Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Nemrég szervizeltettem a motorom (RF400). Olajcsere karbi takarítás és karbi szinkron. Az eredmény h kb másfél literrel többet fogyaszt, és az utóbbi 2 alkalommal menet közben gázadásra ledadog. olyan mintha gázra csak 3 henger menne de ha csak tartom a tempót akkor szép hangja van. Ha tudnátok esetleg vkit ajánlani aki megnézhetné azt nagyon megköszönném.
értem ok akkor még várok :)

megmondom öszintén hogy ezeket nem is néztem...
de holnap akkor ahogy megjövök átnézem igy is...hátha..
őőőhhh...a testet már más is mondta,de már azt néztem az akksinál megy 3 kébel + - és test ....és látszolag semmi baja de holnap azt is megnézem!
remélem amugy hogy valami kis apróság lesz csak.. :(
kezdem elvesziteni a hitemet :D

rendben akkor kb ilyenkor várom a válaszod :) én is leszek vagyisvagyok kb 23.00 ig szóval irhatsz
köszi
Várj ne kapkodj!
Hátulról jön áram a piroson vagy a narancson?
Mert ha nem akkor nincs mit kapcsoljon a kapcsolód és a hiba útközben keresendő.
Keress áramot test és aksi között; 30A biztosíték mind a két lába és test között; és így tovább a kapcsolóig.
Van rendes tested? Nincs oxidálódva a vázpontnál?
Holnap is ilyenkor tudok írni.
nah megcsináltam amit mondtál....és semmi nem történt,sőt rámértem multiméterrel hogy átmegy e a 12v de semmi... :(
Ezekszerint kuka az gyujtás kapcsolom,és a fesszabályzom is?

köszönöm a gyujtás kapcsról a linket ugynézki kelleni is fog :)
én meg most vagyok :D

Szóval ok akkor én értettem elsőnek félre :P mivel rossz végén probálkoztam :D
este irok hogy milett lefüstöltem e vagy nem:D

nah még 1 hasznos info legalább ezt i tudom mire jó mármint a katogó relé

Közbe rájöttem miért kattog a relé a fesszab mellett.:
Az egy feltétel kapcsoló ami akkor kapcsol ha üresbe van a váltó vagy sebességben van de az oldaltámasz fel van hajtva.
De ettől függetlenül gyújtásráadásnál visszajelzőknek világítani kell!
Délelött leszek.
Tudom én fogalmaztam rosszul, de aszittem logikus!
Jól vetted szét a csatlakozót csak a hátramenő kábeleket- pirosat a naranccsal- kell összekötni.
Ha nem történik semmi akkor nézd meg próbalámpával egyáltalán odaér-e a 12V - szerintem a piroson-.
Fesszabályzót kösd vissza nyugottan a helyére.
Kapcsolót szétszedni nem lehet vagy lefúrod a kormánykifliről vagy egybe cseréled.
http://www.biker-world.hu/kate...
Esetleg te ugy gondoltad hogy ahogy elindul a gyujtáskapcsolobol a kábel ott huzzam ki és érintsem össze a 2őt?
mert amit most csináltam látszik a képen szerintem semmi értelmenem volt:D
És valószinüsitem hogy a mostani variáció amit irtam te arra gondoltál....
ha igen akkor egy olyan kérdésem van hogy hogyan tudom az a kébelt kiveni a gyujtáskapcsolobol? mert látam hogy az egész gyujtás kapcsolot hogyan lehet kivenni de nem igazán láttam hogyan lehetne szétszedni.
itt van minden remélem jól csináltam mindent,mellesleg mielőtt megkérdeznéd igen ez bizony a kollegám mocija volt tőlle vettem meg ő meg rf 600 asra váltott,de rendes mert mindenben segit amiben csak tud.

ha jól értetem akkor te azt mondodhogyha lehuzod a feszabályzót és ráadod a gyujtást kigyuladnak a lámpák....
ha rádugod a fesszabályzott akkor is :)
Szóval én hiába veszek most fesszabályzót,mert ha ráadom a gyujtást kikéne gyuladnia a lámpáknak...De mivel ez nem történik meg,egyszerüen a megoldás az az hogy a gyujtáskapcsolom halt be :(
megcsináltam azt amit mondtál csináltam képeket is róla kicsit meglepödtem azon amit mondtál de amjd a képek alapján meglátod...a 2 kábelt drottal össze ahogy mondtad de semmi katt semi semi semi,de nekem van egy 3 ik kábelem ami ugyanugy a fő csatlakozóra megy rá és megy tovább a fesszabb felé....
na az nem tom mi de mind1.
az aksit is megint levettem rámértem hibátlan ismétlem hibátlan,a fater motorját ugy pörgette azthittem le ég az öninditója :D
(ha áll pár napot a mocija nehezen indul..) nekem ilyen porblémám csak régen volt,picit állitva lett valamin a szerelő haver állitota ezáltal több beny megy be és télen nyáron hidegbe esőbe bármikor pöcc röff indul nem kell egy gramm szivató se soha..igaz hogy 6.5 7 litert fogyaszt de nem bánom....már 1x -2x megjártam vele hogy ne mindult 30 perc inditgatás után egyszer csak hopp...akkor vittem el a szerelő haverhoz hogy állitsd be mert szét verem :D
karbi szinkron volt meg 1-2 apróságot átnézett rajta töltés meg ilyenek utánna belle az iridium gyertyák utánna goooo,enyhén szólva jobban ment ...
pil és rakok fel képeket kicsit olajos a gépezet mivel a teleszkopból rengeteg ráfolyt a balesetnél :( vagy 1 órát volt az árokban motor csak az aksit szedtem ki gyorsba..letakaritani megmég nem volt időm :P
Huh köszi nem semmi vagy pont az ilyen emberek,mint te is akik ritkák és segitő készek!
Öszintén mondj 1 embert is innen aki leszedte legalább az oldal takaró lemezt....rajtad kivül

Szóval köszönöm a képeket é a segitésget is.Sajna még nem jött meg az alaktrész ezekszerint csak holnap jön...
Most fogok kimenni a garázsba hogy kiprobáljam amit mondtál.
Aztán majd irok hogy mi volt:)

Tankot vedd le, gyújtáskapcsoló csatlakozója ott van a villanyaknál.
Húzzad szét (az enyémen 2 kábel van bekötve, a másik kettő meg vissza van kötve egymásba.)
Azt a két csatolást dróttal kösd össze ami fölment a kapcsolóhoz aztán fülelj!
Vigyázz nehogy zárlatot csinálj!
Oldaltakarókat levettem, de megsüllyedtem.
Az a sárga csatlakozó lenne az egyik, a másikat nem is látni.
Az a kék ha minden igaz.
Lámpa fölé be van hajtogatva a kábelem, kicsit időigényes lebontani az idomot.Hozzá meg nemférek hirtelen de majd próbálkozom.
RF600 csatlakozása.
Szinek nem teljesen egyeznek meg a 400-aséval.
nem mondod komolyan?

áá hát akkor itt nagyon nagy gebasz van :(

de kicseréltem a 30 a biztit ugyanugy semmi
az aksi hibátlan álapotban van,akkor márcsak a gyujtás kapcsolom lehet :( amugyis ma ahogy jázszadoztunk vele :) érdekes volt ahogy elforditottam a kulcsot normális erővel + kattanás a végén itt most nincs ilyen ugyanis elég lágyan fordul és nincs katanás a relé miadt....ok ha a relé a rossz és az újjal jó lesz utánvétesen postázom ajádnékba mert segitettél :)
De ha nem az a rossz akkor ebbőla polgárdis buliból nem lesz semmi

lenne hozzád egy kérésem mikor volt a balesetem elnyirodot 1-2 kábel na ezekt újra kötöttem ezzekkel nincs semmi gond viszont megtennéd nekem azt hogy a koputeredről lehuzod a csatit ami a müszerfal alattvan?
Nem tudom hogy lehet e köze hozzá de most láttam meg hogy kicsit elhajlott a fejidom tartó vas és ahozvan rögzitve 3 helyen a müszerfal nah az egyik felfogatásnál középen ugy elhajlot előre hogy kiszakadt a müanyag része hátul és azon gondolkodtam mivan ha esetleg oda értt bele egy kábel ami lehetlen ugyanis nem lóg egy kábel se de mivan ha :D
szóval annyi lenne csak hogy lehuzod és adsz rá gyujtást ha ugyanugy betudod inditani akkor ok,hanem akkor az is lehet hogy a müszerfalam szált el.vagyis az is :D bárnemhiszem mert pl az óra jó rajta

mindenesetre köszönöm :) ha holnap nemsegit a fesszabályzó se a kontakt sprayvel való befujás akkor marad a szerelő :(

mindenesetre köszönöm
Ne kapkodj annyira!
Lekötöttem a fesszabályozóm kíváncsiságból, és adtam neki gyújtást.
Láss csodát lámpák kigyúladtak, relé kattant.
De ha még mindíg ki akarod dobni a szabályozód vágd hozzám!
Utánvét postaköltségét állom.
Hiba mégiscsak a akksi - 30A - gyújtáskapcsoló - relé körben lesz!
Minden csatlakozást pucoljál meg, kontaktsprével fújjál be mert közeleg a Polgárdi-i buli! Aksiban van kraft?
Nekem a 400-ason kattog az elején...
sose zümmögött
aa nem zümmög egyáltalán....érdekes....mióta csinálja?
Múltkor próbáltam 1 RF600-ast, mikor ráadtam a gyújtást hallhatóan működött a benzínszivattyúja. Az enyémen még soha nem adott hangot több hetes állás után se.
Elvileg ugyan az a szivattyú van mindkét típuson, tehát ugyanúgy kéne működjön.
Tiétek zümmög vagy nem zümmög pár másodpercig?
Rámértünk a fesszabra és semmit nem mutat,sőt mindent átnéztünk rajta szálszakadástól kezdve mindent....pár MV-ot mutat és ennyi.....


szóval ugynézki ez már kuka :( cask legyen jó az új :)
a dobozát azért megtartom mert elég designos :D majd beleépitek valamit :P
hali

hát nem egészen töltés probléma:D
mondjuk ugy hogy hülye voltam és egyenlőre úgynézki kinyirtam a fesszabályzómat :(
hétfőn vagy kedden jön meg...már megrendeltem. Ha jó lesz hozzá akkor nekedis lehet érdemes lenne vened egyet mivel ennyiért ez semmi!

lejjebb találsz linket.

Márcsak az a kérdés hogy müködik e majd vele,én bizok benne de majd irok hogy sikerült e vagy nem.
Az is lehet hogy más a probléma :D
Jól látom(nem olvastam túl sokat vissza), hogy Neked is töltésproblémád van? Én ezzel szenvedek. Valószínű, hogy fesszabályzó.

Ja xenont kiszereltem, ha érdekel valakit, eladó. Elég profinak néz ki, nem gányolt dolog.