A 600as manuáljában a 6-23 oldalon van magyarázat az órabekötéshez.
Bekötési rajz szerint 8-11 oldal viszont a fekete-piros vezetéken jön a jel a gyujtáselektronikáról.
Az jó! De Polgárdin mindenesetre majd megkereslek, ha minden jól megy akkor nemsokára én is lecserélem a gépest, de nem akarom elkiabálni! Ha meglesz akkor majd megmondom mi lett belőle!
Az tény hogy az én gépemen is minden új volt kivéve a gumi és az olaj. Gyakorlatilag két gumicserével, két olajcserével egy légszűrőcserével mentem 18 e km-t.
De aztán motorgenerál, és most kell fékbetétet, kerék és kormánycsapágyat, teleszkópszimeringet cserélni + ami még jön.
Az én esetemben a vámossal nem találkoztam, az eladó adott egy dossziényi papírt. Ezzel elmentem egy átíróvállalkozóhoz, aki átvizsgálta a papírhalmot, kiderítette, hogy néhány hiányzik.
Ezek azért hiányoztak,mert ezeken állapították meg, hogy a motor 90-es és nem 94-es, amit én tudtam csak az eladó akart sumákolni.
Innen két nap mire ezeket is megküldte.
A többi idő azzal telt hogy valami hivatalnokkal leveleztünk az ügyben, hogy nem én csalok a dátumokkal, és nekem jó a 90-es évjárat.
A fennt említett hivatalnok gondosan kivárta minden válaszában a 8. munkanapot, majd engedélyezte a következő lépést, de mégegyet már nem lépett, pedig gondolom tudta, hogy az fog következni. (Közben rokonai sűrűn csuklottak)
Majd a végén az okmányirodán közölték, hogy Ők nem tudnak mást csinálni a motor 94-es.
Nekem az eredetiségigazolástól volt kb 3-4 nap.
A vámosnak 30 napja van rá hogy elintézze a papírodat, ha nem teszel neki 5e-t a zsebbe ki is várja!
Ha jut neki borravaló akkor másnapra kész van minden...
Egyébként az enyém is olaszból behozott motor, 42e km volt akkor benne és a színén kívül tökéletesen meg vagyok vele elégedve. 3 hét állás után is pöccre indult, nagyon jó állapotú a gép. A kopó alkatrészeken nem spórolnak, van rajta bőven fék láncszett gumi stb minden.
Minden ártól függ!
Az én Africám is olasz import, egy miskolci fazon hozta, szívtam vele mire a nevemre került (1hó+4nap).
Az olasz motorokkal a szerelőm szerint az a baj hogy olajat nem cserélnek csak utána töltenek, ez az én esetemben be is jött.
Ha fekete az olaj mint egy dízelben szaladj messzire!
Ott tartunk, hogy én ajánlottam ráfizetek 150ezret.
Főnök mondta, hirdessem mert jobban szeretne pénzt, de nem zárkózik el a beszámolástól. Jövő héten megyek vissza beszélni vele és kipróbálni a 600ast.
Annyi a szépséghiba, hogy olaszból hozták be, jó 3 hét mire forgalomba helyezi és át tudja adni.
Addig legfeljebb SIMSONozok.
Helló!Segítséget szeretnék kérni! Van egy Suzuki RF 400-asunk és nem indul.Most lett belevéve új NGK gyertya.Szikra is van +benzint is kap.Néha kicsit pöfög de gázadásra leáll.Ha valaki tudna segíteni előre is köszi!
Köszi szépen nagyon sokat segítettél! Tudom h a légszűrőt elég kimosni meg is történt csak elkezdett szétmállni és nem szívesen hagynám már így fent inkább kicserélem ha tudom.
Bekötési rajz szerint 8-11 oldal viszont a fekete-piros vezetéken jön a jel a gyujtáselektronikáról.
Akkor ezt a hétvégén meg is sasolom! A jeladót nem tudod hol találom?
Érdekelne, hogy nincs e véletlen valakinek egy eladó suzuki rf 400 as géphet szivatókar (ami a kormányon található balról) kompletten
köszi
sziasztok
Megnézem ott is!
Köszi
Üzemanyagpumpát keresek baráti áron!
Ha valakinek lenne elfekvőben,akkor sikítson !
De aztán motorgenerál, és most kell fékbetétet, kerék és kormánycsapágyat, teleszkópszimeringet cserélni + ami még jön.
Ezek azért hiányoztak,mert ezeken állapították meg, hogy a motor 90-es és nem 94-es, amit én tudtam csak az eladó akart sumákolni.
Innen két nap mire ezeket is megküldte.
A többi idő azzal telt hogy valami hivatalnokkal leveleztünk az ügyben, hogy nem én csalok a dátumokkal, és nekem jó a 90-es évjárat.
A fennt említett hivatalnok gondosan kivárta minden válaszában a 8. munkanapot, majd engedélyezte a következő lépést, de mégegyet már nem lépett, pedig gondolom tudta, hogy az fog következni. (Közben rokonai sűrűn csuklottak)
Majd a végén az okmányirodán közölték, hogy Ők nem tudnak mást csinálni a motor 94-es.
A vámosnak 30 napja van rá hogy elintézze a papírodat, ha nem teszel neki 5e-t a zsebbe ki is várja!
Ha jut neki borravaló akkor másnapra kész van minden...
Egyébként az enyém is olaszból behozott motor, 42e km volt akkor benne és a színén kívül tökéletesen meg vagyok vele elégedve. 3 hét állás után is pöccre indult, nagyon jó állapotú a gép. A kopó alkatrészeken nem spórolnak, van rajta bőven fék láncszett gumi stb minden.
Minden ártól függ!
Az olasz motorokkal a szerelőm szerint az a baj hogy olajat nem cserélnek csak utána töltenek, ez az én esetemben be is jött.
Ha fekete az olaj mint egy dízelben szaladj messzire!
Szivatórendszer kiemel minden dugót rendesen?
Főnök mondta, hirdessem mert jobban szeretne pénzt, de nem zárkózik el a beszámolástól. Jövő héten megyek vissza beszélni vele és kipróbálni a 600ast.
Annyi a szépséghiba, hogy olaszból hozták be, jó 3 hét mire forgalomba helyezi és át tudja adni.
Addig legfeljebb SIMSONozok.
Tiédre érdeklődő?