Nem tudja valamelyikőtök véletlen, hogy mekkora az alap gyári
fúvókák mérete a 400-asokon ?
Nekem 2.5-ös van most a karbikban, de nagyon kétütemű szaga van
a mocinak és most hogy kilukadt az benzincsövem a szivattyú
nyomóágában sokkal kiegyensúlyozottabb, halkabb lett a motor.
Igaz ez alapvetően nem nagy élmény, mert most megint szedhetem
szét... de érdekes a jelenség.
igen siekrült de cask az oda út mivel a kedves Shtowee nem hite el nekem hogy már otthon belőttem a kamerát a megfelelő szögbe,és ne állitsa el nállad...sajnos nem lett az igazi ő felvétele
De majd azért vágok be abból is,annyi hogy nem látszik az óra,de lehet nem is baj igy nem tud senki belekötni hogy miért rodeózik valaki 200 al az M7 esen
Látod látod megint magad ellen beszélsz ha mondjuk nem lennél nehéz sulyú világbajnok lehet alattad is többet menne,és ez nem sértés akart lenni....(mondjuk te sértegetsz)
igen könnyebbb vagyok kb 30 kg-al...75 kg vagyok,szerintem ezzel nincsen semmi gond,nem lehet mindenki olyan tökéletes alkat mint te,már bocs!
akkor vajon lejtőn mért is nem mehetet alattam 230 at?hmmm?
sikutón igen 210 a vége de lejtőn 220-230 ez van....mellesleg akkor bepörgöt 13 pár százig most meg 12500 nál volt a vége lejtőn meg mindenhol
ez kicsit fura de mind1...
mellesleg ezek az órák rakás xarok,eléggé pontatlanok,dehát ez van....én óra szerint néztem...te azt mondtad hogy 220 al mentél,ennek én örülök,de a bömbis mögöttem aki nem birt megelőzni az sem 220 meg 30 al ment...szóval akkor én aki jóval könnyebb nállad,a motor is könnyebb ráadásul lejtőn mentünk és még a bömbis is tolt,akkor miértne mehettem volna 220-230 at?NÉZD MEG JÓL MIT IROK IDE MOST:ÓRA SZERINT!
Hülyeségeken nem fogok vitatkozni!Elismerem hogy jobban megy a 600 as és jobban is gyorsul,de ennyi....ez a 400 as azért megy jobban mert én könnyebb vagyok,lehet jobban bevan most lőve mint a te 600 asod, a motor maga is könnyebb...ennyi
Nincs mit...
Először sokak ajánlására Castrol ACTEVO 20w50-eset használtam,
de több gondom is volt vele, egyrészt melegen alig tudtam váltani,
másrészt ugyebár 4dl-ert evett 1000-en úgy, hogy akkoriban még
gyakran jártam M7-esen, de max 120.
Utána egyszerűen elviselhetetlen volt már, hogy nem tudok váltani,
lecseréltem 3000km után és azóta Valvoline 10w40-eset teszek
bele, ezt az alap ásványi 4T-set. Ezzel hangosabb a moci, viszont
megdöbbenésemre csak 1dl-ert eszik 1000-en, igaz már nem
megyek 110 fölé vele, de volt az utolsó ezerben sok kétszemély.
Füstöléssel kapcsolatban igazából kompressziót kéne mérnem,
akkor lenne egyértelmű, hogy mitől is füstöl, de szeretném hinni,
hogy csak szelepszár szimmeringgel van gond, hát ezt úgyis
meglátom ha megjönnek a tömítések.
Amúgy 8000 felett kezd el füstölni, de csak halványan,
vagy alacsony fordulatról kemény kigyorsításra pamacsol.
140oldal/3489 írás figyelembe vételével írtam ezeket.
És helyesbítek: RF 600. / mivel kettő is volt már/
Nálam mind kettő óra szerint 234-et ment sík úton. /de a 94'-es jobban gyorsult/
RF 400-as amit most az RS rambo használ. Szintén az enyém volt.
És nálam 200Km/h ment./sík úton/.
Nála 210Km/h biztos hogy ment./ mivel könnyebb nálam vagy 40kg./
Tehát ne tessék túlzásokba esni RS!
nekem 6000 km alatt 2.5 dl evett meg! Ami szerintem egész jó
ha sokat eszik az ha jól tudom a gyürük kopása miadt van nem?
Ezalatt azt értem hogy kopott a motor és kicsi a kompreszió..
de ha jó a kompresziód amit nem ártana meméretni,akkor viszont szelepszár szimering a megoldás!
Mivel ez a 2ő okozhatja a sok sok olajfogyasztást...én legalábbis igy tudom,aztán javitsatok ki ha tévedek....
hehe nagyon vicces
200-210 vot a vége.....és olyan érzés volt bennem mintha nem váltottam volna be a 6.ik sebességet
de ez nem zavar,már cask azért sem mert a 600 as akárhogy is nézzük éphogy jobban megy,mint a 400 as és ez tény!
Jobban kutdsz gyorsitani,jobbak az áttételek stb...de nem érezni az a +40 lóerőt na most vagy a tiedével van valami gebasz
vagy az enyém túlságosan jól megy még igy is hogy nincs a toppon egyáltalán! persze nem motorikusan értem
mindenesetre örülök neki én is hogy a banditos kollega megadta a választ a legvégére
Kicsit más téma, de készülök körbelődörögni a Balcsit, a magam
kevésbé olajfogyasztós tempójában Aug. 16.-án.
Gondoltam feldobom ide jó előre, hátha valaki pont ráér aznap.
Én mindenképpen megyek, mert visszafele már nem jövök, egy
hetet lent leszek...
Útvonallal kapcsolatban semmi konkrét, ami biztos, nem pályázok
sehol, mindenhol be fogom tartani a megengedettet, nagyon
lazán szeretném végigtolni, hébe-hóba fürdéssel, fényképezéssel,
néhány eltévedéssel egybekötve (egész napos progi).
Ha valakit érdekel jelezze, de szigorúan semmi szervezés
pihenni szeretnék, nem tervezek sokan lenni...
Örülök neki hogy most már megvan a hiba....és még mázli hogy nem nagy dolog...az a mázlid most néztem meg és a 400 as banditnak is a gyujtás jeladója ugyan ez!
Igen, vigyáztak rám a Fentiek! A szívem, az mindennél jobban fáj ! Az első olyan Mocim, Akivel lehet utazni, megjártam Vele Bécset, Balatont. Ezek az utak mind 1000Km felett voltak.
Minden energiám abba fektetem, hogy feltámasszam!
Szerintem Te vagy jobban belőve mint az én 600 asom!
?230?
NÉZD MEG JÓL MIT IROK IDE MOST: KAMUGÉP VAGY!
Miért kell ezen a forumon is átba..ni mindenkit?
Sosem volt 600-as motorod! Ráadásúl bebuktál.
RF400POWA - néven átvágtál itt mindenkit!
Gratulálok.
Nem tudom, hogy a többiek mit szólnak hozzá, de ez elég gáz.....