Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet fordítva kéne nem? Tegyél fel egy pár kérdést és majd válaszol akinek van olyanja, vagy csak simán tudja a választ.
Sziasztok.
Ha valakinek van 750-es SRAD-ja az irjon lenne egy pár kérdésem.

Köszi.
Helló mindenkinek!

Van egy eladó Leo Vince bold on sportkipufogóm K1,K2,K3.-as Gsx-R hez. Bármelyik köbcentihez jó. Nem kell hegeszgetni a gyárival megeggyező 4 csavaros felfogatása van.
(A sportdob nem az enyém csak egy ismerősöm kért meg hogy bonyolítsam le mert ő kint él...(

ez a hírdetése:
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...

Hell
Hívj fel egy szervízt telefonon , ők biztos meg tudják mondani pontosan . Én csak találgatnék.
Nekem daytone van fönn 6 fokozatban állítható és az is a legerősebbre van állítva ( a kormányt álló helyzetben alig lehet elmozbatni ) Az adatlapomon az egyik fotóalbumomban van kép ahol látszik.
Gyári kormánycsillapítóval mivan? Tettél rá valami értelmeset? Monnyuk nekem is kábé azért van fent hogy legyen. Neméppen látja már el a feladatát szegény, kisírta már az olajat is magából.
Akkor -1, +2 kombinációt valószínű kipróbálom.
sziasztok nem tudjátok véletlenül,hogy 750 es sradnak,és a 600 asnak is ugyanaz a gyári kipufja?vagy van valami eltérés,gondolok arra hogy talán visszafogja kicsit a mocit,vagy tévedek?
Előlre 1-el kisebbet, hátra kettővel nagyobbat raktam . Nekem bejött, de hátra a + 3 is jó lehet . Télen lehet lecserélem én is újra, és akkor valszeg előre +1 hátra +3 lesz . Sokkal nyomatékosabb akulról és én jobban is tudom így adagulni a gázt . Kakucson 2-ben az erőteljesebb kigyorsításon szépan emelgeti az orrát a vas , viszont a kormánystabil kötelező mert így leáttételezve elég vadállat csapkod mint egy megfékezhetetlen fenevad !
Csakmegvanaz. Viszont tizenhatezer egységet lehet nem adok érte . Majd valamék spanommal megpróbálom kivágatni aztán simán felcsavaarozom oszt cső. De legalább már tudom merre induljak.
Amit még kérdezni akartam, olvastam valamék topikba hogy neked le is van áttételezve a srad. Elől-hátul? Csak itt, csak ott? Mert még az idén meg akarom csinálni én is, elől -1 hátul +1 a terv, de ez még csak terv. Szóval mennyire jött be, megyen-e fajnul meg ilyesmi?!?
Csak meg találtam , nézd meg itt:
http://www.danger.hu/webshop/products&ctg=205&attr
=27&USES=15
Én kéz alól vettem kemény 4000 Ft-ér . Ilyet gyártanak tuning cégek , de most így helyből nem jut eszembe egy hely sem ahol lehetne venni . Utána nézek! Oks?
Egyébként még így is kényelmesebb mint egy honda cbr 900 rr.
Áhhháááá.. szóval te csalsz!
Jó ötletnen tűnik, vagyis ez a legjobb tán amit tehetünk ezek szerint. Megpróbálok levadászni akkor én is egy ilyet, viszont az sokat segítene ha megmondanád hol vetted/szerezted. Nincs nagyon hátul már így? Nem vagyok egy jógamester!
Nekem is leér , nem tudsz vele mit csinálni , ez még egy régi konstrukció ez ilyen . Én raktam be egy adaptert a lábtartóhoz, ami megemeli 2 cm-el illetve hátrébb rakja 4-5 cm-el és még így is leér . Próbálj szerezni te is egy ilyen adaptert.
szia a fentről a 4. vonal az alap beállítás
Akkor nyugodjak meg így jó ahogy van? Mert akkor nem buzerálom. Csak idegesít hogy ha kicsit jobban megyek akkor leér a lábtartóm, aminek nem kéne, pedig a hátsótelót már tökre letekertem, meg amennyire lehet kemény is, csak hát 100kg vagyok aztán lehet azért. Az a jobban megyek alatt kakucson olyan 0:47-8-at értek. Neked nem ér le? Koptató csavarom nincs.
Igen gyárilag lentebb van , viszont én is kb. így állítottam be , mert így sokkal jobban tudom terelgetni a kanyarokban .
Ööööö... izé... most látom csak , hogy tettél fel nekem is képeket, Köszke , nagyon jók lettek . E-mailben is el tudnás küldeni egy kicsit negyobb felbontásban?
Hi! Az lenne kérdésem hogy gyárilag ennyire le van-e engedve a 750-es srad, vagy ezt az előző tulajok valamelyike szépen orraállította? Gyanítom az utóbbi. Viszon akkor jó lenne ha valaki megnézné a sajátját ami gyári hogy mennyire lóg ki, mert vissza szeretném emelni a helyére. THX!
daragénak
Aztat én nem csinálnám . Inkább a ringen húzom a gázt 20 percig ahogy tudom és merem . De már gyorsulok
Valószínű, h attól. Ha fél órán keresztül 10000-ren járatnád álló helyben a gépet, sztem izzana a rendszer...
én sem tapasztaltam még ilyet. CSak arra tudok gondolni, hogy a kipufogótól kapja azt a plusz meleget ami elviselhetetlenné teszi. mert ugye az olyankor jó meleg tud lenni
Nem mondtam, hogy értek hozzá. De ilyet, hogy a lábtartó annyira forró legyen, hogy csizmán keresztül süsse a talpadat .... hírből se.
Majd megnézzük.
De ha nem normális akkor mitől van? Tök gyári a gép.
És az utolsó alkalommal 31-én menet közben 92 fok körül volt a víz. És pályán szerintem azért jobban kapja az ívet, mint városban.
18.-án megnézheted ha feljutok a pályára.
Kizártnak tartom, hogy ez normális legyen. Jó pár haveromnak volt/van K1-K2-je de még sosem panaszkodtak hasonlóra. Városban sokkal melegebb a blokk mint pályán ahol van folyamatos menetszél ami hűtse.