Fesszabályzó mindenféle japán és talán nemjapán motor típushibája.
Általában a rajtalévő hűtőbordák kicsinységét okolják, ezért vagy kifordítják a burkolat alól, hogy érje a huzat,
vagy egszerűen folyamatosan használják a világítást, (ahogy azt a KRESZ előírja) így az "elviszi róla a teljesítményt". Kora reggel nem tudom máshogy megfogamazni
Plekót én is akartam, de egy haverom felpolírozza 2000-ért...és elég újszerű lesz(R1lámpatestet már csinált)!
Amúgy meg sztem ha találsz valakit, egy 5ösért felnyomatja!
Alapdolgokon kívül mire kell figyelni?mindenre...gumi, fék(tárcsa, betét), telók, elektronika, motor-hangok, külsérelmi nyomok(esetleges esések...egy sportdob a gyári nélkül elég egyértelmű jel), kormánylógás(csapágy), lánc-lánckerék! Meg ami még eszedbe jut ;)
Sziasztok!
Kicsit ki akarom csinosítani a 400-as RF-emet. A plexim elég ütött kopott nem tudnátok véletlenül h merre találok? Akár használtan akár újonan. az se árt ha nem drága . Előre is köszi mindenkinek!
Amúgy a bölcsős gixxer rúgóstagja sztem jó lenne...hát azokban van 260 kg körül...szal tuti lenne az Rf-ben...lehet, megpróbálom!
Amúgy olajfogyasztás ügyben(igaz még csak 2. japán gépem) én eddig kellemesen csalódtam! az Rf sem eszi(maxról középre ment a Repsol, amit amúgy eléggé lefikáztak, hogy szeretik fogyasztgatni a mocik) sőt az őskövület 82es Xt125-öm sem ette....maxról minre két olajcsere közt!
Aztán ahogy eladtam, visszahallottam, hogy 1000km alatt megette az új tulajnak a liter olajat, amennyi a blokkba kell(olaj nélkül ment...leengedéskor alig jött...haverom csinálta neki!)
Aztán kiderült, hogy nem volt türelme kivárni, hogy bemelegedjen, és nyelezgette neki hidegen...no egy 82-es szerkezetnek más sem hiányzott...:S
Szal ennyire tulaj-függő a dolog csak!
Én is egy jó darabig megtartom az enyémet...ebben legalább tudom hogy mi van, vagyis kezdem tudni, hisz még csak 1éve van nálam!És az előző tulaj is haverom!
Tiltakozom!
Az nem igaz, hogy Suzukinak muszáj enni az olajat.
Nekem kettő van, és egyiknek sem szokása.
Ellentétben a Hondával, amit talán sikerült leszoktatni róla.
Szerintem amíg nem muszáj, nem célszerű nagyobb viszkozitású olajat használni, mert az az amúgyis káros hidegindításoknál még károsabb!?
Gyerek betegség?
Hát azt má rég kinőtte
Enyémbe most 78.000.és gurul
Suzuki enni is fogja az olajat egy kicsinyt.Ha kopot a motor jó a 20w-50.Hozzáértő mondta
udv!
szerintem nem tul vészes a 2-4 dl olaj 2000 km en..
a felujjítás hatalmas összeg is lehet(attol fuggöen hogy mit cserélnél..)
10w-40 olaj aza elöirás ha jol emléxem...
a 35-40000km alatti kopás meg lehet semmi és rengeteg is... erösen függ ez a tulajtol: olajcserék, hidegen forgatás, légszüröcsere, szelephézag állítás...
Sziasztok!
Szeretnék venni egy ilyen motort! Suzuki RF 400!
Szeretném segítségeteket kérni hogy mik a gyerek betegségei mire figyeljek oda tipus hiba esetleg!
Lenne egy olyan moci ami bontatlan de 2000Km alatt meg eszik 2-4Dl olajat! Nos ez tudtommal nem jó dolog valakinek ötlet hogy menyi lehet e a javítása?
A Másik hogy 30-40000Km körül mennyire lehet elkopva a motorja? Ez most nem ez a motor egy másik...
Légyszi írjatok köszi
Mielőtt darabokra szednéd próbáld ki, hogy a pozitív kábelt leszeded az aksiról vársz 10másodpercet majd visszarakod. Nekem megjavult ettől. Bár nekem a teljes áram elment.
Pedig érdemes szétszedni az összes csapot elvégre 15 év nem kevés.
Rugóstagot kiveszed és bontóba mintának tudod használni. Többen a bölcsős Gsx-r rugóstagját tették bele – lényeg, hogy nehezebb motorba, erősebb rugó volt. http://racsidepo.com/akcio/akc...
Egy bikázás megoldhatja a problémát. Szerintem is az aksi a hunyó.
Ha új akkumulátort veszel, méresd meg a töltést. Elvégre a feszszabályzó nem a legerősebb láncszem a gépezetben. Ezeket az MF akkumulátorokat nem igazán lehet töltögetni, mint a hagyományos ólom aksikat. Ezek egyik napról a másikra mennek tönkre. Én úgy voltam, hogy mikor megálltam rövid időre, akkor nem indított, csak ha vártam jó 20 percet. Kockaladákban volt feszmérő, amit fel tudsz tenni a kormányra és látod mennyit tölt vagy mennyit esik a feszültség indítózáskor(Bontó vagy MÉHtelep).
Ti tuggyátok
Az hogy eggy akksi pl:10 AH-s.csak egy kapacitást jelent.
Indításkor a pillanatnyi ármfelvétel ennek többszöröse minden esetben.Kapcsold fel egy autón a világítást és indítózzál.
Ha minden OK. akkor is elhalványodik a lámpicsku amíg indítózol.
Én csak asztat montam,hogy hol kezdeném keresni a hibát.
Legrosszabb esetben lessz egy tartalék akksi
SOK SIKERT.
Az igazság az, hogy a himbarendszernél csak azt szedtem szét, ami a villát fogja! Szal a többiről nem tudok nyilatkozni, de a héten még itthon vok szabin...szal sztem át is nézem...és azokat is megnézem, bezsírozom(bár ott a központiból kifolyó olaj sztem megoldotta a kenést :P)!
Amúgy nem tudjátok, hogy valamelyik moci központi telója nem-e jó az Rf himbarendszerébe? Mert eléggé el van fáradva az enyém...7esen van, és eléggé beülős!
Az önindítózási gondokkal kapcs-ban 61laci-val értek egyet...sztem ha az akksi lenne gáz, akkor be kéne tompulni a fénynek, hisz az önindító leszívná a maradék áramot az akksiból....de már én is tapasztaltam érdekes, "rendellenes" dolgokat...szal....a puding próbája az evés!
Én előtte azért megpróbálnám jó alaposan feltölteni az akksit(vagy bikázás, esetleg kölcsönakksi egy próba erejéig...ott minden kiderülne)!
Nekem amikor már gyenge volt az akksi, akkor ugyan ez volt...
A lámpa égett, de indítózni nem tudtam, fény maradt ugyanolyan, sőt a kattogó hang is megvolt...
Én nem akarok belepofádzani,de a leírtak alapján nem akksi gondod van
A kattogás behúzótekercsből(bendix)jön,ami egy érintkezőt zár össze(röviden).
Ha a behúzótekercs által összezárt érintkezók korrodáltak esetleg beégtek,nem fog a ménnykű átalfolyni.
Ha a világítás nem halványul el azt jelenti,hogy nem is folyik indítóáram a renceren ami ugye nem kicsi.
Ha szar lenne az akksi elhalványodna a pilács is mikor indítózol.
Te tudod?
Én az önindítóval kezdeném
Kitakarít oszt majd kiderül Sok sikert
Én.
Köszönöm a hozzászolásokat, Remélem , ha veszek egy uj akksit akkor vége a problémáimnak.. Gondolom szoktatok együtt gurulni, Szívesen csatlakoznék hozzátok..
Általában a rajtalévő hűtőbordák kicsinységét okolják, ezért vagy kifordítják a burkolat alól, hogy érje a huzat,
vagy egszerűen folyamatosan használják a világítást, (ahogy azt a KRESZ előírja) így az "elviszi róla a teljesítményt". Kora reggel nem tudom máshogy megfogamazni
Amúgy meg sztem ha találsz valakit, egy 5ösért felnyomatja!
Alapdolgokon kívül mire kell figyelni?mindenre...gumi, fék(tárcsa, betét), telók, elektronika, motor-hangok, külsérelmi nyomok(esetleges esések...egy sportdob a gyári nélkül elég egyértelmű jel), kormánylógás(csapágy), lánc-lánckerék! Meg ami még eszedbe jut ;)
Hát az tény ha hidegen terelgetik akkor az nem jó neki!
Akkor amit még kérdeztem!
Vásárlásnál miket érdemes az alap dolgon túl meg nézni?
Köszi
Jó az MRA túraplexije, van rajta egy állítható fülecske,mely sajnos külön nem kapható.
Egyébként irigylem azokat akik képesek bebújni a plexi mögé.
Kicsit ki akarom csinosítani a 400-as RF-emet. A plexim elég ütött kopott nem tudnátok véletlenül h merre találok? Akár használtan akár újonan. az se árt ha nem drága . Előre is köszi mindenkinek!
Nekem van egy ilyen motorom, amit el akarok adni. fogtechnika83@yahoo.com ez a mail címem, ha érdekel, küldök infokat!
Dávid
Amúgy olajfogyasztás ügyben(igaz még csak 2. japán gépem) én eddig kellemesen csalódtam! az Rf sem eszi(maxról középre ment a Repsol, amit amúgy eléggé lefikáztak, hogy szeretik fogyasztgatni a mocik) sőt az őskövület 82es Xt125-öm sem ette....maxról minre két olajcsere közt!
Aztán ahogy eladtam, visszahallottam, hogy 1000km alatt megette az új tulajnak a liter olajat, amennyi a blokkba kell(olaj nélkül ment...leengedéskor alig jött...haverom csinálta neki!)
Aztán kiderült, hogy nem volt türelme kivárni, hogy bemelegedjen, és nyelezgette neki hidegen...no egy 82-es szerkezetnek más sem hiányzott...:S
Szal ennyire tulaj-függő a dolog csak!
Én is egy jó darabig megtartom az enyémet...ebben legalább tudom hogy mi van, vagyis kezdem tudni, hisz még csak 1éve van nálam!És az előző tulaj is haverom!
Az nem igaz, hogy Suzukinak muszáj enni az olajat.
Nekem kettő van, és egyiknek sem szokása.
Ellentétben a Hondával, amit talán sikerült leszoktatni róla.
Szerintem amíg nem muszáj, nem célszerű nagyobb viszkozitású olajat használni, mert az az amúgyis káros hidegindításoknál még károsabb!?
Hát azt má rég kinőtte
Enyémbe most 78.000.és gurul
Suzuki enni is fogja az olajat egy kicsinyt.Ha kopot a motor jó a 20w-50.Hozzáértő mondta
szerintem nem tul vészes a 2-4 dl olaj 2000 km en..
a felujjítás hatalmas összeg is lehet(attol fuggöen hogy mit cserélnél..)
10w-40 olaj aza elöirás ha jol emléxem...
a 35-40000km alatti kopás meg lehet semmi és rengeteg is... erösen függ ez a tulajtol: olajcserék, hidegen forgatás, légszüröcsere, szelephézag állítás...
Szeretnék venni egy ilyen motort! Suzuki RF 400!
Szeretném segítségeteket kérni hogy mik a gyerek betegségei mire figyeljek oda tipus hiba esetleg!
Lenne egy olyan moci ami bontatlan de 2000Km alatt meg eszik 2-4Dl olajat! Nos ez tudtommal nem jó dolog valakinek ötlet hogy menyi lehet e a javítása?
A Másik hogy 30-40000Km körül mennyire lehet elkopva a motorja? Ez most nem ez a motor egy másik...
Légyszi írjatok köszi
Rugóstagot kiveszed és bontóba mintának tudod használni. Többen a bölcsős Gsx-r rugóstagját tették bele – lényeg, hogy nehezebb motorba, erősebb rugó volt. http://racsidepo.com/akcio/akc...
Egy bikázás megoldhatja a problémát. Szerintem is az aksi a hunyó.
Ha új akkumulátort veszel, méresd meg a töltést. Elvégre a feszszabályzó nem a legerősebb láncszem a gépezetben. Ezeket az MF akkumulátorokat nem igazán lehet töltögetni, mint a hagyományos ólom aksikat. Ezek egyik napról a másikra mennek tönkre. Én úgy voltam, hogy mikor megálltam rövid időre, akkor nem indított, csak ha vártam jó 20 percet. Kockaladákban volt feszmérő, amit fel tudsz tenni a kormányra és látod mennyit tölt vagy mennyit esik a feszültség indítózáskor(Bontó vagy MÉHtelep).
Az hogy eggy akksi pl:10 AH-s.csak egy kapacitást jelent.
Indításkor a pillanatnyi ármfelvétel ennek többszöröse minden esetben.Kapcsold fel egy autón a világítást és indítózzál.
Ha minden OK. akkor is elhalványodik a lámpicsku amíg indítózol.
Én csak asztat montam,hogy hol kezdeném keresni a hibát.
Legrosszabb esetben lessz egy tartalék akksi
SOK SIKERT.
Az igazság az, hogy a himbarendszernél csak azt szedtem szét, ami a villát fogja! Szal a többiről nem tudok nyilatkozni, de a héten még itthon vok szabin...szal sztem át is nézem...és azokat is megnézem, bezsírozom(bár ott a központiból kifolyó olaj sztem megoldotta a kenést :P)!
Amúgy nem tudjátok, hogy valamelyik moci központi telója nem-e jó az Rf himbarendszerébe? Mert eléggé el van fáradva az enyém...7esen van, és eléggé beülős!
Az önindítózási gondokkal kapcs-ban 61laci-val értek egyet...sztem ha az akksi lenne gáz, akkor be kéne tompulni a fénynek, hisz az önindító leszívná a maradék áramot az akksiból....de már én is tapasztaltam érdekes, "rendellenes" dolgokat...szal....a puding próbája az evés!
Én előtte azért megpróbálnám jó alaposan feltölteni az akksit(vagy bikázás, esetleg kölcsönakksi egy próba erejéig...ott minden kiderülne)!
A lámpa égett, de indítózni nem tudtam, fény maradt ugyanolyan, sőt a kattogó hang is megvolt...
A kattogás behúzótekercsből(bendix)jön,ami egy érintkezőt zár össze(röviden).
Ha a behúzótekercs által összezárt érintkezók korrodáltak esetleg beégtek,nem fog a ménnykű átalfolyni.
Ha a világítás nem halványul el azt jelenti,hogy nem is folyik indítóáram a renceren ami ugye nem kicsi.
Ha szar lenne az akksi elhalványodna a pilács is mikor indítózol.
Te tudod?
Én az önindítóval kezdeném
Kitakarít oszt majd kiderül Sok sikert
Én.