Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A DS csatlakozója is úgy van kialakítva, hogy a 6-ból 3 vak. Az ECM -től hátra a FUSE van, meg egy másik doboz. Ledugózást nem látni.
Nekem régi fajta van, é saz 3 csatis... De nem sok csati lóg ott amihez jó lenne. Van egy Dealer csati, amin rádugják gépre, meg ez...
Igen, pontosan ezt írja a leírás. A két ülés között a műanyag alatt találtam egy gumis dugót egészen jobb oldalt félrefordúlva, de nem látom pontosan rossz helyen van. Lehet le kell vennem a farokidomot.
Neked mihez csatlakozik? Esetleg képet tudnál küldeni valamikor?
Szóval sok 6 pólusú APA csati ott nem lóg ledugózva...
Szóval azt írja, h keress egy 6 pólusú APA(tudod, a tüsis) csatlakozót. Általában az ECM környékén van. Van benne egy fekete gumi dugó amit ki kell venned. Aztán oda rá kell csak dugnod a fokozatkijelzőt.
Erre voltam kíváncsi. Mindjárt megnézem neked. Nekem a régebbi fajta van...
Csak fokozatkijelző, a DS típus.
Melyik fajtát vetted? Nekem a nagy fajta van, de az enyém K2-es és 1000-res...
Sziasztok!

K4-es motoromhoz vettem fokozatkijelzőt (GIPro). A leírás írja, hogy az ECM környékén (az ülés alatt) van egy ledugózott csatlakozó, amihez kell kötni. Megnéztem, de nem vagyok benne biztos melyik az. Esetleg van valakinek ilyen beszerelve?
Ja el is felejtettem

www.gixxermania.eoldal.hu
Köszi a tippet!
Közben megoldódott minden. Kiszedtem az injektorsort, A másodlagos pill szelep sor motorjának az egyik táp lábán a forrasztás elvált. Megforrasztottam, most hibátlan
Hali

Keresd Briant a motorgumik-nál szerintem Ő megcsinálja.


Attila
Hy.Egyik haveromnak kellene,750es gixerhez kuplungkar,sajnos az évjáratát nem tudom pontosan,talán 94es +- 2év...Szóval ha van elfekfőben valakinek szoljon!Köszi.Üdv.
Hello 750-esek!

Érdeklődnék hogy valakinek nincs e feleslegesen vagy olcsóbban egy másodlagos pillangószelep vezérlő motorja?:D
Ha nem javítható a téma nagyon érdekelne.
Most a gép alacsony fordulaton kerekezik állandóan:D felsőben meg Man TT hangulat van:D:D

ÜDV.: Y!

UI.: www.gixxermania.eoldal.hu
mit is kell ezen beállítani?

Miért ne lenne jó a gyári könyv, ottan ami le vagyon írva szervízintervallum azt tessék betartani aztán cső! Akkor szoktak hamarabb olajat cserélni ha extrém igénybevételnek van kitéve azaz pálya, de ha pályáznál akkor meg tudnád.

Amúgy meg 6000km vagy egy év az ajánlott de ezt már leírták neked itt. Aztán ha 6800km vagy 1,5év a csere hát pontsemmijelentősége.
nem első csak már a f***om kivan hogy mindenhol mást mondanak és nem tudom mi az igazság...a gyári könyve már nem jó, ne ugy állítsam be... mindenki mást mond , érted a bajomat ?
honnan veszed hogy első?
Tubus: Első motor? 750 nem lesz sok elsőre?
Nem.
ha most megveszem az olajat és csak tavasszal töltöm bele esetleg akkor az olajnak nem lesz baja addig?
Én megmondtam. Azt csinálsz amit akarsz. Elmondtam a véleményemet. Te motorod.
Nem lesz baja...de figyelj erre oda a jövőben és ápold.
úgy gondoltam hogy 6ezerig elmegyek a nyár végéig, akkor lesz benne 15 hónapja . Azzal az olajjal leteszem télire és tavasszal már az új olajjal kezdek. Ez így nem jó?