A gyertyák jó, mert ki próbáltam felcserélve őket és mindegyik szikrázott. Meg nemrég vettem hozzá 4új gyertyát. A pipa megint csak jó mert másik hengernél adott szikrát.
Sajna nem indul be a gép! :(
Mert rossz a gyertya, mert megtört a gyertyakábel, mert rossz a gyertyapipa, mert rossz az ECU, mert rossz a trafója, valahol kontakt hibád van. Kb ennyi lehetséges varid van. Ezekből párat ki tudsz szűrni cserélgetéssel. Pl megnézed másik gyertyakábelben a gyertyát, megcserélgeted a gyertyakábeleket. Ebből hamar kiderül mi lesz a gond.
Nem biztos, lehet letiltja az indítást az ECU. Ez jó kérdés. Elvileg be kéne. Ha a közelembe laksz megnézhetem...
Lenne egy olyan kérdésem, /van egy 750 k1-m/ miért nem adhat a 4. henger szikrát? Az első három szépen adja a szikrát, de a negyedik 1évben egyszer azt is haloványan.
Ettől függetlenül a motornak be kelleni indulnia, hogy a 4.henger nem ad szikrát?
Sziasztok! Nem volt véletlenűl valakinek Yoshi barát félbevágva? Érdekelne,hogy milyen hangja lett,és nem befolyásolta a menetteljesítményt? Nekem volt fennt egy 25 cm-es NO NAME dob,de olyan gyenge lett alol a verda,hogy egy örökkévalóság volt még kiforgot. Válaszotokat elöre is köszönöm!
Majd forrasztópákával összeolvasztom a két daradot. A müanyag azonos szépen olvad. Majd végül feltöltöm azokat a helyeket ahol nagy a rés a levágott darabokbol leolvasztott műanyaggal. Ha kész le kell csiszolni flexel vagy durva vászonnal, gitteled, megszorozod, ekkor látszik ha valahol nem jo ott még tudsz gittelni(illetve a szoro eltakarja a csiszolás nyomait), vizessel megcsiszolod a szorót és ledudálod a kiválasztott szinre. Ennyi.
kiscsibe az idom forrasztás pár lépésben az elkopott hasidomon mutatom meg. Tehát az alapcuccok mint látni nem stimmelnek. Az összeillesztések mentén flexel leszedem a festéket. Forrasztólámpával felmelegitem ivre hajtom és hirtelen vizben lehütöm, levágom a felesleges részeket. És igen már stimmel. A levágott idomdarabokat nem dobom ki jó lesz az összeolvasztásnál oda ahol esetleg fel kel tölteni.
Szia kiscsibe.
Nagy nehezen sikerült idejutni a géphez. Tehát elöször is a kormánykiemelő. A kormányközéppontig 5cm. Jol látni a képeken hogy én elöször 3cm-re csináltam és utána még 2cm-es (ez már acél) kiemelőt kellet alárakni hogy ne érjen bele a tankba. Az acél alsórész azért is jó mert biztos nem szakad ki a tizes csavar alulról nagyobb utés hatására sem. A képeken látható hogy igy is szük a hely, de ez már jó. Kompromisszum a keskeny kormány, Bp-n a sorok között csak ezzel férek el.
Kerker dobok (made in usa) , párban , vagy külön-külön eladók.
390mm hosszú, 90 mm vastag. Az összeillesztésnél a belső átmérő 51mm. Ár 20e/db .Érdeklődni :30/612-8980
Lehet jó lenne, de ha nem stimmelne a felfogatás, akkor is össze lehet hegeszteni a leömlő aljánál...
Felfogatást meg annyit csinál rá az ember amennyit akar.
Azért megnézegetem...
Üdv!Gsxr750 95-ös géphez nincsen véletlen 4-a 2-be kipufogótok! Nem gond ha alakitani kell! egyenlöre a 91-es gsx600f -ére gondoltam de nemtom h.a hengernél passzol e a könyök ? Néznél nekem valamit?+ mennyi lenne, képpel ha van köszi valami ócsót
SZeva megnéztem a dobokat jók, nem tudom, egyenlöre megkell csinálnom a csöveket a felállast ,aztán ha még meglessz.....köszi kiput találj 4-a 2-be!A gsx600 f a91-es kiadás az 4-2-es de nemtudom a csonk méret passzol-e ha feltudnám csavarozni akkor már fél siker a csövet meg már bárhova elhajtom,ha van kadved nézz utánna nekem sajnos nem sok időm van reggeltöl estig melo,nov elején leszek magyarba akkor látok neki a gépnek addig infó gyüjtés! Tiborg is rajt az ügyön, Igaz ö másban segit! Kösz nektek majd meghálálom
A gyertyák jó, mert ki próbáltam felcserélve őket és mindegyik szikrázott. Meg nemrég vettem hozzá 4új gyertyát. A pipa megint csak jó mert másik hengernél adott szikrát.
Sajna nem indul be a gép! :(
Köszi a tanácsokat!