Szia!
Köszönöm a segitséget,de úgy néz ki hogy találtunk hozzá,és jó is lett vele.Szintén egy fórunos kolléga segitségével,bukkantunk rá.Ezuton szeretném megköszönni neki is a segitséget.Üdv Sali
Sziasztok Srácok.
Hozzá jutottam egy 2001es 600 as srad pályaidomhoz.tuti állapotban van. Asszem jó a 750esre is. Ha érdekel valakit 30000 körül keressen bátran.06 30 341 45 92
Nem a hideg. Szerintem. El kell vinni szakemberhez aki meg tudja csinálni. Mert csak teljes szívósort kapni a kereskedésben valami 200 ropi. De elvileg meg lehet csinálni. Oszt van még egy olyan lehetőség, hogy kézzel kinyitod és kikötöd. Így alul elvész egy kis nyomaték de más hibajelenség nem lesz. Keresd meg a Briant a pályamotorozás topicban. Ő ért hozzá.
Nekem is ez a gondom.A másodlagos pillangó szeleppel van gond.Ha kézzel viszaállitom akkor az FI hibakod eltünik.Nekem a pill.szelep motorja elindul,majd leáll. Létezik,hogy a hidegtöl van ?Összel mikor letettem a motrot még nem volt semmi baja napokban elinditottam és szarakodik.Mi ilyenkor a teendö ?
Esetleg a másodlagos pillangószelep motorja tönkrement. Próbáljátok meg azt, hogy kézzel kinyitjátok teljesen és, hogy úgy is produkálja-e a hibajelenséget. Ha az beszarik akkor 6-7000-nél nem igen forog többet a motor meg le is áll.
hát ez nem jó hír. Egy régebbi superbike magazinba az új K8 750-re tettek fel Jardine GP1 kipuffot, kiiktatva a katalizátort, ha jól emlékszem a www.janodob.hu csinált rá összekötőcsövet. Talán le van írva hogy hogy oldották meg a katalizátor leszedését. Csak nekem nincs meg az a szám, de megkérdezem cimbit hátha megvan neki..
Sajna bizonyttékom is van róla (kép mellékelve).
Én azt gondolom, hogy csak is a flexelés marad és utángyártott bilincsel lehet összeilleszteni a slip on csövet a leömlővel a pillangó szelep után!
Érdeklődnék, hogy miként lehet felszerelni a K8 Gixerre a slip on Yosi csövet a katalizátor kiiktatásával (a képen úgy láttam, hogy nincs katalizátor). Ugyanis gyárilag össze van hegesztve a katalizátor a csővel nem bilinccsel van rögzítve, mint a K6 Gixeren volt! Esetleg flex a megoldás?
Szükségem volna a segitségetekre.Van egy haverom és van GSX-R 750 K5. Ma beindította a motort,de folyton leállt.Aztán ismét és kis gázadással felmelegítette 50 fokra.Aztán felült és ment vele.De a motor nem megfelelően ment.A gázadásra későn reagált.És az állítása szerint a megszokotnál más szagja volt a kipuff..
Előre is köszi..
Csak a 98-ason van Elektronic fuel injektion felirat. 99-ben már nem. Az injektoros abban különbözik külsőre, hogy 10 helyett 8 gyűrű tartja a féktárcsáit elöl, karbonutánzatú a műszerfal a fordulatszám körül, meg persze a piros lámpa, a ford.szám mellett és az FI a kristályon, ha gond van ,vagy CHECK feliat, ha pl: lehajtott oldalsztenderrel 1-esben gyújtásra teszed. Egyébként 1-2 cm-mel magasabb a plexije, és 530-ról 525-ös láncra váltottak.
Hello! 98-ban Fekete/Szürke/Ezüst, Kék/Fehér, Piros/Fekete/Ezüst 99-ben ugyanezek más elosztásban. A fekete/lila és az olajbarna/arany szerintem 96-os, 97-ben volt piros/pici citromsárga/fekete.+ kék/fehér, 96-ban kis pirosas-narancs cirkalmakkal!
Szia!
K4-K5-ös 600-ason ez típushiba, azokon a javítást is eltudom végezni, de 2001-esen sajnos nem.
Bontóban próbálj szerezni, hívd ezt a számot: Ricsi, Bp, 70-5850436
Köszönöm a segitséget,de úgy néz ki hogy találtunk hozzá,és jó is lett vele.Szintén egy fórunos kolléga segitségével,bukkantunk rá.Ezuton szeretném megköszönni neki is a segitséget.Üdv Sali