Én is erre gondoltam, hogy a blokk átadja a meleget a váznak és onnan megy a lábtartóra. És azért melegebb a jobbos, mert ott még a kiputól is kap egy kis pluszt.
Mert a pályán meg nem nagyon megy 130 alatt az ember, és a fordulatszám leginkább 9000 fölött mászkál
Nekem is...
Hát ott csak a blokktól melegedhet, bár full terhelésen el tudom képzelni, h felmelegszik. Most néztem melóba ahogy jöttem, h nekem is langyos. Pedig nem jöttem 130 felett...
Sziasztok vettem egy Suzuki gsxr 750 srad-ot 97-évj.200km/h-nál a motor elkezd cikázni nem igazánn stabil hogy az miért lehet.Aváz nem volt sérülve.
Válaszotokat elöreis köszönöm
Én ide szoktam benézni ha valami kínom van, aztán olyan még nem volt hogy ne tudtak volna rajtam segíteni. Nem a legolcsóbb szervíz de van drágább is. Ami nagy előny hogy az összes SUZUKI gyári alkatrészt tudják hozni és elég sokminden van is raktáron. Ha nincs 4 nap a beszerzés. Csak mielőtt viszed a vasat érdemes kimenni és levajazni egy időpontot, és ha tudod mi a baj akkor addigra be is szerzik a cuccot.
Jobbos
és még nem sikerült a földig letenni. Ha meg az egész teljesen leér az nem lenne jó
Mentem ringen pár húzósabb kört pénteken a mersz-en (legalábbis az én szintemen) és le kellett jöjjek mert égetett csizmán keresztül
És látható oka nincsen
Nos, a haverod ha bemegy egy okmányirodába, akkor kb 15 perc alatt kap egy másik rendszámot, a régi forgalmit pedig szépen ledarálják. Elég kevés az esélye hogy valaha is meglesz. Addig meg rendszám élkül is lehet járni, esetleg papírból kirakja a régit, a kutya nem fogja megkérdezni hogy miaz. Tavaly két napig jártam Bp-n papírrendszámmal, senkinek nem tünt fel.
Sziasztok
Ki tapasztalt már olyat, hogy a jobbos lábtartója annyira fölmelegszik (nekem pályázás közben), hogy csizmán keresztül égeti a lábát? K1-ről van szó.
Sziasztok!
Egy nagyon kedves barátom kérésére írok ebbe a fórumba!
Elveszett Motorrendszám!
2009.07.31.-én Budapest XVII.-ker.-ből indulva,31-es úton Jászberény érintésével,Kőtelekre mentem! Valahol az út során elhagytam az UHN-871 rendszámomat,egy Suzuki GSXR-750 motorkerékpárról! Ha esetleg valaki megtalálná értesítsen a 06-30-689-4763-as telefonon! Köszönettel: Balog Ferenc
Igen, így már sokkal jobb a leirás. Hát akkor nincs töltésed rendesen.
Ki kell mérni a generátor tekercseit, meg a fesszabot. Valószínű meghasalt a fesszab. Le kell szedned a farokidomot, és ott találod meg felcsavarozva a bal oldalon.
Visszaolvasva félreérthető amit írtam. Na, szóval motor leállítva akksi mérve 14,vmennyi tehát jó, motor beindít újra mér 12,egész 1-2 tized.
Tehát a töltéssel van gond...
Mi a következő lépés?
Ötlet?
Köszi a választ.
Megvolt a mérés hááát 12-ket mértünk.
Fesz.szabályzót nem mértük igazat megvallva azt sem tudom hol találom...
Hol keressem?
Idomok leszedése nélkül is hozzáférek?
Ha jól emlékszem jó mútkorjában beszéltetek akksiról illetve töltési adatokról. Nincs időm visszakeresgetni (melóból írok ) ezért megköszönném ha le tudnád írni mégegyszer. Ma bemérem a motor töltését mert néha vacakol az akksi és tudom, hogy az akksi jó szóval vmi más probléma van. (fesz. szabályzó?).
Motor: 98-as 750-es
Olvasgattam a müz fórumot , és láttam hogy mentek . Fortyogok a dühtől... mert ismét nem tudok menni . Vidéken leszek az ősöknél, most és még jövő hét végén is . Majd azért beszámolót kérek, hogy milyen az új nyomvonal . Jó szórakozás nektek! Valszeg nethez sem tudok jutni azon a héten.
Megvan az infó! Megmutatták egy helyi márkaszervízben. Köszönet érte!
Az első és a hátsó ülés között, a műanyag idom alatt, jobb oldalon található fehér 6-os csatlakozóba kell dugni az egységet.
Mert a pályán meg nem nagyon megy 130 alatt az ember, és a fordulatszám leginkább 9000 fölött mászkál