Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. ha valakit érdekel van egy RF 900 -ra való gyújtásvezérlő elektronikám . ( mxnagy@hotmail.com:)
:D oké köszi
amugy azt én is tudom hogy egy kibe kapcsoló:D
De meg mondom öszintén hogy nem vagyok elektromérnők:)
még 1x köszi és majd irok hogy mit alkotunk,mármint holnap rámérünk.

üdv
A gyújtáskapcsoló 1 sima ki-be kapcsoló. Ellenállásmérővel ki tudjátok mérni
mivel ma ugysem tudtam mt kezdeni a motorral gondoltam akkor felkészitem a festésre...leszereltem a fejidomot majd teljesen felcsiszoltam,hétfőn megyek kikevertetem a gyári szint hozzá kb1 decit annyi elég lesz,legalábbis remélem...az a legviccesebb az egészben hogy nincs 1 éve hogy lelett fényezve:( erre tessék most újra fényezhetem...
meg elkezdtem kiszedegetni az alkatrészeket ,mindent letakaritok,kompreszorrral kifujok olyan lesz mint új korában :)
igen a 3 fekete és a másik 2ő megvan,oké én nem értettem hogy milyen 2ő re gondolsz de igy most már oké:)

igen asszem az lesz a legjobb ha elviszem haverhoz és ott tesztelünk
remélhetőleg minden okés lesz.
Nem tudom sajna hogy jó e a gyújtás kapcsolóm,azt hogyan tudom leellenőrizni?
hát remélem hogy semmi baja....
De miért lenne rossz? azt mondod az is elszálhatott? mert remélem hogy nem:(
köszönöm a képeket igen a 2ik képen jobban látszik:)

majd irok hogy hogy sikerült :)
széles útat
na ezen jobban látod
Van 3db fekete ami a 3 fázis amit cserélgethetsz egymással, és a 2 vastagabb különböző színű vezeték amit nem szabad összekeverni.
Lehet ugyanaz lesz a sorkapocs de esetleg más sorrenddel!
Ha a tiédről leveszed és elviszed haverhoz talán gyorsabb lesz a próba.
Gyújtáskapcsolód biztos jó?
Igen de megnéztem és ennek halál pontosan ugyanolyan a dugója mint a gyárinak....az a kérdés már cask hogy müködik e vele....
hétfőn megrendelem és elméletben kedden kiszálitják..akkor majd kiderül :)

azt mire irtad hogy a 2 vastag vezetéket rosszul kötöm?
Mert ha jól láttam és biztos jól látam semmit nem kell kötögetni csak rá kell dugjam:) vagy lehet én értettem félre valamit ezesetben létszives mesélj :) köfike :)

üdv
Megnéztem, de foggalmam sincs jó lesz-e.
Motort vinni kell és próbálni feszmérővel a töltést.
Ha rosszul kötöd a 2 vastag vezetéket, úgyis lenyomja a biztosítékot.
Helló!

Nincsmit. Mondták már, de elfelejtettem. Szerdán megyek érte, majd rákérdezek.

Üdv: Petyo
szia,
Köszi a választ!
Egyelőre akkor ez nekem szépséghiba marad... 25.000 nekem nagyon sok. Azt meg tudnád kérdezni, hogy eredetileg milyen motoron volt?
létszives mjad kukants meg a linket :)

elméletben jó lesz ez is nem?
http://etbike.com/index.php?pr...
hali

szóval amit irok az mindenkinek szól de főként IMITRIKES-nek
Szóval Imitrikes vettem inditó relét beletettem de még mindig semmi...
sajna a fesszabályzót nem tudtuk leprobálni mert vagy dolgoztam vagy mikor ráértem volna meg a banditos haver is szakdt az eső :(
de nem adtam fel felhivtam meg emaileztem pár helyre bontót cuccok után..
és sok helyről kaptam vissza jelzést de töbnyire drágálodtam...
honda nsr fesszab 8000Ft 5 lábas
suzuki 250 ccm valami 13000 Ft 5 lábas

hát mondom ez nem igaz... erre kb 3-4 nap kutakodás után találtam ezt---- http://etbike.com/index.php?pr...

ez a megfelelő:ÚJ!Olcsó! és még jó is :)
legalábbis remélem :)
ha találok még olyan ÚJ termékeket amik RF 400 és 600 és 900 as hoz is jó akkor majd linkelek hátha kell valakinek.

A kérdésem már cak annyi lenne hogy a polgárdi bontós azt mondta az a lényeg hogy 5 dugós legyen a fesszabom és kész lényegtelen milyen a motor.....ez igaz?

Csak azért kérdem mert a kawasaki ZX10R nek a fesszablya más de pl a gyújtás vezérlő az pont ugyan ugy nézki vagyis csak a csatlakózásai a doboz más....és arra gondoltam ha más gyújtás vezérlőt tennék bele mint te is akkor gondolom másképp is megy a motor!?!

Lehet hülyeséget irtam vagy hülyén fogalmaztam vagy kérdeztem de jó lenne tudni a választ :D

széles útat
GejzaR!

Megoldódott a lábtartó kérdése. 25000 HUF-ért talált a szerelő srác, aki csinálja a gépet. Ebben az összegben benne van mindkét oldali konzol. A cucc használt és nem rf-ről van, de jó rá. Ha teljesen újat gyártatok (mert azt is tudnak) az 60000 HUF lenne.

További szépt napot! Jó motorozást!
Petyo
Nos nekem van egy Africatwinem és egy E-s DRZ-m.
Nem hasonlíthatók egymással másra valók.
DRZ alapvetően nem utcai gép, tudom van S-s is de nem való motorozni, én voltam vele Romániában Pádison, csak terepen jó, különben halál. (keskeny ülés, nincs csomagtartó) mazochizmus.
Az Africa bárhol elmegy nem érzem, hogy gyenge lenne, 120-130t akár utazóban is elviszi, de nem is nagyon kívánom, valahol 160 körül a vége. Nekem a király, de valahol az RFt én már soknak érzem.
A BIG-et ismerem még, illetve a 650est.
Általában a tartósságuk gyengébb. remélem nem olvassák. Azért választottam az Africát mert láttam, hogy a BIGek a párás hegyilevegőn már nehezen indulnak. Viszont tavaly voltam BIGesekkel Horvátországban náluk ilyet nem tapasztaltam.
Sziasztok!

Noh...már jó rég írtam, de melóhelygondjaim vannak :S

Tanácsotokat szeretném kérni!

Úgy érzem, hogy váltani akarok, méghozzá valami túraendurora(Magas vagyok+szeretnék földutakra is lemenni). Elsősorban nagyobb testű és magas mocikat keresek. Értékben az enyémmel nagyjából egyezőre! 1:1ben akarok cserélni, vagy úgy, hogy nekem fizessenek rá!

Nézegettem a Pegasot, Dr Biget, Dr 650 Rs-t, Xtz 660-at és Dominatort!

Szerintetek milyen lesz 4henger után az 1?nem lesz túl zavaró a rezonancia?(125ös endurom volt, azt szerettem)

Erőben sztem többet nyújt, hiába, hogy kevesebb LE...bár haverom DR-Z-je felül elég érezhetően hirtelen-elhalós....remélem a 650esek nem ilyenek! Pár napon belül lesz alkalmam kipróbálni egyik haveromét!

Illetve tanácsokat adhatnátok, hogy saját tapasztalataitok alapján melyik motort javasoljátok?(olajcsere-intervallum, olajfogyasztás, benzinfogysztás - Pegasora mondtak 6,5litert átlagban!, szervizelés, alkatrészellátás)

Aki tud segíteni, annak köszönöm, a többiek tekintsék semmisnek a hozzászólást!

Mindenkinek nagyon kellemes motorozást(és esőmenteset :P)
Szerencséd
Annyira azért nem rossz sőt, mint kiderült teljesen egészséges. és már jár minden henger egész jól.
Sajnos tapasztalatból tudom, a kompresszió hiánya nem jelenti azt, hogy nem megy a motor, max nehezebben indul.
Sőt ha visszaáll a kompresszió akkor érzed úgy, hogy ez nem is megy annyira. Vagyis kompresszióhiánnyal lendületből ugyan, de jobban megy a gép(ha 135 LE-nél lehet ilyet érezni egyáltalán) Csapatban lehet érezni, hogy olyan mintha rossz lenne a reakcióidőd.
http://prq-teszt.dyndns.org/mo...
Motorline Kft. Bp. Szentendrei út.
Mint azt megírtam korábban én a vaterán vettem egy Kawasaki Nakedre való szettet 88k-ért, ehhez vettem meg a tartó és átalakító szettet, kb 17k-ért azért ott mert ők árulnak Nonfangot (A teljes szett egyébként 180+ÁFA volt ( örököltem a számlát)) de pl a SHOX a GIVI-t Honda szaküzletek általában Kappat stb.
Remélem én is, hogy most már nincs gebasz vele...
Holnap vizsga, oszt hétvégén már adok az utaknak..., mert az jó!
Az enyémben a kompresszió:
10.8 BAR
10.8 BAR
8.6 BAR
8.6 BAR
Elvileg azt mondta Sanyi 11 az alapérték, 9 alatt be sem indul, de hát az enyém pl. szépen duruzsol..., ki érti ezt...?
Akkor bizony nem lenne baj, ha elárulod a bót nevét, meg címét, mert nekem csak hátsó doboztartó kellene, s megkérdem, hogy how much? , de gondolom nem olcsóság...
Köszike
Remélem fasza lessz!
Enyémet most vitte fel
Kompresszió szar,1 henger épphogy megyeget
Hogy a picsba ment 270-et nem is értem
Na mind1 majd lessz valahogy.
De lehet bótba kapni.
Mondod a bótosnak akarsz ilyent. Akkor leveszi a polcról a dobozokat a hozzájuk tartozó platnikkal, majd megkérdi mre rakod. Ez alapján kiválasztja katalógusból a tartóvasakat és a oldaldoboztartóplatnirögzítőbaszmányokat (3038 hozzászólásomat ajánlom!) (Esetmben azt is levették a plocról) Ott össze is rakják ha kell, de összelegózhatod a hozzá tartozó leírás alapján.
Ekkor jön a pénztár ahol kiderül ez alig kerül kevesebbe mint a motorod árának harmada.