Szia F......n.
Az öcsémé ez a motor csak az én topic nevemet használja de ha tudsz segíteni nagyon megköszönöm!
Pénteken hűtlen lettem a márkához és vettem egy xr Hondát / hobi célra / nagyon állat, két hónapja motor nélkül már nem bírtam. Az új CB1000R-t januárban veszem meg addíg az erdőket járom a szöcskével.
Szia Laci! Nálam akkor volt ilyen amikor a második pillangó szelepsornak a kismotorja nem csinálta dolgát megfelelően és nem nyitott ki rendesen jobban mondva nem követte az első mozgását és így nem volt megfelelő a levegő benzin keverék aránya aztán az enyém is fulladt meg 100-tól többet nem is ment!
Sziasztok. Lenne egy kérdésem a nálam tapasztaltabb gixxer tulajokhoz.Vettem egy 2002 es 750est és mostanában elkezdett rosszalkodni, néha ha gondol eggyet nem hajlandó 7-8 ezer fölé pörögni, teljes gáznál le akar fulladni és kb:100 lóerővel vel gyengébb lessz.aztán mintha misetörtént volna minden rendbe megy tovább. Ha valaki tud valamit javasolni azt előre is köszönöm. (Ja és amit már elvégeztem: Gyertya csere, kitisztítottam a tankot és az ac pumpát)
Lehet hogy neked is elkopott a fékkarod perseje?!
Az alkatrészhirdetések között 11500Ft-ért láttam a tiédre!
Az enyémre az utángyártott csak 6500 ruppó!
Egyébbként már csinálja az esztergapadon a szaki az új perselyt! 500-ér!
Hi-hi-hi, remélem jó lesz!
ennyi! amultkor a ringen én is mindent jol csináltam(máskép nem is tudom),de az a fasz kanyar előbb jött minthogy lelassultam a kanyartempora!hát igen már a kanyarok sem a régiek!mivé lett ez a világ
de te legalább beválalod gixerrel a terepet! ja ja...mindig van mire fogni!egy a lényeg:sosem az ember a hibás!én tudom nekem nem kell magyarázni én se hibázok soha mindig a másik a huje!
Hhhmmm! Máá meginnn ez a szurkálódás!
Olvasd egy kicsit vissza az írásaimat és meglátod hogy ténylegesen mi vilt a gond! Igaz neked nem panaszkodtam a férről, de E-ring előtt Kakucson is volt egy túrám a hátsó egyenesben mikor Alexcbr-t előztem. Akkor a hátsó krosszpályán kötöttem ki a gixerrel.
Igy a hérvégén tüzetesen átnéztem a vasat és kiderült hogy az első fékkarom perselye kikopett, és berág a tartókonzoljába, ezáltal nem lehet tovább húzni a fékkart R-GO NINCS FÉKHTÁÁÁSSSS!
metzeller a gazdaggyerek gumija,apirelli meg a hujegyerekgumija!(upsz...pirelli van fent)szerintem a pirelli legyalázott állapotban is jo,míg a metzeller a kopás elörehaladtával kurvára elkezd csuszni.sztem.
Az öcsémé ez a motor csak az én topic nevemet használja de ha tudsz segíteni nagyon megköszönöm!
Pénteken hűtlen lettem a márkához és vettem egy xr Hondát / hobi célra / nagyon állat, két hónapja motor nélkül már nem bírtam. Az új CB1000R-t januárban veszem meg addíg az erdőket járom a szöcskével.