:D oké köszi
amugy azt én is tudom hogy egy kibe kapcsoló:D
De meg mondom öszintén hogy nem vagyok elektromérnők:)
még 1x köszi és majd irok hogy mit alkotunk,mármint holnap rámérünk.
mivel ma ugysem tudtam mt kezdeni a motorral gondoltam akkor felkészitem a festésre...leszereltem a fejidomot majd teljesen felcsiszoltam,hétfőn megyek kikevertetem a gyári szint hozzá kb1 decit annyi elég lesz,legalábbis remélem...az a legviccesebb az egészben hogy nincs 1 éve hogy lelett fényezve:( erre tessék most újra fényezhetem...
meg elkezdtem kiszedegetni az alkatrészeket ,mindent letakaritok,kompreszorrral kifujok olyan lesz mint új korában :)
igen a 3 fekete és a másik 2ő megvan,oké én nem értettem hogy milyen 2ő re gondolsz de igy most már oké:)
igen asszem az lesz a legjobb ha elviszem haverhoz és ott tesztelünk
remélhetőleg minden okés lesz.
Nem tudom sajna hogy jó e a gyújtás kapcsolóm,azt hogyan tudom leellenőrizni?
hát remélem hogy semmi baja....
De miért lenne rossz? azt mondod az is elszálhatott? mert remélem hogy nem:(
köszönöm a képeket igen a 2ik képen jobban látszik:)
Van 3db fekete ami a 3 fázis amit cserélgethetsz egymással, és a 2 vastagabb különböző színű vezeték amit nem szabad összekeverni.
Lehet ugyanaz lesz a sorkapocs de esetleg más sorrenddel!
Ha a tiédről leveszed és elviszed haverhoz talán gyorsabb lesz a próba.
Gyújtáskapcsolód biztos jó?
Igen de megnéztem és ennek halál pontosan ugyanolyan a dugója mint a gyárinak....az a kérdés már cask hogy müködik e vele....
hétfőn megrendelem és elméletben kedden kiszálitják..akkor majd kiderül :)
azt mire irtad hogy a 2 vastag vezetéket rosszul kötöm?
Mert ha jól láttam és biztos jól látam semmit nem kell kötögetni csak rá kell dugjam:) vagy lehet én értettem félre valamit ezesetben létszives mesélj :) köfike :)
Megnéztem, de foggalmam sincs jó lesz-e.
Motort vinni kell és próbálni feszmérővel a töltést.
Ha rosszul kötöd a 2 vastag vezetéket, úgyis lenyomja a biztosítékot.
szia,
Köszi a választ!
Egyelőre akkor ez nekem szépséghiba marad... 25.000 nekem nagyon sok. Azt meg tudnád kérdezni, hogy eredetileg milyen motoron volt?
szóval amit irok az mindenkinek szól de főként IMITRIKES-nek
Szóval Imitrikes vettem inditó relét beletettem de még mindig semmi...
sajna a fesszabályzót nem tudtuk leprobálni mert vagy dolgoztam vagy mikor ráértem volna meg a banditos haver is szakdt az eső :(
de nem adtam fel felhivtam meg emaileztem pár helyre bontót cuccok után..
és sok helyről kaptam vissza jelzést de töbnyire drágálodtam...
honda nsr fesszab 8000Ft 5 lábas
suzuki 250 ccm valami 13000 Ft 5 lábas
ez a megfelelő:ÚJ!Olcsó! és még jó is :)
legalábbis remélem :)
ha találok még olyan ÚJ termékeket amik RF 400 és 600 és 900 as hoz is jó akkor majd linkelek hátha kell valakinek.
A kérdésem már cak annyi lenne hogy a polgárdi bontós azt mondta az a lényeg hogy 5 dugós legyen a fesszabom és kész lényegtelen milyen a motor.....ez igaz?
Csak azért kérdem mert a kawasaki ZX10R nek a fesszablya más de pl a gyújtás vezérlő az pont ugyan ugy nézki vagyis csak a csatlakózásai a doboz más....és arra gondoltam ha más gyújtás vezérlőt tennék bele mint te is akkor gondolom másképp is megy a motor!?!
Lehet hülyeséget irtam vagy hülyén fogalmaztam vagy kérdeztem de jó lenne tudni a választ :D
Megoldódott a lábtartó kérdése. 25000 HUF-ért talált a szerelő srác, aki csinálja a gépet. Ebben az összegben benne van mindkét oldali konzol. A cucc használt és nem rf-ről van, de jó rá. Ha teljesen újat gyártatok (mert azt is tudnak) az 60000 HUF lenne.
Nos nekem van egy Africatwinem és egy E-s DRZ-m.
Nem hasonlíthatók egymással másra valók.
DRZ alapvetően nem utcai gép, tudom van S-s is de nem való motorozni, én voltam vele Romániában Pádison, csak terepen jó, különben halál. (keskeny ülés, nincs csomagtartó) mazochizmus.
Az Africa bárhol elmegy nem érzem, hogy gyenge lenne, 120-130t akár utazóban is elviszi, de nem is nagyon kívánom, valahol 160 körül a vége. Nekem a király, de valahol az RFt én már soknak érzem.
A BIG-et ismerem még, illetve a 650est.
Általában a tartósságuk gyengébb. remélem nem olvassák. Azért választottam az Africát mert láttam, hogy a BIGek a párás hegyilevegőn már nehezen indulnak. Viszont tavaly voltam BIGesekkel Horvátországban náluk ilyet nem tapasztaltam.
Noh...már jó rég írtam, de melóhelygondjaim vannak :S
Tanácsotokat szeretném kérni!
Úgy érzem, hogy váltani akarok, méghozzá valami túraendurora(Magas vagyok+szeretnék földutakra is lemenni). Elsősorban nagyobb testű és magas mocikat keresek. Értékben az enyémmel nagyjából egyezőre! 1:1ben akarok cserélni, vagy úgy, hogy nekem fizessenek rá!
Nézegettem a Pegasot, Dr Biget, Dr 650 Rs-t, Xtz 660-at és Dominatort!
Szerintetek milyen lesz 4henger után az 1?nem lesz túl zavaró a rezonancia?(125ös endurom volt, azt szerettem)
Erőben sztem többet nyújt, hiába, hogy kevesebb LE...bár haverom DR-Z-je felül elég érezhetően hirtelen-elhalós....remélem a 650esek nem ilyenek! Pár napon belül lesz alkalmam kipróbálni egyik haveromét!
Illetve tanácsokat adhatnátok, hogy saját tapasztalataitok alapján melyik motort javasoljátok?(olajcsere-intervallum, olajfogyasztás, benzinfogysztás - Pegasora mondtak 6,5litert átlagban!, szervizelés, alkatrészellátás)
Aki tud segíteni, annak köszönöm, a többiek tekintsék semmisnek a hozzászólást!
Mindenkinek nagyon kellemes motorozást(és esőmenteset :P)
Sajnos tapasztalatból tudom, a kompresszió hiánya nem jelenti azt, hogy nem megy a motor, max nehezebben indul.
Sőt ha visszaáll a kompresszió akkor érzed úgy, hogy ez nem is megy annyira. Vagyis kompresszióhiánnyal lendületből ugyan, de jobban megy a gép(ha 135 LE-nél lehet ilyet érezni egyáltalán) Csapatban lehet érezni, hogy olyan mintha rossz lenne a reakcióidőd.
http://prq-teszt.dyndns.org/mo...
Motorline Kft. Bp. Szentendrei út.
Mint azt megírtam korábban én a vaterán vettem egy Kawasaki Nakedre való szettet 88k-ért, ehhez vettem meg a tartó és átalakító szettet, kb 17k-ért azért ott mert ők árulnak Nonfangot (A teljes szett egyébként 180+ÁFA volt ( örököltem a számlát)) de pl a SHOX a GIVI-t Honda szaküzletek általában Kappat stb.
Remélem én is, hogy most már nincs gebasz vele...
Holnap vizsga, oszt hétvégén már adok az utaknak..., mert az jó!
Az enyémben a kompresszió:
10.8 BAR
10.8 BAR
8.6 BAR
8.6 BAR
Elvileg azt mondta Sanyi 11 az alapérték, 9 alatt be sem indul, de hát az enyém pl. szépen duruzsol..., ki érti ezt...?
Akkor bizony nem lenne baj, ha elárulod a bót nevét, meg címét, mert nekem csak hátsó doboztartó kellene, s megkérdem, hogy how much? , de gondolom nem olcsóság...
Köszike
Remélem fasza lessz!
Enyémet most vitte fel
Kompresszió szar,1 henger épphogy megyeget
Hogy a picsba ment 270-et nem is értem
Na mind1 majd lessz valahogy.
De lehet bótba kapni.
Mondod a bótosnak akarsz ilyent. Akkor leveszi a polcról a dobozokat a hozzájuk tartozó platnikkal, majd megkérdi mre rakod. Ez alapján kiválasztja katalógusból a tartóvasakat és a oldaldoboztartóplatnirögzítőbaszmányokat (3038 hozzászólásomat ajánlom!) (Esetmben azt is levették a plocról) Ott össze is rakják ha kell, de összelegózhatod a hozzá tartozó leírás alapján.
Ekkor jön a pénztár ahol kiderül ez alig kerül kevesebbe mint a motorod árának harmada.
amugy azt én is tudom hogy egy kibe kapcsoló:D
De meg mondom öszintén hogy nem vagyok elektromérnők:)
még 1x köszi és majd irok hogy mit alkotunk,mármint holnap rámérünk.
üdv
meg elkezdtem kiszedegetni az alkatrészeket ,mindent letakaritok,kompreszorrral kifujok olyan lesz mint új korában :)
igen asszem az lesz a legjobb ha elviszem haverhoz és ott tesztelünk
remélhetőleg minden okés lesz.
Nem tudom sajna hogy jó e a gyújtás kapcsolóm,azt hogyan tudom leellenőrizni?
hát remélem hogy semmi baja....
De miért lenne rossz? azt mondod az is elszálhatott? mert remélem hogy nem:(
köszönöm a képeket igen a 2ik képen jobban látszik:)
majd irok hogy hogy sikerült :)
széles útat
Lehet ugyanaz lesz a sorkapocs de esetleg más sorrenddel!
Ha a tiédről leveszed és elviszed haverhoz talán gyorsabb lesz a próba.
Gyújtáskapcsolód biztos jó?
hétfőn megrendelem és elméletben kedden kiszálitják..akkor majd kiderül :)
azt mire irtad hogy a 2 vastag vezetéket rosszul kötöm?
Mert ha jól láttam és biztos jól látam semmit nem kell kötögetni csak rá kell dugjam:) vagy lehet én értettem félre valamit ezesetben létszives mesélj :) köfike :)
üdv
Motort vinni kell és próbálni feszmérővel a töltést.
Ha rosszul kötöd a 2 vastag vezetéket, úgyis lenyomja a biztosítékot.
Nincsmit. Mondták már, de elfelejtettem. Szerdán megyek érte, majd rákérdezek.
Üdv: Petyo
Köszi a választ!
Egyelőre akkor ez nekem szépséghiba marad... 25.000 nekem nagyon sok. Azt meg tudnád kérdezni, hogy eredetileg milyen motoron volt?
elméletben jó lesz ez is nem?
http://etbike.com/index.php?pr...
szóval amit irok az mindenkinek szól de főként IMITRIKES-nek
Szóval Imitrikes vettem inditó relét beletettem de még mindig semmi...
sajna a fesszabályzót nem tudtuk leprobálni mert vagy dolgoztam vagy mikor ráértem volna meg a banditos haver is szakdt az eső :(
de nem adtam fel felhivtam meg emaileztem pár helyre bontót cuccok után..
és sok helyről kaptam vissza jelzést de töbnyire drágálodtam...
honda nsr fesszab 8000Ft 5 lábas
suzuki 250 ccm valami 13000 Ft 5 lábas
hát mondom ez nem igaz... erre kb 3-4 nap kutakodás után találtam ezt---- http://etbike.com/index.php?pr...
ez a megfelelő:ÚJ!Olcsó! és még jó is :)
legalábbis remélem :)
ha találok még olyan ÚJ termékeket amik RF 400 és 600 és 900 as hoz is jó akkor majd linkelek hátha kell valakinek.
A kérdésem már cak annyi lenne hogy a polgárdi bontós azt mondta az a lényeg hogy 5 dugós legyen a fesszabom és kész lényegtelen milyen a motor.....ez igaz?
Csak azért kérdem mert a kawasaki ZX10R nek a fesszablya más de pl a gyújtás vezérlő az pont ugyan ugy nézki vagyis csak a csatlakózásai a doboz más....és arra gondoltam ha más gyújtás vezérlőt tennék bele mint te is akkor gondolom másképp is megy a motor!?!
Lehet hülyeséget irtam vagy hülyén fogalmaztam vagy kérdeztem de jó lenne tudni a választ :D
széles útat
Megoldódott a lábtartó kérdése. 25000 HUF-ért talált a szerelő srác, aki csinálja a gépet. Ebben az összegben benne van mindkét oldali konzol. A cucc használt és nem rf-ről van, de jó rá. Ha teljesen újat gyártatok (mert azt is tudnak) az 60000 HUF lenne.
További szépt napot! Jó motorozást!
Petyo
Nem hasonlíthatók egymással másra valók.
DRZ alapvetően nem utcai gép, tudom van S-s is de nem való motorozni, én voltam vele Romániában Pádison, csak terepen jó, különben halál. (keskeny ülés, nincs csomagtartó) mazochizmus.
Az Africa bárhol elmegy nem érzem, hogy gyenge lenne, 120-130t akár utazóban is elviszi, de nem is nagyon kívánom, valahol 160 körül a vége. Nekem a király, de valahol az RFt én már soknak érzem.
A BIG-et ismerem még, illetve a 650est.
Általában a tartósságuk gyengébb. remélem nem olvassák. Azért választottam az Africát mert láttam, hogy a BIGek a párás hegyilevegőn már nehezen indulnak. Viszont tavaly voltam BIGesekkel Horvátországban náluk ilyet nem tapasztaltam.
Noh...már jó rég írtam, de melóhelygondjaim vannak :S
Tanácsotokat szeretném kérni!
Úgy érzem, hogy váltani akarok, méghozzá valami túraendurora(Magas vagyok+szeretnék földutakra is lemenni). Elsősorban nagyobb testű és magas mocikat keresek. Értékben az enyémmel nagyjából egyezőre! 1:1ben akarok cserélni, vagy úgy, hogy nekem fizessenek rá!
Nézegettem a Pegasot, Dr Biget, Dr 650 Rs-t, Xtz 660-at és Dominatort!
Szerintetek milyen lesz 4henger után az 1?nem lesz túl zavaró a rezonancia?(125ös endurom volt, azt szerettem)
Erőben sztem többet nyújt, hiába, hogy kevesebb LE...bár haverom DR-Z-je felül elég érezhetően hirtelen-elhalós....remélem a 650esek nem ilyenek! Pár napon belül lesz alkalmam kipróbálni egyik haveromét!
Illetve tanácsokat adhatnátok, hogy saját tapasztalataitok alapján melyik motort javasoljátok?(olajcsere-intervallum, olajfogyasztás, benzinfogysztás - Pegasora mondtak 6,5litert átlagban!, szervizelés, alkatrészellátás)
Aki tud segíteni, annak köszönöm, a többiek tekintsék semmisnek a hozzászólást!
Mindenkinek nagyon kellemes motorozást(és esőmenteset :P)
Sőt ha visszaáll a kompresszió akkor érzed úgy, hogy ez nem is megy annyira. Vagyis kompresszióhiánnyal lendületből ugyan, de jobban megy a gép(ha 135 LE-nél lehet ilyet érezni egyáltalán) Csapatban lehet érezni, hogy olyan mintha rossz lenne a reakcióidőd.
Motorline Kft. Bp. Szentendrei út.
Mint azt megírtam korábban én a vaterán vettem egy Kawasaki Nakedre való szettet 88k-ért, ehhez vettem meg a tartó és átalakító szettet, kb 17k-ért azért ott mert ők árulnak Nonfangot (A teljes szett egyébként 180+ÁFA volt ( örököltem a számlát)) de pl a SHOX a GIVI-t Honda szaküzletek általában Kappat stb.
Holnap vizsga, oszt hétvégén már adok az utaknak..., mert az jó!
Az enyémben a kompresszió:
10.8 BAR
10.8 BAR
8.6 BAR
8.6 BAR
Elvileg azt mondta Sanyi 11 az alapérték, 9 alatt be sem indul, de hát az enyém pl. szépen duruzsol..., ki érti ezt...?
Köszike
Enyémet most vitte fel
Kompresszió szar,1 henger épphogy megyeget
Hogy a picsba ment 270-et nem is értem
Na mind1 majd lessz valahogy.
Mondod a bótosnak akarsz ilyent. Akkor leveszi a polcról a dobozokat a hozzájuk tartozó platnikkal, majd megkérdi mre rakod. Ez alapján kiválasztja katalógusból a tartóvasakat és a oldaldoboztartóplatnirögzítőbaszmányokat (3038 hozzászólásomat ajánlom!) (Esetmben azt is levették a plocról) Ott össze is rakják ha kell, de összelegózhatod a hozzá tartozó leírás alapján.
Ekkor jön a pénztár ahol kiderül ez alig kerül kevesebbe mint a motorod árának harmada.