Na igen , viszont majdnem pereceltem mikor megelőztél, mert akit előztünk az azt hitte hogy belülről előzök , és szépen kihúzódott a pálya szélére . Csak az volt a baj hogy már mellette voltam a külső íven és ezt nem vette észre , úgyhogy majdnem fűnyírás lett belőle .
És elcserélted erre? Vagy eladtad olcsón? Kár érte, jó gép volt. Ráadásul a jobbik fajta VFR aminek a bal oldalán a kipu meg ikerlámpás, meg szebb felnis...
elég annyit hogy sokat kellet volna költeni rá nem tudtam hozzá szerenzni hátsó féktárcsát akkor láncot kellet volna venni rá másik hátsó gumit mert nagyobb volt a kelleténél akkor karbi szinkront kellet volna rajta csinálni plexit kellet volna rá és vissza pillantót meg hát festés se ártott volna mert pár helyen repedezett a festék kb ezért :) amugy jó gép volt
Hmmm...az nem jó. elvileg be kéne tudod nyomni, csak elfordítnai nem, ha nincs a kormány befordítva. Próbáltál a zárba nyomni WD40-et? Vagy láncspray-t? Én azt szoktam ha szorul.
Nem neked van VFR400-ad?
szevasztok
megpróbáltam a kormányzárat mindenhogy de nem megy be se tudom nyomni a kulcsot most azzal próbálkozok mivel 1 kulcs van és az se nem a legjobb állapotban van lemásoltatom és az újjal megpróbálom ha igy se megy akkor nem tudom:S valamint megnéztük az alap járat állitó bowdent és hát nem férünk hozzá nagyon lekéne venni ahoz a karbi sort de tényleg nem értem valamikor jó valamikor meg egyátalán nem jó az alap járat múltkor is mentem vele behúztam a kuplungot és lefulladt :S
Eladó 400km-ert használt, tehát szinte új EBC double H racing fékbetét. teszgyőztes
K4-től bármelyik gixxerbe jó, tehát K4-K8 Gsx-r 600/750/1000.
EBC double H, típusszám: FA379HH
21 ezer ft a motorradba (2x2 pár) tehát első szett.
18ezet kérnék érte..
Sziasztok! Szeretnék mocit vásárolni, és az lenne a kérdésem hozzátok, hogy a gsx-r 750-esek a 1988-1994 évjáratúak miért ennyire (300.00-350.000 Ft) olcsóak. Érdemes lehet e ezek között keresgélni, vagy ezek igazából széthajtott példányok lehetnek? Illetve van köztük sok naked-re átépítve. Nagyon tetszenek ezek a mocik, csak félek beleválasztok és valószínű, hogy motorfelújítás lenne a vége jó sok pénzért. Válaszotok előre is köszi. Gábor
igen apámmal mi is erre tippelünk majd megnézzük remélem tényleg csak ennyi gondja van bukó gombát majd télen tetetek rá azért is mert nagyon szép gyári állapotban van és kár lenne érte tényleg meghát menni akarok majd pályára is veled valamikor majd csinálok képet róla és megmutatom nektek
Lehet, h elromlott, mivel egy bowden szerű megoldással van megcsinálva. Ha lekapod a tankot, sztem meg tudod nézni mi van vele.
Necces, mert lehet ki kell vágni hozzá az idomot. Én mondjuk lehet terveznék rá 1 faszát, aztán legyártatnám.
A segédváz a hátsó...
köszönöm az infókat megpróbálom majd viszont az alap járatot nem tudom szabályozni nem tudom miért tekerem de nem érzek semmit szal olyan mintha nem lenne bekötve vagy nem tudom a bukó gombát 2 helyre néztem ezt írjátok meg hogy jó-e ott mondjuk tuti szervizbe teszem fel bekarikáztam az jobb oldali ott a segédvázra tenném
Gratu hozzá. Jó vas!
Csak jobbra fordított kormánynál tudod bezárni, elvileg van a vázra hegesztve egy kis csődarab amibe a zárból megy ki egy hengeres izé, és az akad bele. Meg tudod sasolni, h mi lehet a gond vele.
Nemhinném, h a szinkronnak köze lenne hozzá. Lehet többet kell tekerned rajta. Alapjáratot melegen állítunk.
Sztem itt a bukógombához vágni kell az idomot, bár a haver ZX12-esén a lengővilla tengelyhez van rögzítve egy vassal...
szevasztok
lenne egy 2 kérdésem most vettem egy 91-es gsx-r-t és nem tudom rá zárni a kormányzárat hiába nyomom be nem tudom és else tudom forgatni a másik kérdésem meg az lenne hogy van oldalt egy alap járat beállitó és hiába tekerem soha nem tudom jól beállitani mert nem változik semmit meg néha fulladozik a motor és esetleg ez lehet az miatt is mert karbi szinkron kell neki és az utolsó kérdésem az lenne hogy bukó gombát hova lehetne tenni rá?
már ha tudom te nem kérdezel csak elmész melettem
És ott találod az alapjárat állítót.
Nem neked van VFR400-ad?
megpróbáltam a kormányzárat mindenhogy de nem megy be se tudom nyomni a kulcsot most azzal próbálkozok mivel 1 kulcs van és az se nem a legjobb állapotban van lemásoltatom és az újjal megpróbálom ha igy se megy akkor nem tudom:S valamint megnéztük az alap járat állitó bowdent és hát nem férünk hozzá nagyon lekéne venni ahoz a karbi sort de tényleg nem értem valamikor jó valamikor meg egyátalán nem jó az alap járat múltkor is mentem vele behúztam a kuplungot és lefulladt :S
K4-től bármelyik gixxerbe jó, tehát K4-K8 Gsx-r 600/750/1000.
EBC double H, típusszám: FA379HH
21 ezer ft a motorradba (2x2 pár) tehát első szett.
18ezet kérnék érte..
Necces, mert lehet ki kell vágni hozzá az idomot. Én mondjuk lehet terveznék rá 1 faszát, aztán legyártatnám.
A segédváz a hátsó...
Csak jobbra fordított kormánynál tudod bezárni, elvileg van a vázra hegesztve egy kis csődarab amibe a zárból megy ki egy hengeres izé, és az akad bele. Meg tudod sasolni, h mi lehet a gond vele.
Nemhinném, h a szinkronnak köze lenne hozzá. Lehet többet kell tekerned rajta. Alapjáratot melegen állítunk.
Sztem itt a bukógombához vágni kell az idomot, bár a haver ZX12-esén a lengővilla tengelyhez van rögzítve egy vassal...
lenne egy 2 kérdésem most vettem egy 91-es gsx-r-t és nem tudom rá zárni a kormányzárat hiába nyomom be nem tudom és else tudom forgatni a másik kérdésem meg az lenne hogy van oldalt egy alap járat beállitó és hiába tekerem soha nem tudom jól beállitani mert nem változik semmit meg néha fulladozik a motor és esetleg ez lehet az miatt is mert karbi szinkron kell neki és az utolsó kérdésem az lenne hogy bukó gombát hova lehetne tenni rá?
http://www.sportmotor.hu/tagok...