autópályán egyébként 110-130 volt az átlag, 1x-2x 150-160 de nem huzamosan (kb. csak amíg elérte ezt a tempót).

Szóval nekem soknak tűnik a fogyasztás -- lehet ennek köze ahhoz, hogy esetleg karbiszinkron kellene? Mert a füstön kívül néha még kis benzinszagot is érezni, mintha túl sokat kapna és nem tudná elégetni rendesen (magyarázza a füstöt, a benzinszagot és azt is, hogy füst csak nyélgáznál van az elején).

Illetve valami jó kis túraplexit nem tudtok ajánlani? 187centimhez a gyári pont a bukó plexijére tolja a szelet + bogarakat, így 100-110 felett már nagyon süvít a szél, ha nem húzom össze magam. MRA plexiket néztem, 23 körül vannak egy itthoni boltban: ettől jobb és olcsóbb esetleg?

Képeket találtok a gépről az adatlapomon!

Jó hosszú lett, gratulálok annak aki eljutott idáig!
Ma nekiláttam kicserélni a helyzetjelző izzót.
Közben megemlékeztem kicsi japán tervező kedves édesanyjáról is néhányszor.
Ha már annyira nekiálltam egy szivargyújtócatlakozó is felrepült, de gyakorlatilag kb 4 órát robotoltam, és közben elképzeltem hogy útközben nekiállok .