Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

30A-es biztosítékból azért vegyél 1 marékkal mert ha rosszul kötitek akkor olvad.
Értem köszönöm akkor az RF 600 as kilőve.

Éssss akkor a banditnak tutti ugyan ez van?

THX a segitséget,ha ugyan e a fesz szab. akkor felviszük autóval vagy majd ő jön le és megprobáljuk az ő cuccailval.

Amugy abból gondoltam hogy ugyan az a 600 asé is mert szinte mindent a 600as alapján meg a 400 bandit alapján vettem a mocihoz pl olajszürő,teloszimering,stb stb.

De tévedtem és köszönöm hogy felhivtad erre a figyelmemet,legalább ezzel is időt sporoltam.
köszönöm

széles útat
Hali

Igen van 400 bandit az egyik szerelő barátomnak abban viszont ezekszerint ugyan ez van?
400-as banditja ha van ismerősödnek?
Az RF600-ban más a fesszabályozó. Azt nem fogod tudni rátenni- illetve azon nincs is külön mert bent van a generátorban.
Gejzar nem tudom hogy lehet e zárlatott csinálni egy izzóval de nekem nagyon ugynézki sikerült :(
Imitrikes köszönöm a segitséget és a rajzokat :) hasznos :) elismentettem.

Mindenesetre megtudtam hogy illyet nem szabad csinálni,szóval ebből is tanultam valami újat :D
Néztem hozzá fesszabályzót a Sugónál,persze mielőtt megvenném megnézzük hogy biztosan az e a rossz.
A fönökömnek rf600 asa van és majd abból átrakjuk megnézni hogy tutti az a rossz vagy sem.
Ő egyből ezt mondta mint amit Imitrikes mondott cseréljem ki a 30 A biztit mert neki is kiverte már 2x mikor valamit elkötött :D

De sajna hiába cseréltem ki....
Köszönöm mindenkinek hogy probál segiteni :)

Sajna amit Imi mondott ott a biztit már kicseréltem ugyanis ott a 30 A mellet is van tartalék és azt is kicseréltem sőt gondoltam hátha az is rossz és áthidaltam egy szöggel megprobáltam ugyis sajna nem sikerült ugyse :(

Igen a lámpára 2x probáltam meg rádugni mert elsőre mikor rádugtam éphogyy és véletlenül lerántottam valahogy utánna még1x megprobáltam majd ráment és leis állt a motor :(

Igazából én sem értem miért történt ami történt,gondoltam áhh max kieverte a biztit majd gyorsan kicserélem és kész de nem igy lett :(
Mindenesetre köszönöm mindenkinek és havan még valakinek jó tippje,megköszönném ha megosztaná velünk.

széles útat
Pedig valahol valami nem a rajzok szerint van!
Dehogynem.
Vagy vágsz egy zsebet a fejidom aljára az izzóhoz.
Kérdésem lenne!
A kis parklámpám az első nem világít, miközben a hátsó igen. Nem nagyon találom a lehtőséget a cserére.
Ugye nem kell idomokat bontani miatta?
Zárlatot? Hát nem igazán tudom elképzelni, hogy egy izzóval hogyan lehetne zárlatot csinálni, hiszen a foglalat az zárt, és csak 1 féleképpen lehet az izzót berakni. Tévedek?
Annak idején kerestem de nem találtam, most nem kerestem és ráakadtam.
Ezek a vacakok maradtak, tehát kb ennyit de mást kellett venni, hogy a dobozrendszer az RF-re felmenjen.
Talán nem sikerült neki elsőre helyretenni és zárlatot csinált.
Na pont ilyenem nem volt, de köszi a tippet :)

Miért megy tönkre akármi is, ha menet közben dugod rá a lámpát?
Egyenáramnál meg főleg nem kéne tönkre mennie semminek... Kérem a magyarázatot! Köszi :)
Brigéciol D3 - kisebb méretű erős szőrű festőecset - alá egy nagy tálca amire lecsöpög az anyag. A végén locsolótömlővel óvatosan leöblíted. Olyan lesz mint újkorában.
Az aksi mellett baloldalt az idomon belül eldugva van egy 30A-es főbiztosíték ami a fesszabályozót is védi. Azt kell cserélned -szerintem-.
starter relay
másik képen a 3-as
áhh bocsi de fáradt vagyok....őőő fesz szabályzót akartam irni,szóval én a fesz szabályzóra tippelnék...
Sziasztok

lenne egy olyan kérdésem hozzátok hogy:

Szóval nem rég volt egy balesetem eléggé összetörtem az RF emet,szerencsére sok mindent megjavitottam magam,+ megvettem már majdnem minden törött elemet,de sajnos..
most jön a lényeg tegnap este éppen járt a motor én meg ésszre vetem hogy nem dugtam rá a a fényszoróra a csatlakozóját...miközben járt a motor rádugtam nem tudom miért de nem állitottam le nem vettem le a gyújtást...sajna a motor azonnal leált és minden elszált a kijelzőről,kivéve az időt mutató panelt.
De mivel az külön megy az aksiról igy nincs gond.Ebből letudtam már szürni hogy áramot kap,szóval ilyen gond nincsen.
A motort ma teljesen darabokra szedtem az összes biztositékot kicseréltem pedig egynek sem volt baja de fő a biztonság.
Szóval amikor rá adom a gyujtást elméletben a gyujtás vezérlő kattan egyet nahh most nem csinálja ebből arra következtetek hogy az adta meg magát :( és nem a rohadt biztositék :(

Sok mindent megprobáltam már de hiába,mindent átnéztem a motoron hátha cask egy kábel vagy tudom is én,de sehol semmi...Már csak ez maradt.
Megköszönném mindenkinek ha tudnátok segiteni hogy mégis milehet a bibi....hátha járt már igy valaki...
Elég nagy faxágot csináltam tudom de most az a fő hogy újra gurulni tudjak.

Előre is köszönöm mindenkinek aki segiteni próbál.

Széles útat mindenkinek
120.000 Ft volt a blokkcsere teljesen, utána az új forgalmi és műszaki (mert az is lejárt) plusz 40.000 volt...

A lánckereket is próbáltam lemosni, de esélytelen volt :)
Lánckereket kihagytad!
Szóbeli figyelmeztetésben vagy részesítve.
Motorcsere hogyan mennyiből állt meg?
Ma lemostam a RöFit, nagyon szép lett :) feltöltöttem a képeket a galériába!
Az elkövetkezendő 4 hétvégém foglalt, de hétköznap esténként lehetséges.
Csillagtúra a kereki várhoz?
Ha megmutatod a doboztartód elmesélek mindent.
hadd ne haljak meg hülyén!
Mi az az LFP?