A hétköznap nekem nem nagyon jó a meló miatt , pedig mennék szívesen . Még a faridomot is meg kellene javítanom meg a hátsó lámpát, (legutóbb ledarálták ) mert így nem tudom berakni az a szerszámokat meg a szükséges cuccokat az ülés alá .
Szia. Persze kérdezzél bátran amiben tudok segítek. Most két napig nem leszek mert szállítok külföldre, de csütörtökön felteszem az igért képeket, méreteket.
SZia! Köszönöm a segitséged! Sajnos nagyon kevés idöm lessz a gépre ezért a kérdezösködés, és hát még nem csináltam ilyet, oka az hogy itt élek kint németországban és kb 1honap mulva leszek otthon ujra addigra amit tudok megprobálok begyüjteni.DE aszem akipufogoval lessz alegtöbb meló ugyanis nagyon bejön a két kipufogo dob ezért átalakitom a rendszert 4-a 2-be. A tervem az hogy a jövö szezonba itt lessz márt kint,addig szeretném befejezni,de addig is lessz mit csinálni.Sokat nem szeretnék rákölteni ahogy irtad is (alacsony kölcségvetés).Aszem még nyaggatni foglak ha elakadok, SZABAD!?JA és vizes az enyém velami kissebb hütötestet is nézek hozzá!Csö
Szia. Sorry de nem találom azokat a képeket, lehet hogy törlés áldozatává váltak. Viszont a jövöhéten csinálom a hasidomot és csinálok pár képet és igérem felteszem neked. A villahid az eredeti mert az enyém alacsony költségvetésü bringa. A müszerfal tartó konzol hátsó furatát átfurtam átmenőre, kinyitottam tizesre. A kormánykiemelőt esztergályossal csináltattam (6pénz volt anyaggal együtt) mert 40-et kértek a használtér is az üzletben. Alulról tizes imbuszfejü csavarral rögzitettem és semmi gondom vele. A müszerfaltartó konzolt pedig a maradék két helyen rögzitettem és az böven elég neki. Erőteljes feszegetésre sem enged el, csak maga a konzol hajlik. Viszont a kiemelő magasságára figyelj, elég magasnak (hétfön lemérem pontosan) kell lennie, különben beleér a tankba a kormány ha elfordítod! Jövöhéten viszek gépet és csinálok képet neked erről is. Viszont a bármit csinálsz rajta a csavarokat csavarrögzitővel rakjad vissza mert én azt tapasztaltam hogy kilazulnak a rezonanciától. (Még a hütö gumibakos csavarja is fellazult az enyémen.)
Ja tényleg vizes a bringád? Nem légolajos? Egy pár dolog azonos közöttük, mert nekem ugy rémlik mintha 94-es kuplungagyát nézegettem volna a Ricsibontóban mikor válto fogaskereket kerestem az egyes meg a ketteshez. És az az agy mintha ugyan az lett volna.
A full engine, gearbox and chassis redesign came with the GSX-R750WR including improved engine internals, revised gears and forks, stainless steel header pipes and six-piston brakes. Weight was down to 199 kg - a point where the 130 hp GSX-R1100 was some 8 years earlier! In another odd move, power was down to 112 hp at 10,500 rpm. 6 piston brake calipers and ultawide 180/55ZR17 rear tyre graced the R that weighed in 9 kg dry lighter than the 1993 production model. The same 1994 model continued to be available in 1995.
Although standard production model, the GSX-R750SPR was designed to serve also as the Superbike racing platform and boasted performance features direct from the factory racing parts bin. Wide-mouthed TRM40 carburetor, SCAI air intake system, 4-2-1 exhaust system with increased flow, special 6-speed close-ratio gearbox, magnesium engine covers, aluminium water pump, thin-walled 43 mm inverted tube front fork, lighter and more rigid swing arm.
GSX-R 750 SP 1994
Overall Length: 2,095 mm (82.5 in)
Overall Width: 730 mm (28.7 in)
Overall Height: 1,135 mm (44.7 in)
Wheelbase: 1,440 mm (56.7 in)
Dry Weight: 198 kg (436 lbs)
Engine type: Water-cooled 749 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 118 hp (86.1 kW)/ 11,500 rpm, 78,46 Nm/ 9,500 rpm.
The 1991-year's GSX-R750M weighed 15 kg more than the previous model! Some Suzuki sales brochures didn't even bother to quote a weight figure. The weight factor alone sends this bike to the back of the GSX-R pack. New aerodynamic fairing with slanted nose to reduce frontal drag, with distinctive headlight cover and running lights. The seat was enlarged and twin tail lamp design graced the backend. The oil-cooled SACS engine received internal refinement of adopting one rocker arm per valve from the previous of one per two valves, stronger valve springs and an exhaust cam with 7 degrees less duration to give 116 hp.
GSX-R 750 1991
Overall Length: 2,070 mm (81.5 in)
Overall Width: 730 mm (28.7 in)
Overall Height: 1,135 mm (44.7 in)
Wheelbase: 1 420 mm (55.9 in)
Dry Weight: 208 kg (458 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 749 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 116 hp (84.7 kW)/11,000 rpm.
Üdv!Lenne egy kérdésem,a gixeren a villa hidat cserélted vagy furtad hogy a kormány felkerüljön?Ha valami gyári akkor mié?Ja igértél egy forrasztópákás képet köszi szép napot!
Üdv! 91-es 750-es gsxr motorja és a 94-es motorja közt van valami külömbség ? Ami nekem fontos lenne az a kuplung szerkezet ,leömlők,deknik! Köszi minden egyes válaszért!
Szia. Ha GR75A annak a 86-osnak a vázszáma akkor könyv szerint NGK D9EA gyertya kell bele. Olajból én a 88-asba Repsol 10W40-est szoktam önteni. Unixbol hozatom haverékkal 11ezer alatt van az 5 liter ára.
Az bizony sok mindentől függ , pl: hány db szelep sérült ill. szelepvezető, szigetingeket is illik kicserélni és lehet a hengerfejet is javítani kell + tömítés+ csavarok+ munkadíj+ lánc + feszítő stb... Sztem 80-150 eFt, de lehet hogy más kevesebbet mond .
Jó állapotú bontott váltónk van komplett, amennyiben érdekel még, akkor keress meg minket, minden elérhetőséünk a profilban
Üdv: Andi
Sajnos csak k6-k9-ig jó a deklivédő és nem tudok csináltatni más modellre.
Akit érdekelne, van eladó deklivédőm, vadonat új.
(Több darab készült és megrendelésre késül is esetleg...)
Link:
http://www.kepesmotor.hu/bukog...
Ja tényleg vizes a bringád? Nem légolajos? Egy pár dolog azonos közöttük, mert nekem ugy rémlik mintha 94-es kuplungagyát nézegettem volna a Ricsibontóban mikor válto fogaskereket kerestem az egyes meg a ketteshez. És az az agy mintha ugyan az lett volna.
A full engine, gearbox and chassis redesign came with the GSX-R750WR including improved engine internals, revised gears and forks, stainless steel header pipes and six-piston brakes. Weight was down to 199 kg - a point where the 130 hp GSX-R1100 was some 8 years earlier! In another odd move, power was down to 112 hp at 10,500 rpm. 6 piston brake calipers and ultawide 180/55ZR17 rear tyre graced the R that weighed in 9 kg dry lighter than the 1993 production model. The same 1994 model continued to be available in 1995.
Although standard production model, the GSX-R750SPR was designed to serve also as the Superbike racing platform and boasted performance features direct from the factory racing parts bin. Wide-mouthed TRM40 carburetor, SCAI air intake system, 4-2-1 exhaust system with increased flow, special 6-speed close-ratio gearbox, magnesium engine covers, aluminium water pump, thin-walled 43 mm inverted tube front fork, lighter and more rigid swing arm.
GSX-R 750 SP 1994
Overall Length: 2,095 mm (82.5 in)
Overall Width: 730 mm (28.7 in)
Overall Height: 1,135 mm (44.7 in)
Wheelbase: 1,440 mm (56.7 in)
Dry Weight: 198 kg (436 lbs)
Engine type: Water-cooled 749 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 118 hp (86.1 kW)/ 11,500 rpm, 78,46 Nm/ 9,500 rpm.
The 1991-year's GSX-R750M weighed 15 kg more than the previous model! Some Suzuki sales brochures didn't even bother to quote a weight figure. The weight factor alone sends this bike to the back of the GSX-R pack. New aerodynamic fairing with slanted nose to reduce frontal drag, with distinctive headlight cover and running lights. The seat was enlarged and twin tail lamp design graced the backend. The oil-cooled SACS engine received internal refinement of adopting one rocker arm per valve from the previous of one per two valves, stronger valve springs and an exhaust cam with 7 degrees less duration to give 116 hp.
GSX-R 750 1991
Overall Length: 2,070 mm (81.5 in)
Overall Width: 730 mm (28.7 in)
Overall Height: 1,135 mm (44.7 in)
Wheelbase: 1 420 mm (55.9 in)
Dry Weight: 208 kg (458 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 749 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 116 hp (84.7 kW)/11,000 rpm.
99-es GSX-R 750-hez keresek 2 db. gumi távtartót a tank és a váz közé?
06306259782