THX a segitséget,ha ugyan e a fesz szab. akkor felviszük autóval vagy majd ő jön le és megprobáljuk az ő cuccailval.
Amugy abból gondoltam hogy ugyan az a 600 asé is mert szinte mindent a 600as alapján meg a 400 bandit alapján vettem a mocihoz pl olajszürő,teloszimering,stb stb.
De tévedtem és köszönöm hogy felhivtad erre a figyelmemet,legalább ezzel is időt sporoltam.
köszönöm
Imitrikes köszönöm a segitséget és a rajzokat :) hasznos :) elismentettem.
Mindenesetre megtudtam hogy illyet nem szabad csinálni,szóval ebből is tanultam valami újat :D
Néztem hozzá fesszabályzót a Sugónál,persze mielőtt megvenném megnézzük hogy biztosan az e a rossz.
A fönökömnek rf600 asa van és majd abból átrakjuk megnézni hogy tutti az a rossz vagy sem.
Ő egyből ezt mondta mint amit Imitrikes mondott cseréljem ki a 30 A biztit mert neki is kiverte már 2x mikor valamit elkötött :D
Sajna amit Imi mondott ott a biztit már kicseréltem ugyanis ott a 30 A mellet is van tartalék és azt is kicseréltem sőt gondoltam hátha az is rossz és áthidaltam egy szöggel megprobáltam ugyis sajna nem sikerült ugyse :(
Igen a lámpára 2x probáltam meg rádugni mert elsőre mikor rádugtam éphogyy és véletlenül lerántottam valahogy utánna még1x megprobáltam majd ráment és leis állt a motor :(
Igazából én sem értem miért történt ami történt,gondoltam áhh max kieverte a biztit majd gyorsan kicserélem és kész de nem igy lett :(
Mindenesetre köszönöm mindenkinek és havan még valakinek jó tippje,megköszönném ha megosztaná velünk.
Kérdésem lenne!
A kis parklámpám az első nem világít, miközben a hátsó igen. Nem nagyon találom a lehtőséget a cserére.
Ugye nem kell idomokat bontani miatta?
Zárlatot? Hát nem igazán tudom elképzelni, hogy egy izzóval hogyan lehetne zárlatot csinálni, hiszen a foglalat az zárt, és csak 1 féleképpen lehet az izzót berakni. Tévedek?
Annak idején kerestem de nem találtam, most nem kerestem és ráakadtam.
Ezek a vacakok maradtak, tehát kb ennyit de mást kellett venni, hogy a dobozrendszer az RF-re felmenjen.
Miért megy tönkre akármi is, ha menet közben dugod rá a lámpát?
Egyenáramnál meg főleg nem kéne tönkre mennie semminek... Kérem a magyarázatot! Köszi :)
Brigéciol D3 - kisebb méretű erős szőrű festőecset - alá egy nagy tálca amire lecsöpög az anyag. A végén locsolótömlővel óvatosan leöblíted. Olyan lesz mint újkorában.
Az aksi mellett baloldalt az idomon belül eldugva van egy 30A-es főbiztosíték ami a fesszabályozót is védi. Azt kell cserélned -szerintem-.
starter relay
másik képen a 3-as
Szóval nem rég volt egy balesetem eléggé összetörtem az RF emet,szerencsére sok mindent megjavitottam magam,+ megvettem már majdnem minden törött elemet,de sajnos..
most jön a lényeg tegnap este éppen járt a motor én meg ésszre vetem hogy nem dugtam rá a a fényszoróra a csatlakozóját...miközben járt a motor rádugtam nem tudom miért de nem állitottam le nem vettem le a gyújtást...sajna a motor azonnal leált és minden elszált a kijelzőről,kivéve az időt mutató panelt.
De mivel az külön megy az aksiról igy nincs gond.Ebből letudtam már szürni hogy áramot kap,szóval ilyen gond nincsen.
A motort ma teljesen darabokra szedtem az összes biztositékot kicseréltem pedig egynek sem volt baja de fő a biztonság.
Szóval amikor rá adom a gyujtást elméletben a gyujtás vezérlő kattan egyet nahh most nem csinálja ebből arra következtetek hogy az adta meg magát :( és nem a rohadt biztositék :(
Sok mindent megprobáltam már de hiába,mindent átnéztem a motoron hátha cask egy kábel vagy tudom is én,de sehol semmi...Már csak ez maradt.
Megköszönném mindenkinek ha tudnátok segiteni hogy mégis milehet a bibi....hátha járt már igy valaki...
Elég nagy faxágot csináltam tudom de most az a fő hogy újra gurulni tudjak.
Előre is köszönöm mindenkinek aki segiteni próbál.
Éssss akkor a banditnak tutti ugyan ez van?
THX a segitséget,ha ugyan e a fesz szab. akkor felviszük autóval vagy majd ő jön le és megprobáljuk az ő cuccailval.
Amugy abból gondoltam hogy ugyan az a 600 asé is mert szinte mindent a 600as alapján meg a 400 bandit alapján vettem a mocihoz pl olajszürő,teloszimering,stb stb.
De tévedtem és köszönöm hogy felhivtad erre a figyelmemet,legalább ezzel is időt sporoltam.
köszönöm
széles útat
Igen van 400 bandit az egyik szerelő barátomnak abban viszont ezekszerint ugyan ez van?
Mindenesetre megtudtam hogy illyet nem szabad csinálni,szóval ebből is tanultam valami újat :D
Néztem hozzá fesszabályzót a Sugónál,persze mielőtt megvenném megnézzük hogy biztosan az e a rossz.
A fönökömnek rf600 asa van és majd abból átrakjuk megnézni hogy tutti az a rossz vagy sem.
Ő egyből ezt mondta mint amit Imitrikes mondott cseréljem ki a 30 A biztit mert neki is kiverte már 2x mikor valamit elkötött :D
De sajna hiába cseréltem ki....
Sajna amit Imi mondott ott a biztit már kicseréltem ugyanis ott a 30 A mellet is van tartalék és azt is kicseréltem sőt gondoltam hátha az is rossz és áthidaltam egy szöggel megprobáltam ugyis sajna nem sikerült ugyse :(
Igen a lámpára 2x probáltam meg rádugni mert elsőre mikor rádugtam éphogyy és véletlenül lerántottam valahogy utánna még1x megprobáltam majd ráment és leis állt a motor :(
Igazából én sem értem miért történt ami történt,gondoltam áhh max kieverte a biztit majd gyorsan kicserélem és kész de nem igy lett :(
Mindenesetre köszönöm mindenkinek és havan még valakinek jó tippje,megköszönném ha megosztaná velünk.
széles útat
Vagy vágsz egy zsebet a fejidom aljára az izzóhoz.
A kis parklámpám az első nem világít, miközben a hátsó igen. Nem nagyon találom a lehtőséget a cserére.
Ugye nem kell idomokat bontani miatta?
Ezek a vacakok maradtak, tehát kb ennyit de mást kellett venni, hogy a dobozrendszer az RF-re felmenjen.
Miért megy tönkre akármi is, ha menet közben dugod rá a lámpát?
Egyenáramnál meg főleg nem kéne tönkre mennie semminek... Kérem a magyarázatot! Köszi :)
starter relay
másik képen a 3-as
lenne egy olyan kérdésem hozzátok hogy:
Szóval nem rég volt egy balesetem eléggé összetörtem az RF emet,szerencsére sok mindent megjavitottam magam,+ megvettem már majdnem minden törött elemet,de sajnos..
most jön a lényeg tegnap este éppen járt a motor én meg ésszre vetem hogy nem dugtam rá a a fényszoróra a csatlakozóját...miközben járt a motor rádugtam nem tudom miért de nem állitottam le nem vettem le a gyújtást...sajna a motor azonnal leált és minden elszált a kijelzőről,kivéve az időt mutató panelt.
De mivel az külön megy az aksiról igy nincs gond.Ebből letudtam már szürni hogy áramot kap,szóval ilyen gond nincsen.
A motort ma teljesen darabokra szedtem az összes biztositékot kicseréltem pedig egynek sem volt baja de fő a biztonság.
Szóval amikor rá adom a gyujtást elméletben a gyujtás vezérlő kattan egyet nahh most nem csinálja ebből arra következtetek hogy az adta meg magát :( és nem a rohadt biztositék :(
Sok mindent megprobáltam már de hiába,mindent átnéztem a motoron hátha cask egy kábel vagy tudom is én,de sehol semmi...Már csak ez maradt.
Megköszönném mindenkinek ha tudnátok segiteni hogy mégis milehet a bibi....hátha járt már igy valaki...
Elég nagy faxágot csináltam tudom de most az a fő hogy újra gurulni tudjak.
Előre is köszönöm mindenkinek aki segiteni próbál.
Széles útat mindenkinek
A lánckereket is próbáltam lemosni, de esélytelen volt :)
Szóbeli figyelmeztetésben vagy részesítve.
Motorcsere hogyan mennyiből állt meg?
Csillagtúra a kereki várhoz?
Mi az az LFP?