Hát ha beteges az akksi, akkor egy tél tuti tönkre teszi... szerintem mindenképp ajánlott a csere, főleg, hogy már 2en is írtuk, hogy volt ilyen problémánk :)
Tavaly nekem is ugyan ilyen problémám volt! Amikor ráadtam a gyújtást világított minden lámpa a műszerfalon, sőt még a világítás is jó volt! De amikor indítózni próbáltam,nálam is csak egy kattanást lehetett hallani! Nekem egy aksi csere megoldotta a problémát! Az indításhoz több áramra van szükség! Télen kivetted az aksit? Lehet hogy a hideg betett neki....
Igyekezz vele! MERT HA MEGKEZDŐDIK A SZEZON, SOKAN VINNÉK A VASAT de hosszú lesz a várakozólista a szerelőknél!
Tudok 1 szakit Körmenden ... érdekel?!
Most még pár napos átfutással dolgozik.
Aszem viszem én is gyorsan mert nem akar mindig múkodni a 2-es henger
Sziasztok, Hétvégén végre motoroztam, nagyon jo volt. Azonban sajnos elfáradt az öninditom. Segitséget szeretnék kérni, hátha valamelyikötöknek volt már hasonlo problémája. Szoval a tünet a következö: ráadom a gyujtást, világit minden mint at állat azonban hiába inditanék csak egy kattanás hallatszik az ülés alol de a fényerö nem csökken és az önindito se forog! Azt hallotam hogy a szénkefe lehet a bünös.. Kérdésem a következö mielött darabokra szedem, melyik oldalát szedjem szét hogy hozzáférjek? vagy hova vigyem megjavitattni? Kezd legem lenni az apro ,de folyamatosan jelentkezö hibákbol. Segitségeteket elöre is köszönöm. Atilla
Hát ha nem lenne darabokban, ma tuti mentem volna egy karikát :S
De már az első villa a helyén van...a hátsó tengelye/csapágy bezsírozva....még a héten egy kis váz-polír...addigra talán meglesz a festés is....még előre fékolajcsere(hátul már volt)...aztán már alig várom az első "teszt-utat":D
Pénteken kicsit muszájból motoroztam, jól esett, de azt mondják mindent akkor kell csinálni amikor jól esik. Szerencsére nem az RF-el tettem ezt, mert ugye a kosz ezen a típuson nem áll jól, és a 67-es út minősége is okozott volna meglepetéseket, különösen hogy a kátyúk ilyenkor csak tócsának látszanak
Hát én nézegettem sokat...igol volt 3000-ért, repsol 2200-ért, castrolt tudtak volna 2200-ért...de az amúgy drágább, meg végülis az agip is 2200...de 1700-ben odaadta literét motorboltos jóismerősöm! Szal utólag is mégegyszer kökh neki :)
Amúgy hozzászólva az "aktuális" témához is szal azért nem kéne elpotyázni a vasakat(bár vétel előtt én sem így gondoltam:P)!
Csakhát ha nincs lóvé, vagy váltani akarsz, akkor kénytelen vagy...merthát az meg mégiscsak legtöbbünknek luxus, hogy 2mocija legyen...mind fenntartás, mind vétel szempontjából!
Ahogy nézegettem most az árakat....a fél millás árkategóriában 100ezret...a millás kategóriánál 200-300ezret esett a mocik ára...elég durva!én sérülten(idomheggesztve volt), lefutott gumikkal, fékbetétesen vettem annyiért az Rf-et, mint amennyiért most egy elég patent példányt kapsz!
kell rajta dolgoznia, csak a használtmotoron van 26 RF ,
zömmel kabarés árakon, nekik még nem dereng, hogy több az eladó, mint a vevő.
Az enyém anno 760-ról ereszkedett le 600-ra. S akkor talán 4 volt hirdetve. Jó azóta terjed az internet
Tudok 1 szakit Körmenden ... érdekel?!
Most még pár napos átfutással dolgozik.
Aszem viszem én is gyorsan mert nem akar mindig múkodni a 2-es henger
Hidegben kicsit jobban fogja az önindítót.
Lehet hogy már annyira nem tudja feltölteni a szar akksit a generátor?
E-mailben inkább.
fogtechnika83@yahoo.com a címem! Köszi!
De már az első villa a helyén van...a hátsó tengelye/csapágy bezsírozva....még a héten egy kis váz-polír...addigra talán meglesz a festés is....még előre fékolajcsere(hátul már volt)...aztán már alig várom az első "teszt-utat":D
Remélem már Ti húztátok neki :)
mennyibe kerül fenntartani a motort(adó,biztosítás)?
Mennyiért vetted az olajat? Mármint a motorolajat, scak kiváncsi vagyok reális e az amennyiért most láttam, illetve akartak adni!
Köszi
Csakhát ha nincs lóvé, vagy váltani akarsz, akkor kénytelen vagy...merthát az meg mégiscsak legtöbbünknek luxus, hogy 2mocija legyen...mind fenntartás, mind vétel szempontjából!
Ahogy nézegettem most az árakat....a fél millás árkategóriában 100ezret...a millás kategóriánál 200-300ezret esett a mocik ára...elég durva!én sérülten(idomheggesztve volt), lefutott gumikkal, fékbetétesen vettem annyiért az Rf-et, mint amennyiért most egy elég patent példányt kapsz!
Elvileg hnap lesz telóolaj előre....meg fékolajcsere is(azt egy jó ismerősöm adta), csapágyzsírozások(kormánynyak, lengővilla)!
Szal elvileg naon zsírmány lesz a gép(főleg ha le lesz fényezve...a srác jövő hét közepére mondta)...:) csak legyen kész!:P
Egy röpke kérdés: ugye az első telóba 0,5 liter olaj kell száranként?mert 4,5 deci jött le száranként!és 10w-s?
Üdv minden mocisnak, aki várja a jó időt ;)
Itt nem a reális ár a kérdés, hanem az, hogy mennyi pénze van az embereknek...
zömmel kabarés árakon, nekik még nem dereng, hogy több az eladó, mint a vevő.
Az enyém anno 760-ról ereszkedett le 600-ra. S akkor talán 4 volt hirdetve. Jó azóta terjed az internet