Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ja! Remélem legalább a fele teljesül, sőt azóta már egy árajánlat készítés is beugrott!
Úgy szép az élet ha zajlik!
Ez igen, beterveztél rendesen!
Holnap hulladékszállítással kezdek, majd kokszot veszek egy kovácsnak, aztán motort gumiztatok, teherautót gumiztatok, személyautót gumiztatok, vityillót felújítok, asszonnyal szórakozok és talán még aludni is lesz időm!
Még ma! Hogy holnap már motorozással kezdhess!
Na akkor holnap rá is rakom a gépre a gumát!
Az van itt is, de holnaptól már jó lez és vasárnapra még jooobbbbb!
Eső.
Jó reggelt! Mia a pálya?
Nah most itt van elöttem a szervízkönyv. Így már jobb!
7 darab fémlamella 1,6mm-es vastag
2 darab fémlamella 2,0mm-es vastag
9 darab kopótárcsa 101mm-es belső átmérővel
1 darab kopótárcsa 108mm-es belső átmérővel

Hát jah, mert ugye ha olaj van benne, akkor nem igazán tudod cserélni. Meg a másik szar dolog, h ha otthon nem vagy felszerelve célszerszámmal, akkor viheted szervizbe. Amik extrább szerszámot igényelnek: leszedni könnyű, csak 1 levegőkulcs kell hozzá, de az összerakáshoz kell nyomatékkulcs(150Nm-el kell meghúzni a központi anyát) + kuplungkosárfogó...
Köszi az infot! Hát nem lesz olcsó.. Plusz még egy olajcsere mert a régit akkor már nem rakom vissza.. Lehet sporolni Oda a locsolopénz
Sikerült elérnem.
Ő EBC-t vett a Motorrad-tól. Mivel nem csak a kopótárcsát kell cserélni, ezért a többi árát is elárulom.
7 darab egyforma fémlamella 10920Ft
2 darab nem egyforma fémlamella 3280Ft
Kopótárcsák 17490 Ft
Ezen felül még szükséged van egy deknitömítésre, meg egy új záróanyára, mert el kell ütni...
Haver most cserélte, megkérdezem tőle(ha majd felveszi a telót) mennyibe fájt neki...
Sziasztok! Egy kis segitség kéne.. Tudja valaki hogy a 98-as 750-es SRAD kuplungjába pontosan hány darab kopotárcsa van,mert sajna cserés lesz.. Ja meg hogy KB mennyibe fog ez nekem fájni?
Akkor a te mocidat mondta nekem sztem.
Hát jah, az minimum egy egész nap.
Persze, meglehet így is csinálni, csak sok a mérés meg a szopás vele.
Bár én még mindig ezt tartanám jobbnak mint az egész köteget cserélni, bár ha ezt is le kell szedni a motorról akkor szívás...
És most hol laksz?
Aha, küldhetnél a mail-címemre. Ott van az adatlapomnál!
Helló!

Elolvastam az eszmecserét melyet Polgár Petivel folytattál. Igen ismerem. A kábelezéssel az a problémám, hogy nincs egybe az egész jónéhány helyen szét van vágva és csak úgy össze van kötve, ahogy sikerült az előző tulajnak összekötögetni. Az a baj még, hogy át kellene nézni minden egyes vezetéket, hogy jó helyre van e rakva. Ez alsó hangon legalább egy nap.
S így is megtudnád csinálni nekem?
Amúgy én is Debrecen környékén laktam sokáig. Jó hely!:)
Ha gondolod képet tudok küldeni majd a motorról.

Üdv:Rúben
Jó reggelt!
Addig sem kopik a gumi, meg fogy a benya a motorokból.
Nem mondod? Nekem miért nincs ilyen szerencsém?
Most raktam fel vonóhorgot a gépre, mert lehet hogy az egyik motoros cimbivel utánfutóval visszük ki a vasakat a pályára. Képzeld az irányjelző visszajelző bekötése egyből OK volt, ez hihetetlen ijen is van hogy minden klappil. 100000000-böl egy!
Ne is mondjátok!
Tegnap reggel 7:00-tól este 20:00-ig! Ma 7:00-tól ? -ig!
Kakucs?! Vasárnap?! A haverom nyomorult kerti kecóját csináljuk már vagy másfél éve mert nem ad lóvét ki a mesternek inkább szenvedjünk mi vele!
De egy rosz szavam sincs rá mert ő csinálja a mocimat!
De ha minden jól megy május 1 Kecskemét?!
Na ja, ne is mondd! Én is mindig belebotlok ebbe a Murphy törvénybe...
Vasárnap Kakucs?
Gyere,gyere,gyere......
Ha nem akkor
Mennék én ha lehetne, de hát a meló! Délután meg a seat-on kell szilentet meg féket javítanom mert pénteken műszalis lesz. És zökkenőmentesen ezek a szerelés dolgok nem szoktak menni, mindíg van valami ami közbejön!
Mi ez a lustulás?!
Tessék menni motorozni ebben a szép időben!
A 1616-os hozzászólásban PolgárPéter nevű srác...