Hmmm... Nem ír valami FI fibakódot a kijelzőn?
Szóval akkor a gyertyakábel is jó. Akkor a trafót kéne kimérni, illetve az ECU-tól a trafóig menő vezetéket. Aztán ha ügyes vagy, akkor azon a vezetéken meg is mérheted, h az ECU küld-e 1általán impulzust a gyújtásnak...
Az önidító teker rendesen, az injektor is szépen szív, csak indulni nem akar. :( Az a baj, hogy még nem is igéri, hogy elinduljon. :( De tuti, hogy kontakt hibás, mert kéne cserélnem benne kábelt.
Csak a 4.hengernél nem csinál semmit. Levettem a 4-ről a pipát átraktam máshova és ott ugyanazzal a gyertyával adott szikrát.
Mármint a 4-es gyertyakábelt felcserélted az 1-es hengerével, és nem működött az 1-es, a 4-esnél meg működött?
Lehet még 1 jeladó is a blokkban a CKP sensor. Az ECU csatinál kimérhető.
Teker az önindító rendesen? Benzinpumpának hallod a hangját?
Állj neki és cseréld ki a trafót ! A levegőn 6-8mm-ről át kell ütnie,a szikrának,hogy nyomáson normális szikra legyen. A trafó egyik nagyfesz. tekercse tönkrement!
Mi merre és hogy?!