-Nekem volt 2002-es 954-esem... és most van K6-os gsx-r 750...
-A futómű a nagy különbség... a 954-es alulról jobban elindul, a 750-est jobban fordulaton kell tartani...
-De a kezelhetősége a 750-esnek nagyságrendekkel jobb... radiális fék, és a kisebb főtengely miatt, jobban fordul, könyebb kezesebb, fordulékonyabb... csúszókuplung miatt pedig féktávon, és befelé a kanyarba, sokkal stabilabb...
A fék hatás mindkét motoron jó...
A Suzi kényelmesebb (3 fok.-ban állítható lábtartók) ,és én magas vagyok, (185cm) és ez az első széria plexi, ami 200-ig leszedi rólam a szelet... eddig minden motoromnál cserélni kellett nagyobra...
A Hondának 2 előnye van... 1 a telói feszesebre vannak hangolva (húzó, nyomó csillapítás) ,több a tartalék benne (pályára is) ...és 2 nagyobb az utasülés alatti tárolórekesz....
Nekem most is 190-es van rajta, habár már nem sokáig. Még nem tudom hogy mit rakjak fel mármint a fajtát de diablo corsa 3-at vagy metzeler m3 lenne a jó. Verseny gumát nem akarok mert gyorsan lerugja magáról a paripa , és nem győzöm lé-vel! Viszont valszeg az is 120/190 lesz.
Attól még lehetett gyári 6"-os felnid....
190-es a gyári méret egyek kisebb (180) vagy nagyobb (200) simán rámegy.
Nekem volt már mind a 3 méret (jelenleg 200-as)volt rajt és mindegyik jó volt.
Sziasztok! Hasonló szitu előtt állok mint Mizsi! GSXR 750 vs. CBR 954. Lóerőben ugyan ott vannak kb.! Csak hogy a gixxinek lentről mennyire jön meg az ereje? Mert az a bajom a mostanival (GSXR600) hogy eléggé fordulaton kell tartani hogy fel is tudjon mutatni valamit. Én meg inkább túrázni járok és jobban tetszene ha lentről is jönne nyomaték. Úgy valahogy az lenne a kérdésem hogy egy 750es mit produkál alacsony fordulaton egy 600ashoz képest?
üdv. feri
Jaja, tudom most már, sajnos . Én is felhívtam őket, de úgy döntöttünk, hogy Kecsóra megyünk vasárnap, ha az idő és a párt is úgy akarja. Habár az sem biztos, ugyanis holnap derül ki, lesz-e ott valami rendezvény a hétvégén . Ez van, várunk ....van egy pár srác, aki most vette a motorját (köztük is az egyik srác az enyémet újította be), alig várják, hogy kipróbálhassák , szóval mindenképpen megyünk, ha lehet
Drift verseny lesz szombaton és vasárnap ! Szerintem nem lehet majd motorozni , de azért mennék szívesen! Most még pppen gumibeszerzési projekten vagyok, merz mult héten a nagy melegben kint voltam délután és KO lett mind két gumám. Kb jövőhét végére meg lesz szerintem akkor jobb lenne!
-Nekem volt 2002-es 954-esem... és most van K6-os gsx-r 750...
-A futómű a nagy különbség... a 954-es alulról jobban elindul, a 750-est jobban fordulaton kell tartani...
-De a kezelhetősége a 750-esnek nagyságrendekkel jobb... radiális fék, és a kisebb főtengely miatt, jobban fordul, könyebb kezesebb, fordulékonyabb... csúszókuplung miatt pedig féktávon, és befelé a kanyarba, sokkal stabilabb...
A fék hatás mindkét motoron jó...
A Suzi kényelmesebb (3 fok.-ban állítható lábtartók) ,és én magas vagyok, (185cm) és ez az első széria plexi, ami 200-ig leszedi rólam a szelet... eddig minden motoromnál cserélni kellett nagyobra...
A Hondának 2 előnye van... 1 a telói feszesebre vannak hangolva (húzó, nyomó csillapítás) ,több a tartalék benne (pályára is) ...és 2 nagyobb az utasülés alatti tárolórekesz....
Üdv, RR
190-es a gyári méret egyek kisebb (180) vagy nagyobb (200) simán rámegy.
Nekem volt már mind a 3 méret (jelenleg 200-as)volt rajt és mindegyik jó volt.
De bazz, végig nekem is az volt a fejemben, h 5,5"...
Hogy nekem honnan jött az 5,5"? Pedig volt SRAD-om...
Suzuki katalogus szerint is 6"-os.
http://alpha-sports.com/suzuki...
Hát
só kerék egyik küllöjére rá van irva hogy hány col-os ha van a közeledbe SRAD nézz rá.
Azért szép munka volt!
Túl meleg volt és egy délután Kakucson lenyalta a pálya.
üdv. feri
98-as 750-es SRAD-on 6" a felni 190-es gumi van rajt gyárilag.
Még a 200-as gumi simán rámegy.