Igen, pontosan ezt írja a leírás. A két ülés között a műanyag alatt találtam egy gumis dugót egészen jobb oldalt félrefordúlva, de nem látom pontosan rossz helyen van. Lehet le kell vennem a farokidomot.
Neked mihez csatlakozik? Esetleg képet tudnál küldeni valamikor?
Szóval azt írja, h keress egy 6 pólusú APA(tudod, a tüsis) csatlakozót. Általában az ECM környékén van. Van benne egy fekete gumi dugó amit ki kell venned. Aztán oda rá kell csak dugnod a fokozatkijelzőt.
K4-es motoromhoz vettem fokozatkijelzőt (GIPro). A leírás írja, hogy az ECM környékén (az ülés alatt) van egy ledugózott csatlakozó, amihez kell kötni. Megnéztem, de nem vagyok benne biztos melyik az. Esetleg van valakinek ilyen beszerelve?
Köszi a tippet!
Közben megoldódott minden. Kiszedtem az injektorsort, A másodlagos pill szelep sor motorjának az egyik táp lábán a forrasztás elvált. Megforrasztottam, most hibátlan
Hy.Egyik haveromnak kellene,750es gixerhez kuplungkar,sajnos az évjáratát nem tudom pontosan,talán 94es +- 2év...Szóval ha van elfekfőben valakinek szoljon!Köszi.Üdv.
Érdeklődnék hogy valakinek nincs e feleslegesen vagy olcsóbban egy másodlagos pillangószelep vezérlő motorja?:D
Ha nem javítható a téma nagyon érdekelne.
Most a gép alacsony fordulaton kerekezik állandóan:D felsőben meg Man TT hangulat van:D:D
Miért ne lenne jó a gyári könyv, ottan ami le vagyon írva szervízintervallum azt tessék betartani aztán cső! Akkor szoktak hamarabb olajat cserélni ha extrém igénybevételnek van kitéve azaz pálya, de ha pályáznál akkor meg tudnád.
Amúgy meg 6000km vagy egy év az ajánlott de ezt már leírták neked itt. Aztán ha 6800km vagy 1,5év a csere hát pontsemmijelentősége.
nem első csak már a f***om kivan hogy mindenhol mást mondanak és nem tudom mi az igazság...a gyári könyve már nem jó, ne ugy állítsam be... mindenki mást mond , érted a bajomat ?
úgy gondoltam hogy 6ezerig elmegyek a nyár végéig, akkor lesz benne 15 hónapja . Azzal az olajjal leteszem télire és tavasszal már az új olajjal kezdek. Ez így nem jó?
Neked mihez csatlakozik? Esetleg képet tudnál küldeni valamikor?
K4-es motoromhoz vettem fokozatkijelzőt (GIPro). A leírás írja, hogy az ECM környékén (az ülés alatt) van egy ledugózott csatlakozó, amihez kell kötni. Megnéztem, de nem vagyok benne biztos melyik az. Esetleg van valakinek ilyen beszerelve?
www.gixxermania.eoldal.hu
Közben megoldódott minden. Kiszedtem az injektorsort, A másodlagos pill szelep sor motorjának az egyik táp lábán a forrasztás elvált. Megforrasztottam, most hibátlan
Keresd Briant a motorgumik-nál szerintem Ő megcsinálja.
Attila
Érdeklődnék hogy valakinek nincs e feleslegesen vagy olcsóbban egy másodlagos pillangószelep vezérlő motorja?:D
Ha nem javítható a téma nagyon érdekelne.
Most a gép alacsony fordulaton kerekezik állandóan:D felsőben meg Man TT hangulat van:D:D
ÜDV.: Y!
UI.: www.gixxermania.eoldal.hu
Miért ne lenne jó a gyári könyv, ottan ami le vagyon írva szervízintervallum azt tessék betartani aztán cső! Akkor szoktak hamarabb olajat cserélni ha extrém igénybevételnek van kitéve azaz pálya, de ha pályáznál akkor meg tudnád.
Amúgy meg 6000km vagy egy év az ajánlott de ezt már leírták neked itt. Aztán ha 6800km vagy 1,5év a csere hát pontsemmijelentősége.