Segítség kéne, KERESEK 99 GSX-R 750 (Injektoroshoz) APS senzort (külső légnyomásmérő szenzort) ha esetleg valakinek van vagy tudja honnan lehetne beszerezni írja meg... a segítséget előre is köszi
Hali!
A kevés fizetésemre,a nagy telefonszámlámra,a villanyszámla különbözetre és a válságra való tekintettel óriási AKCIÓ!
Egy 1200km-t futott tökéletes jobb oldali Gsx-r 600k7 villa+egy baloldali javítható.(Ráköltesz egy 20-ast és van egy legalább 80-90ezer forintot érő villa párosod) Összesen 30ezer forintért vihető!
Ha elviszed mellé a soha nem használt üléspúpot 35000FT cakkli pakli!
Vagy van egy jobb oldali karcos idomom 10000 magyar forintért.
De van még enyhén karcos plexim és 2 sérült Ram Air csövem ha érdekel valakit.
Természetesen meg tudunk egyezni!
Telefonszám:06703213352
Email:Attila8805@fre
Az biztos hogy nagyon sok és valami baj van, az enyém karbis és nekem is sokat evett. 9-11 közt. De nekem az volt a baj hogy a tűszelepek átengedtek és ez miatt túlfolyót a karbi.
Most cseréltem tűszelepeket, sajna csak 3-at kaptam a 4. majd jön, és az úszószintet sem állítottam még be tökéletesen. De így is vissza állt a fogyi 7,5-re. És ennél már sokkal kevesebb nem is lesz nekem mert benne van egy Dyno jet kit, Full titán sportrendszer, meg egy K&N szűrő. Szerintem nézesd meg! Lehet rossz a lambda szonda! És azt küldi hogy benzinszegény a keveréked, és az injektor ez miatt dúsítja a keveréket! Vagy a légmennyiségmérő is rossz lehet, illetve koszos! LMM-et te is ki tudod takarítani, leszereled egy kis féktisztító bele és shek-shek :) és ha eleget verted akkor kiborít. Aztán újra, ha már tiszta lé folyik akkor kész vagy! De ha szakihoz viszed az a legjobb, computer és meg is mondja mi a baj! Sok sikert!
Sziasztok!
Készletkiárusítás végett ár alatt eladók a következő gumák:
Michelin Pilot Race (Medium/Soft) keverékkel, nem friss gumi,de raktárban tárolt,napfényt még nem látott gumik 120/180-as méretben,csak párban : 43.000Ft/pár
Illetve: Pirelli Dragon Corsa 190/50 szintén zsír új, 25.000 /db
98/12-havi de gondolom hogy ritka ebben a szinben az injectoros mert mindenki karbisnak hiszi .. Megnézetem v.mi szakival.. Remélem nincs nagy problem .. Mert amugy meg megy mint a raketta ..
Nem kell az enyém? Jó motorikus állapot, megkímélt, második motorként használt, hölgy tulajdonostól, nem pályázott, nem tört, garantált km, sok extra, garázsban tartott, nagyszerviz után.
Köszönöm Úrak! Minden féle képpen veszek egyet csak kiváncsi voltam a tapasztalatokra. Ha veszem akkor az utolsó porcikáig átnézek rajta mindent . Remélem sikerül kifognom egy jobbat.
Nekem volt régen. Meg most is van 2 barátomnak is. Nekem 30e-ret ment el, aztán szétment a váltó benne, bár elég brutál üzemmódba használtuk(karbis) 8-10 között evett, olajat kb 1 litert cseréig, vezműlánc zörgött...
Barátaimnak 30-60e km-s a gépek, az 1ik jó állapotú, nem zörög nem eszi az olajat sem, semmi probléma nem volt vele, a másikban a kuplunglamellák elkoptak, eszi az olajat, mert az leélt darab. Jól kell eltalálni amit akarsz... Meg rendesen átnézni...
Igenis FŐNÖK!
30000 van jelen óraállás szerint, de az örök titok marad számomra hogy ténylegesen mennyit futott. Talán annyit amennyit ír, talán nem. Hányadik tulaj vagyok? Homály fedi! Volt e törve mielőtt megvettem? 100%! Azóta törtem e rajta egy kicsit? Természetesen! Pályáztak e már vele? Jóhogy, én is azért vettem! Ennek ellenére miért vettem meg? Nos, ebben az árkategóriában se jobbat se fiatalabbat nem kapsz. Nekem bejött. Viszonylag még egyben van, ennek ellenére mindig úgy indulok el vele hogy bármikor széthullhat a blokk! Bevallom nem kímélem.
Az enyémet 1000km-enként 4-5dl olajjal lehet számítani, azaz olajcserénként egy 3 litert beleöntök, végül is elég lenne csak szűrőt cserélni. Castrol ACT EVO GP 4T 20w50 olajat használok. '98-tól injektorral gyártották őket. Nem tudom mennyit eszik, kábé 150km-enként szokott villani a lámpa. A vezérműláncfeszítő minden sradnál gond, csörög de nálla ez a természetes. Most cseréltem kuplunglamellát, de hát ami kopik az kopik. Amúgy nem hagyott még ott sehol. Alkatrészellátás nagyon jónak mondható, max 4 nap a beszerzés bármilyen alkatrészre.
700k alatt már vehetsz egyet aztán ha nem jön be akkor eladod.
Na akkor Te már válaszolhatsz is.
Mennyi km van a gépben. Gondolom a korából adódóan már van benne egy pár. Kiváncsi vagyok hogy mondjuk 40-50ezer km után mennyi olajat nyalnak be ezek a gépek? Milyen oljat használsz? Karbis vagy már az injektoros változat? mennyit eszik? a vezérműlánc feszitő nálad is gond? milyen hibáid voltak vele idáig? Nekem egy 600 K4-em volt az már egy korszerű vas imádtam csak sajnos eldatam de ez már a multé. Most venni akarok majd egy 750-es SRAD-ot és nem tudok igazából semmit róla. A legjobban a sok km-től félek így előre. A válaszaidat előre is köszönöm.
Segítség kéne, KERESEK 99 GSX-R 750 (Injektoroshoz) APS senzort (külső légnyomásmérő szenzort) ha esetleg valakinek van vagy tudja honnan lehetne beszerezni írja meg... a segítséget előre is köszi