Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy kérdés nekem amugy alapból tartalékra van állitva....őőő akkor ezekszerint nállam vlami gebasz van?
mármint ugy saccra megvan a 7liter vagy mennyi mindig de lentebb leirtam pontosan :)
Dolgozz sokat!
Hali

:) Hát igen de szerintem ilyet autósoknak kéne kiadni
vezetési technika autósoknak 1 fejezet hogyan ne üssünk el egy motorost ....

a feleségem multkor mikor mentünk haza annyira magyarázott hogy nem nézett tükörbe és ugy előzőtt nah ha 200 al nem tépett el egy motoros

ugy leorditottam ....huuuu...mármint assszonyt hogy lehet enyire felelőtlen..
nah mind1 mindenesetre köszönjük Imitrikes

Én bucsuzom is tőlletek legalább 1 hónapra
Holnap korán indulok gondoltam most elköszönök mindenkitől

Szeretném mindenkinek megköszönni a segitséget aki segitett meg annak is akinem

Széles útat,olcsó benzint,és vigyázatok magatokra motoros barátaim!

Pistabá:
A tank pont 16,5 liter.Mikor tartalékraállítod tankold meg és a különbség a tartalék.
Lámpája 200 körül kezd nekem égni, 250 körül tartalék, 300-nál tankolok 15-16 litert.

Indításnál mikor melegítesz, 3 perc után ha melegszik a hűtő teteje akkor még a gyári termosztát van bent amin van 4 lyuk.
Én ezt kicseréltem olyanra ami nem engedi át a vizet amíg nem meleg.
Húú

Múltkor napokig semmi, most meg nem férek a géphez és 3 oldalt olvashatok!
Ezt olvastátok?
jah de biztos megvan még szerintem...

1 telefont megér... mert szerintem a kapszkodó nem nagyon van a bontoban bár kitudja..
Uff. Hát ennek eléggé eltűnt az eleje.
Kb. csak a hátsó kapaszkodó ami szóba jöhetne. Meg hát jó messze is van. Ja és most nézem. 2008. decemberi hirdetés.
Na oké! Akkor örülök neki inkább!

Amúgy ha egy 20asból meglenne a szerviz (i ), akkor örülnék nagyon. Bár így is erre nem számítottam, mert nagyon rendben van egyébként a moci, de akkor is sokat eszik jelenleg. Egy ilyen 5 literes városon kívüli tempó meg valahol 6.5 körüli nagyon húzós-hegyes tempós fogyasztással ki lennék békülve. Ismerősnek az F2-es CBR600-a 5.21-et fogyaszt nem húzva. Akkor nehogy már a 400-as többet egyen szintén nem pörgetve.

Egyébként a formavilágról annyit, hogy tényleg 5*. Szerintem így kell kinéznie egy sport(os) motornak! Időtálló forma, harmonikus részletek, összeáll tényleg. Nagyon nem bántam meg, hogy emellett döntöttem. Láttam már kívülről is menni, gyönyörű!

És bár motoros pályafutásom szombattól vette kezdetét, de még egy sem jött szembe az utcán.
Megköszönném az elérhetőséget, mert így nem az igazi a motorozás h nem úgy megy mint szeretném.
Néztem Kisrigó képét kinagyítva...és ismételten sokadszor is rájöttem, hogy ritka az ennyire eltalált formavilág a motoroknál!

Első pillantásra megtetszett ez a motor a képeken, aztán mikor megvettem mégjobban!

Sőt...most frissen fényezve büszkén állok meg Parádsasváron is! Igaz, hogy általában a legöregebb vas az enyém, de kinézetre kitűnik a tucat-gixxerek közül! Nagyon szép motorok az Rf-ek!

Tessék büszkének lenni rá minden kedves tulajnak
Guppy1! Értelek...remélem sikerül találnod egy bevált helyet...lehet meg kéne próbálnod Kisrigó által ajánlottat, ha a közelben vagy! Amit javasolnak, azért olyan rossz nem lehet!

Nekem még hál'istennek ilyen gondjaim nem vtak....apróbb javítások home-made...a blokkba még nem kellett nyúlni, elektronikára meg van egy nagyon tuti teli-találat ismerős(olcsón precízen)! Azért nem ajánlom mert Pesttől 120km-re lakom a szlovák határon, amúgy nagyon sok mocit hoztak már hozzá pestről is...tényleg egy ezermester, csak már mostanság nem nagyon műveli!

Kisrigónak: szerviz röviddel, mert idegen külföldi eredetű, hiába hogy hosszúval ejtjük.

Pistabaaa: Örülj, hogy ég a Fuel lámpád :P nekem nem igazán üzemel! az előző tulaj cimborám fel is hívta rá a figyelmet, hogy ha az kigyullad, akkor már készüljek a tolásra...:O téli leállás előtt(dec.26. :P) hazafelé kiszámoltam, hogy pont kitart a benya, és fél deci jött le kb. a tankból(festés miatt leengedtem), de a lámpa meg se nyikkant...amúgy gyújtáson álló motornál világít!

Karbiszinkront meg nekem assszem 20ért mondták, de ott már szállított-benzin-mennyiséget is állítottak volna, nem csak levegőnyomást. de egyelőre nekem szerencsére nincs rá szükségem :)

Nah...üdv mindenkinek, jó motorozgatást!
U.i.:Középen a motor!:)
Én vásárlás után rögtön szervizben kezdtem, csak ajánlani tudom őket. Pest megyében korábban a Yamaha Halásztelek szerelői voltak, nem is oly' rég saját műhelyt nyitottak, én nagyon meg vagyok velük elégedve. Ha gondolod/gondoljátok, adok elérhetőséget.
Egyébként most a tököli reptér területén van a műhely.

Egy nagyon nem ide illő kérdés: szervíz vagy szerviz? Mert már nem tudom, hosszú í-vel mindig kijavítja, de nekem így hangzik jól.
Köszönöm a válaszokat!

Vízhőfokmérős trükköt megpróbálom. Mert gondoltam már termosztát cserére, de a tejesdobozos verzió csak költségkímélőbb.

Akkor nekem nagyon nincs jól belőve valami. Remélem csak karbival van beállítási gond. Mert tényleg nagyon sokszor érzek benzinszagot, tuti túl sok megy neki. Mondom tegnap 180km-nél állt meg. De a benzinjelző is fura, mert kb 170től vagy 165től jelzett. Mármint olykor-olykor, gondolom ahogy dőlt a motor és érte benya vagy nem. De nem kéne ennek valahogy "bentebb" lenni az anyagban, hogy tényleg csak akkor nyígjon, ha nagy a gáz? Vagy neketek mikortól ég?

Karbiszinkron milyen árban lehet egy szervízben?
Tudom ám h az a jó beállítás, de ha szervízbe így állították be akkor sajnos sok mindent nem tudok tenni. El is akarom vinni máshova de egyenlőre lövésem csincs h hova lenne érdeme
Egyébként a VC-nél én úgy tudom, hogy a vezérműtengely csúszik el(menet közben hallani is a suhanást, ahogy odébb csúszik), és nagyobbakat nyitnak a szelepek. Tudtommal nem 8szelep/16szelep...az v-tech a hondánál!

Amúgy Kisrigónak van f.szán beállítva a gépe! Annak kb. úgy kell lenni! Nekem most Békéscsabai túrán(550km oda-vissza) két személlyel 100-110es átlagtempó lakott területen kívül 5liter/100km.
Látom pörög a fórum!

Pistabaa-nak válaszolnék egy-két dologra! a vízhőfok nekem is hasonlóan alakult. Az alsó vonalnál volt mindig...városban a 2.nál. Én tettem be egy kartonpapírt a hűtő elé(UHT tejes doboz oldalát ha levágod, és berakod az idom meg a hűtő közé, olyan, mintha oda tervezték volna :P), és a hőfokom így már tökéletes. Normál tempónál az első pontnál városban a középső vonalnál, döcögve egyszer ment fel a második pontig. Szóval én inkább hiszek a hőfokmérőnek, és nem kínzom üzemi hőmérséklet alatt!

Fogyasztás. Én nem tudom, lehet nekem van jó Rf-em(meg egy prá tagnak), de nekem 5,5ből simán elmegy....mátrában veszi be a 6,5et ütősebb tempóban(intenzív kigyorsítgatás).

Egyébként most tettem fel a mocimat 520ért....az itt olvasottak alapján reálisnak tartom...az a baj, hogy ezt rajtam kívül senki sem tudhatja.
Ezt az infót meg se hallottam
Ja és több mint 65e km van benne...Így akkor mondhatom, hogy jól be van lőve a karbi, ugye?
Haligali!
Én tegnap voltam egy kiadós túrán, volt benne minden, hegymenet, város, országút, ahol azért húzigálás volt..290valamennyi km-et mutatott az óra, mikor letoltam a garázsba és még nincs tartalékon!
VC-m van.
Sziasztok! Nekem a 400 RF eddig 5 litert fogyasztott. Tartalék nélkül 250km-t ment normál használat mellett. Elvittem szerelőhöz olajcsere karbi szinkron. Azóta 6,5-öt fogyaszt kb. Tartalék nélkül kb 180 km. Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom h a karburátort vmi ügyeskezű szerelővel állíttassa be egyébként sokat fog fogyasztani. Ráadásul előtte jobban is ment . Egy lehetőség maradt elviszem egy másik szakihoz
Melyik eztaz emberkét?

Ja meg a vízhőfok mérő nekem is sándít. Kb mintha nem lenne termosztát. Mert mér egyértelműen, csak hát alapból ugye az alsó kétvonalas tartomány alján van, ha bemelegedett, akkor meg a tartomány felett éppen.

Másik furcsaság: kmh óra megvilágítása ha jól láttam két izzóval történik. Namost a felső az így el-el dobja magát. Jobban mondva eddig nem ment, gondoltam cserés, erre ma 2x is teljes megvilágításban pompázott.

Fogyasztás teszt: 182km-nél megállt a moci. Így este, már csak be kellett volna állni a garázsba, de mondom na még egy levezető kör. A levezető kör kifelé menetén megállt. Pont olyan távol a garázstól, hogy túlmessze ahhoz hogy megpróbáljam tolni.

Remélem tartalék kibír még vagy 40-et és akko aztmondom 220km belefér. Csak mostanság is nagyon sokszor éreztem benzin szagot, tuti sokat kap szegény.

Újabb érdekesség: amikor kapcsol a második 8 szelep (elvileg 8000nél), egy pillanatra ilyen érces hangot hallok. Ez természetes?

Bocsi ha sok hülyeséget kérdezek, de első motor és amúgy sem szeretném ha baja esne. Mert ha neki baja esik, akkor nekem is nagyobb rá az esély sajna.

Amúgy ma felfedeztem Miskolcon egy jó kis Suzu szalont + boltot, a Shox-nak viszonteladói. Így azért jó sok cucc van, amiért nem kell felugrálnom Pestre kb 4000ért.
Vettem is izzókészletet és elsősegélycsomit. Előbbinél pont bent volt egy rendőr az üzletben, valami motoros lehetett, nagyon dumálták a motoros dolgokat a boltossal.
pistabaaa

ha gondolod hivd fel eztaz emberkét hátha eladja neked olcsó pénzért ami neked kell
hehe most ugy sincs rajta idom szóval....