Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Irányárnak:
http://www.biker-world.hu/kate...(GK75B)&
hivo_cat_id=380
http://www.biker-world.hu/kate...(GN76B
)&hivo_cat_id=435
http://www.pinkmotors.hu/did/d...
Le
vegőszűrőt elég kimosni és beolajozni.
Sziasztok! Mindig előjön vmi! Levegőszűrőt kéne cseréljek (is). Hol lehet beszerezni ilyen cuccokat? Egyéltalán milyen boltokat ajánlotok ahol normális áron be lehet szerezni a különböző alkatrészeket. (fékbetét szűrők olajok lánc lánckekék) Köszi
600-as RF-nél mire érdemes odafigyelni vásárlás esetén?
CHAMPION K 301
sziasztok

Lehet kapni eredeti Suzuki szűrőt, 1100 Ft-ért.
vagy HF138
Asszem a típus FH138 as nemrég vettem!
Ez gyors volt köszi
Nekem a FhiloFiltro(asszem jól írtam) Bandit400 szűrője lett belerakva...meg az is volt! Költségkímélő...és szerintem a szerepét ez is tökéletesen betölti!
Szerintem üresben semmi köze a sztendernek az önindítóhoz...sebességben már annál inkább...pont ez a szerepe!

Minden esetre egy kis wd40 lehet nem árt a kapcsolónak a sztenderhez!

Bár, akkor már inkább lehet, az üresjelző b.szakodik! Passz, próba cseresznye...kezd az egyszerűbbel sztem
Sziasztok! Milyen típusú olajszűrőt vegyek az rf 400-asba? Valaki légyszi segítsen. előre is köszi
Nagy pofám megbosszulta magát, és tegnap amikor téli, őszi és félnyári álmából felébreszteni akartam csipkerózsit, kb 60 mp inditózás után indult el az összes henger, mert először 1 aztán még1, aztán még1 majd végül az összes.
nem tagadom már hallottam a Belmoto pénztárgépének csörgését a 4 db gyertyára vonatkozólag, de aztán a gép átérezhette a mostani válságos helyzetet és nagynehezen beindult.
Viszont többször előfordult hogy az oldalsztender kinyitása és újravisszacsukása után vette az adást az önindító.
Ilyenkor majd bejáródik? kontakt spray? vagy kapcsolócsere?
Ma a kaposvári motoros ismerőseim gurulást szerveztek, melyre elhivatottnak éreztem magam. A cél a gyöngyösmelléki vízimalom, mely egy dugadűlt ház ma már, mint látvány nem érdekes, de mint kiderült nem ott van hanem a szomszédos Pöttenden ahova némi terepezés árán jutottunk el, és ahol a polgárőrök némi leskelődés után elmentek erősítésért és megkérdezték mit akarunk. Akkor már semmit.
Következett a Szigetvári Zrínyi vár, majd a Mozsgói Batthyány kastély és kápolnája, mely most Szociális otthon, de inkább diliház. kicsit aggódtam, hogy ki már nem engednek, de mert az öltözékemen látszott hogy a motorosokkal vagyok, haza jöhettem.
JPEG FORMÁTUMOT HASZNÁLJ! Azt szereti.
Nah...nem tette be a képet...

Mind1...2-3 mm-t kotyog a dugattyús rész az 5ös számmal jelzett átmenő részen!

Majd ránézek a csavarokra még mindenhol!

Amúgy köszönök minden hozzászólást! Problémamentes gurulást mindenkinek!
Imitrikes! A fékről érdemben nem tok mit mondani, ugyanis sztem mindjárt összerakás után kotyogott, télen meg fékolaj csere volt, nomeg így szezon elején elég távoli visszaemlékezni, hogy hogyan fogott pontosan, és hol! Viszont kb. ugyanolyan, mint volt!

Egyébként azért is zavar a dolog, mert a jobboldali semmit nem kotyog...és eddig a baloldalin sem vettem észre, a nyereg meg nem volt szétszedve!

Amúgy a szakszerű leírásomhoz itt a kép...bekarikázva az illető darabokkal!
link

Ebből kellene nekem a belső, forgórész. Tud valaki hozzá rendelési vagy alkatrész kódot? Akár az egészhez kompletten.
Amúgy az árak a magyar bontó áraihoz képest enyhe kifejezéssel élve nagyon alacsonyak :)
Csoportos rendeléssel egész jól ki lehetne jönni, ha összeszednénk kinek mire lenne szüksége és egyszerre megrendelnénk. Nekem hirtelen csak a sebességmérő érzékelő kell és egy bal oldali tárolórekesz:)
A 9kilóson fix 4 dugattyús fékek vannak, de a kicsiken 2 dugós úszó nyergek. Ezek sok év alatt kopnak. Az enyémen is lehet billenteni a nyergeket, de hogy kotyogna az túlzás. Amíg a fékpontod nem vándorol befelé addig nincs baj. Majd ha elmászkál akkor illő lesz cserélni.
A manuált nézve, szerintem nem uszo a féknyereg, merthogy négydugattyús , a tárcsa mindkét oldalán 2-2 dugattyú. Ha Nissin mint az enyémen is.
Az ábra szerint hatlapu csavarral van felrögzítve a nyereg, és kivülről imbuszcsavarral összefogva a két fél. Előbb ezeket próbáld meghúzni 39 és 23 Nm-el.
Az enyém nem lötyög:
feltételezem, hogy a két vezetőcsapon a féknyereg valami perselyezéssel "úszik", de szét még nem szedtem és bízom benne, hogy egy darabig nem is fogom.
Jól leentereztem, és elküldte....nah...befejezem!

Szóval rányúltam a féknyergekre is, és kotyogott! De nem a villa-felfogatásnál, hanem az úszóágy(ha jól sejtem)! Szal a felfogató rész fémszínű, a nyereg többi része pedig fekete...és a fekete rész kotyog!

SZAKSZERŰ MAGYARÁZAT!

Szóval ez normális? Mert én nem tartom annak! Lehet, ki van kopva?

Előre is kössz az építő jellegű ötleteket, véleményeket!
Lenne egy kérdésem, hátha valaki tud érdemi választ adni!

Ma átnéztem a mocit, hogy pár100 km távlatában le van-e húzva minden/nem-e lazult ki vmi!
2009.július.31 - 2009.augusztus.02 Sólyomfészek, Pilisjászfalu, 10-es út, 28. km-kõ IX. Light-os Motorostalálkozó Pilisi Sólymok Motoros Klub
Erre biztos elmegyek tavaly voltunk s nekem nagyon bejött!