Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali, milyen végzet? Ha csak zireg-zörög az nem gond, nincs műszaki következménye, kivéve ha esetleg átugrott a vezérlésed, az már tud csúnyát. De azt észre vennéd. SRADon ez tipushiba volt, mert hamar kikopott és vissza "lépegetett" a feszítő. Ki kell cserélni és újra jó lesz.
10.000Ft egy új feszítő boltból. Hasonló cipő nálam is jelenleg.......Csak nekem vezérműlánc cserével, mindennel együtt lesz. Na az kicsit többe van....
USA-ból 255.000.- Ft full system. Csak összehasonlitásképpen itthon 08 Hayabusához 210-220 ezerért 2. db R-77 dobot adnak, de lehet hogy azóta emelkedett az ára a valuta válság miatt az itthoni Yoshimura weblap nem naprakész.
Köszönöm válaszod megnézem.De biztosan őrült ára van kompletten!
Köszönöm válaszod megnézem.De rendszerként biztosan őrült ára van!
Sziasztok!

Elért a végzet! 99-es, injektoros, SRAD 750-hez keresek vezérmű láncfeszítőt!
Kb. mennyibe fáj egy ilyen?
Ferker,

Mo-n nézd meg full-gas-nál a dobot mert ök árulják, az Amerikai csak komplett rendszerként árulja (leömlőkkel) külön a dobot nem.
Sziasztok!
Mibe kerülne 1 ilyen duplakiömlős dob a legrövidebb méretben?Rozsdamentes acél kivitelben.Esetleg ha tudsz hossz méretet adni vagy beömlő cső átmérőt .Az összekötő csövet azt már én eltudom hozzá késziteni.Természetesen USA kivitel.Köszönöm válaszodat.
Szia ! Amit keresel az a Yoshimura TRI DUAL TIP MUFFLER carbonfiber illetve titán kivitelben. Sajnos én csak komplett rendszerként tudok ilyet hozni az USA-ból mivel ott a dobot nem árusitják külön, de a Japán kivitelből lehet vásárolni csak slip on-t azaz dobot ...M.o. is szerintem. Bár a Japán kivitel folytott elég gyik a hangja az Amerikai kivitelhez képest, tapasztalatból tudom..
Sziasztok!

A K6 750 bal oldali idomját meg lehet úgy fúrni a bukógomba számára, hogy a gyári idom ne essen szét? Emlékeim szerint igen kényes helyre kerülne a furat. A motorom vidéken van, nem tudom megnézni, döntenem viszonylag gyorsan kellene.
Enyém gyári fogaskerékkel 294 volt a vége óra szerint.
Köszi!
17/43.
Bocsi,mármint a gyári méret érdekelne.
Sziasztok? Tudjátok,hogy hány fogas az első lánckerék? Ja,és a prop-tech-es speed box ér valamit v. ismeritek?
Lánc rendben van? Kerék gyári méretű?
Igen a videón valóban 6-ban van a gép. Azt csak egyébként tettem hozzá, hogy az enyém 5-ben 284-nél szabályzott.
Legelőször számold meg a fogakat a lánckerekeken-első, hátsó. Ha eredeti az áttétel, akkor más a gond, ha pedig cseréltek lánckerekeket és eltér az eredetitől akkor nem az óráddal van a baj.
Helló ddt500! Az nem 5. hanem 6. ha jól számolom. 5.-ben az enyém is megy 275-öt,úgy néztem hogy te is ott váltod el 6.-ba,de aztán az enyém lefagy 277-nél,pedig 13.500-at forog 6.-ban. Az órám szar vagy nem tudom mi a f.sz van vele!
5-be megy 284-et. Van egy kis videóm amin nem tudok bebújni a plexi mögé a kamera miatt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok!
Van e valakinek közületek K6 750-en Yoshi.duplakiömlős dob.Mert az enyémre ilyet szeretnék de jól jönne egy kis kép ill. hang minta róla.
Helló Mindenkinek! Tudja valaki hogy mennyit megy óra szerint egy 750 k4? Az enyém nem igazán akar 277 fölé szaladni,vagy ez a vége?
OK Figyelem majd sűrűn :) remélhetőleg nem fogja csipegetni nagyon. Még ugyse cseréltem benne, majd szezon elején!
csak olaj legyen a vasadban mindig és jó, akkor sose lesz baja
Szevasztok Srácok!

Beléptem én is a Gixxeresek közé! Igaz én némileg régebbi vassal, de műszaki állapotát tekintve jó vétel volt!

Sok balesetmentes km-ert és széles útakat!
Hi! K4-5höz generátorfedél lenne? (bal oldali)