sziasztok ..egy haverom K4 750-én kilyukadt a hűtő.. érdemes ezt javítattni vagy kell venni egy újat? mennyi egy ilyen cuccnak az ára ? ill vmi bontót tudnátok ajánlani? köszi előre is a segítséget !
HOgy mi garantalja? :) Nos ha mas nem akkor szepen megnezed a doboz oldalat es lathatod hogy milyen minositesi szabvanyoknak felel meg a Mol olaja. Nem kell meglepodni, magasabb szinteket teljesit mint a Castrol :) Persze ez nem jelenti azt hogy jobb, egyszeruen arrol van szo hogy a Mol az ujabb szabvanyt teljesiti (kifizettek a mocsok draga teljesitmeny szint regisztraciot). Azt viszont jelenti jelenti hogy NEM lehet kotyvalek a dobozban. Ha az lenne akkor olyan szinten lennenek elmarasztalva amit nem engedhet meg egy ekkora ceg (mondjuk orokre leirna magat stb). Egyszerubb jo minosegu olajat arulni es kesz.
A beszerzeserol annyit hogy valoban nehezkes. Castrolt lepten nyomon kapni SOKKAL olcsobban mint a listaara. Nem tudom ez hogy lehet de ez teny. A MOL meg alig alig kaphato itt ott.... ezen a reszen meg kell fejlodni a cegnek az fix :)
Vegyen mindenki azt amihez jo aron hozzajut, es teljesiti a szukseges szinteket :)
Nos ez így szép és jól hangzik de ennyi nem győz meg arról hogy MOL-t öntsek a motorba :)
Mégis mi garantálja hogy nem valami kotyvalék van dobozban? Mellesleg nem is lehet megvenni normális áron mondjuk Castrolhoz képest....
A MOL Dynamic nem az a sufni pancsolt kategoria :) Ha jol tudom nem sajat forrasu alapanyagokbol keszul hanem csucsminosegu alap olajat es adalekokat vesznek, es recept alapjan keverik. Ha nem hiszed jarj utana
Talmácsi olaja. Rossz nem lehet, ártani biztos nem árt. Viszont érdekes, haver is erre esküdözött, hogy azzal volt a legcsendesebb a blokk..stb. Nekem castrollal is elég csendes.
helló!
Bocsi hogy beleugatok az olaj "vitába" de a castrolt szerintem felejtsétek el...Én is használtam már (power1 racing), megváltás volt mikor lecseréltem.
Most Repsol Moto racing 10w-50-est használok, 10.800 Ft 4 liter, és nagyon jól szuperál.
Castroltól csörög a blokk, kattog a váltó, repsoltól ezek megszűntek..
Jaja, péntek este igazad van.
Átlagba a boltokba a Power1 Racing 4700/liter, azt én anno 2600ért vettem, ha ennél olcsóbban tudsz szólj majd légy szíves.
Hat valakivel tenyleg beszeltem de az pentek este volt de valoszinuleg te vagy az a valaki
Az olajrol meg azt hogy ojan arban kapm meg az olajat hogy annyiert megeri beletenni
Bocs ha tévedek, de sztem Veled beszélgettem Siófokon szombat este. De nem is ez a lényeg.
Na, az olajról. Én a 99-es gixxerbe használtam Castrol Power1 Racing-et. Semmi gond nincs vele, nagyon jól végezte a dolgát, blokk csendesen járt stb, SJ a teljesítmény szintje, ami elég jó. Ráadásul a 8éves gépem még nem is ette. Pedig fullszint, azt szokták csipegetni, főleg ha nagyon húzod. Igazából mindegyik "márkás" olaj van ilyen jó szerintem, itt a teljesítményszint, stb ami meg van adva az a lényeg, ettől függetlenül én Castrolpárti vagyok. Inkább a nagy kérdés. Fullszint vagy félszint? Nagyon sok mindenkit megkérdeztem, hogy mi az igazság. Utóbbi lett végül, áttértem a Castrol Power 1 GPS-re. Ami a lényeg. Jópár srác mondta (motorker.ekbe) hogy a pl. a legújabb K8-as gixxerbe is félszintit kéne tenni, mert teljesen fölösleges a fullszint, szinte még pályahasználatnál is, csak azért javasolják sokan, hogy azt vedd meg mert drágább és fizess többet, de idézőjelbe kidobott pénz mert szvsz félszinttel ugyanott vagy....Max akkor használod ki a fullszinti olajat ha végig ghostrider a stílus... De az meg utcán nem a legjobb tanácsadó. Na ki ki vonja le a tanulságot.
Sziasztok
Olajcsere elott allok es nem tudom eldonteni melyiket tegyem bele most eppen Castrol Act evo X-tra van benne de azt mondjak hogy a Power 1 Racing jobb.Vagy tudtok valami jobb olajat?
Elore is koszi
Harmadik után felejtsd el a kuplungot felfele,de visszaváltáskor kuplung-gázfröccs,hogy ne pattogjon be a hátulja!De persze ez csak magas fordulaton igaz! Ha kicsi a fordulatod,mindig kuplungolj oda-vissza!
Szeva.. 2 éve járok motorszerelői suliba, és nem egy motorral foglalkoztunk már, de semmi értelmét nem látom hogy egy bizonyos km után kelljen állitani a kompúúútert :D
ha valami gondod lenne, nem megy ugy ahogy kéne, vagy érzel a fordulatszám tartományban egy "lukat", vagy sokat ezsik fulladozik iylen problémáknál szoktak állitani.. Ezt lehet fékpadon is, de lehet próba utakkal is.
Olyan információt szeretnék kérni Tőletek,ami segítségével tisztázódnának a dolgok a fejemben.A kérdésem és problémám: 11500 km van a GSXR 750 K5 - ömben, 3000 km-től tettem rá egy sportdobot és most tettem bele a sportlégszűrőt(k&n),új gyertyákat(ngk), olajcsere(Castrol R4), olajszűrő(k&n). Olvastam és hallottam néhány helyről, hogy tizenezer km után illik belövetni a moci komputerét, főleg e változtatások után összelőni a moci-elektronikát (fogyasztás,teljesítmény meg ilyenek). Még kérdezném hogy fékpadon csinálják? ( a gumikopás miatt, mert gumicsere előtt állok )
Válaszotokat előre is köszönöm!
Ha lehet akkor privibe írjatok mert nem sok időm szokott lenni itt az iwiwen de így biztosabb lenne! Köszi még egyszer!
Van egy 750es GSX-R-em, 1990-es a vas.. siekrált eldobnom, mert nem ment arréb egy padka.. És Uj futóműben gondolkdoom... az érdekelne hogy melyik 2000 utáni gsxr hátsó futóművét tudom beépiteni a mostaniba a legkisebb átalakitással? Tudom komplex a kérdés nem kicsit, de hátha tudja valaki. köszi..
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata olajfogyasztással kapcsolatban?
A K7-esemmel voltam a ringen,gondoltam ránézek az olajszintre elötte,hát nem volt benne semmi!
Felöntöttem max-ra,a pályázás alatt nem fogyott semmi.Most van benne 4600 km,és bevallom
férfiasan még soha nem kellett ráöntenem egyik gixeremre sem,emiatt nem is nézegettem!
Szoval megköszönném a hozzászolásokat,ja és azt tudom mit ir a gyár.
Nemtudtok eladó 750es GSX-R-t? A lényeg 2000 körüli legyen , és folytott verzio, hogy vezethessem A korláttal. Köszi elöre is.
A beszerzeserol annyit hogy valoban nehezkes. Castrolt lepten nyomon kapni SOKKAL olcsobban mint a listaara. Nem tudom ez hogy lehet de ez teny. A MOL meg alig alig kaphato itt ott.... ezen a reszen meg kell fejlodni a cegnek az fix :)
Vegyen mindenki azt amihez jo aron hozzajut, es teljesiti a szukseges szinteket :)
Mégis mi garantálja hogy nem valami kotyvalék van dobozban? Mellesleg nem is lehet megvenni normális áron mondjuk Castrolhoz képest....
Bocsi hogy beleugatok az olaj "vitába" de a castrolt szerintem felejtsétek el...Én is használtam már (power1 racing), megváltás volt mikor lecseréltem.
Most Repsol Moto racing 10w-50-est használok, 10.800 Ft 4 liter, és nagyon jól szuperál.
Castroltól csörög a blokk, kattog a váltó, repsoltól ezek megszűntek..
Átlagba a boltokba a Power1 Racing 4700/liter, azt én anno 2600ért vettem, ha ennél olcsóbban tudsz szólj majd légy szíves.
Az olajrol meg azt hogy ojan arban kapm meg az olajat hogy annyiert megeri beletenni
Na, az olajról. Én a 99-es gixxerbe használtam Castrol Power1 Racing-et. Semmi gond nincs vele, nagyon jól végezte a dolgát, blokk csendesen járt stb, SJ a teljesítmény szintje, ami elég jó. Ráadásul a 8éves gépem még nem is ette. Pedig fullszint, azt szokták csipegetni, főleg ha nagyon húzod. Igazából mindegyik "márkás" olaj van ilyen jó szerintem, itt a teljesítményszint, stb ami meg van adva az a lényeg, ettől függetlenül én Castrolpárti vagyok. Inkább a nagy kérdés. Fullszint vagy félszint? Nagyon sok mindenkit megkérdeztem, hogy mi az igazság. Utóbbi lett végül, áttértem a Castrol Power 1 GPS-re. Ami a lényeg. Jópár srác mondta (motorker.ekbe) hogy a pl. a legújabb K8-as gixxerbe is félszintit kéne tenni, mert teljesen fölösleges a fullszint, szinte még pályahasználatnál is, csak azért javasolják sokan, hogy azt vedd meg mert drágább és fizess többet, de idézőjelbe kidobott pénz mert szvsz félszinttel ugyanott vagy....Max akkor használod ki a fullszinti olajat ha végig ghostrider a stílus... De az meg utcán nem a legjobb tanácsadó. Na ki ki vonja le a tanulságot.
Olajcsere elott allok es nem tudom eldonteni melyiket tegyem bele most eppen Castrol Act evo X-tra van benne de azt mondjak hogy a Power 1 Racing jobb.Vagy tudtok valami jobb olajat?
Elore is koszi
Van egy eladó dunlop d 208 f es 120/70 17"-es gumim szép állapotban, középen minimálisan kopott 70-80%-os,szélein még szőrös 100%-os
Akit érdekel írjon és írjon mellé egy reális árat is...
Üdv
ha valami gondod lenne, nem megy ugy ahogy kéne, vagy érzel a fordulatszám tartományban egy "lukat", vagy sokat ezsik fulladozik iylen problémáknál szoktak állitani.. Ezt lehet fékpadon is, de lehet próba utakkal is.
Remélem tudtam segiteni. Üdv.
Olyan információt szeretnék kérni Tőletek,ami segítségével tisztázódnának a dolgok a fejemben.A kérdésem és problémám: 11500 km van a GSXR 750 K5 - ömben, 3000 km-től tettem rá egy sportdobot és most tettem bele a sportlégszűrőt(k&n),új gyertyákat(ngk), olajcsere(Castrol R4), olajszűrő(k&n). Olvastam és hallottam néhány helyről, hogy tizenezer km után illik belövetni a moci komputerét, főleg e változtatások után összelőni a moci-elektronikát (fogyasztás,teljesítmény meg ilyenek). Még kérdezném hogy fékpadon csinálják? ( a gumikopás miatt, mert gumicsere előtt állok )
Válaszotokat előre is köszönöm!
Ha lehet akkor privibe írjatok mert nem sok időm szokott lenni itt az iwiwen de így biztosabb lenne! Köszi még egyszer!
Tubus
Van egy 750es GSX-R-em, 1990-es a vas.. siekrált eldobnom, mert nem ment arréb egy padka.. És Uj futóműben gondolkdoom... az érdekelne hogy melyik 2000 utáni gsxr hátsó futóművét tudom beépiteni a mostaniba a legkisebb átalakitással? Tudom komplex a kérdés nem kicsit, de hátha tudja valaki. köszi..
Van valakinek tapasztalata olajfogyasztással kapcsolatban?
A K7-esemmel voltam a ringen,gondoltam ránézek az olajszintre elötte,hát nem volt benne semmi!
Felöntöttem max-ra,a pályázás alatt nem fogyott semmi.Most van benne 4600 km,és bevallom
férfiasan még soha nem kellett ráöntenem egyik gixeremre sem,emiatt nem is nézegettem!
Szoval megköszönném a hozzászolásokat,ja és azt tudom mit ir a gyár.