Srácok én rs125 után ültem át egy gsx-r 400-ra. KURVÁRA MÁS A KÉT MOTOR! Pestről én hoztam haza lábon, de mikor elborult az agyam és tekertem egy kicsit a gázkaron szószerint összefostam magam. Mona Lisa képe ott figyelt az alsóban mire hazaértem Gyulára. Én a fokozatosságot tartom szem előtt. De mindenkinek ezt ajánlom. Én tuti lépcsőzni fogok. Ezután egy 750-est veszek az hótziher.
Hiányzok két napot, közbe megy itt a sóder...
Csak annyit mondok most, hogy Attila sok sikert a Busához
Én is pont ezek a teljesítménykapcsolók miatt szeretnék hétötvenes Gixert venni
No problemo de hogy lásd nem én találtam ki: "Bemutatásakor a motor annyira egyedi volt, hogy külön osztályt alakítottak ki a számára "Ultimate Sport" néven."
140 kilós a mító
Viccet félretéve sokat gondolkoztam és még fogok is míg össze nem gyűlik a zsém.
Lehet csak hirtelen felindulás majd kiderül.
Ha jól olvastam itt a fórumon egy srác RS 50-ről ült 18 évesen Busára és nem K8-asra szóval egyből 170+ pacira.
Ja és énis azért veszem hogy húzzam neki de nem egyből.
Majd lesz valahogy skacok hidjétek el szinte minden nap ezen agyalok főleg ha hallok egy balesetről,de haazt nézzük akkor veszek egy 600-as Gixert azzal ugyanúgy megdögölhetek,sőt lehet még hamarabb mert úgy lennék vele pár km után hogy ennek nyugottan lehet húzni a Busát pedig tisztelném annyira hogy ne cincáljam meg a fülét míg úgy nem érzem hogy kicsit lehet emelni a tempón.
És mivel féltem az életem ez nem 500 meg 1000km után lesz.
én nem belevau, mert engem is leoltottak itt egy két dologért.. de Neked ajánlanám a 600-as supersportot. mert szerintem kezdő vagy.. persze lehet, hogy nem. fogalmam sincs, hogy hogy motorozol, de előbb meg kell érezni egy 4ütemű motort, de nem 180lóerővel. 2 ütem után bármilyen hihetetlen is lesz huzni fog, alacsony fordulaton is nem csak xezer felett. és ez jo észben tartani, mert más ha probáltál már motort, és más ha mentál már vele x ezer km-t. ráadásul, a busa sport tura, nem supersport, mint a Mito. :D szoval ne vegyél busát. elég egy 600-as Gixxer. én aztmondom. nah mindegy. végülis Te dolgod,de nem szeretnélek a hirekben látni, mert akkor megint rossz véleménnyel lennének a motorosokrol...
Ehez a Busas temahoz nekem annyi hozzafuzni valom van hogy olyan motort vegyel amit el is birsz.
A testalkatodbol itelve nem vagy egy nehez gyerek,es ha egyszer eldol a motor az fel is kell tudni allitani.
Apám, Te messziről felejtsd el a busát.
Az mágus baszod! Az nem tréfa!
Az a baj, hogy elképrelésed sincsen mit tud az a gép.
Ha 125-öt hajtottad, felejtsd el, hogy tudsz motorozni.
Azok kismakettek érted?
Nem ugyan az megtekerni a 80kg-os fapadost, meg a gyilkosok gyilkosát.
Neked a busa olyan, mintha teniszeznél Agassi ellen, biliárdoznál O'Sullivan ellen, kagy ringbe lépnél Gerry Goodridge-ellen ketrecben. Nem a te súlycsoportod.
Az feketeöves gép, kizárólag profiknak. Arra öt dan alatt rá se nézz!
Szépen motorozd végig a kategóriákat.
Neked most a max egy hatszázas legyen!
Bármilyen meglepő nem örülnék neki. Még ha az is csengett le, hogy én ezt kívánom neked. Csak gondoltam hátha elriasztalak. Nem a végsebesség a baj. Hanem az, hogy egy 30lovas 120kilós motoról akarsz átülni egy 130-200lovas 260kilós motorra. Hiába nem húzod neki ez akkor is túl nagy ugrás.
Basszus egyszerűen hihetetlen, hogy senki nem tanul más hibájából. Annyi ilyen eset történik és nem 20-25 éves emberekkel hanem még idősebbekkel is. Még is minden héten jön valaki aki közli, hogy nem azért vesz a 125-ös mocija után 600-750-1000-1300-as gépet, hogy húzza neki! Akkor miért?
Én azért vettem, hogy húzzam neki.
Köszi.
Azért szeretnék k8-ast mert ebben benne van az S-DMS.
Amúgy durva lenne egyből 170+ ló.
Na meg a K8 10 kilóval könnyebb
És természetesen a kinézet sem utolsó szempont.
Mivel veled normálisan lehet beszélni leírom az én elképzelésem a dologról.
Szóval ha most vennék egy 600-as gixert(mert ugye csak a Suzuki másra rá se néz) akkor kb 2-3 múlva kevésnek érezném.
A hayabusába idén beépítették az S-DMS-t amivel lehet állítani a motor erőátvitelét.
Ha én C fokozaton elkezdek vele motorozni akkor van egy motorom.
Egy bizonyos idő után ez kevés kapcsolok B fokozatot van egy másik
És még mindig van egy A fokozat.
Ez költségtakarékosabb mint évente motort cserélni és mivel előbb utóbb a Busánál kötnék ki mivel ez az álmom ezért miért ne előbb.
Szerintem van annyi önuralmam hogy ne öljem meg magam.
Lehet hogy hülyeséget írtam de én így gondolom.
Ja és gratulálok az R-125-höz!
PEACE
nem erőől van szó.csak én úgy vagyok vele hogy addig nem kell nagyobb gép amíg nem tudom a sajátom kimotorozni és nem kell anyira nagy amit nem is fogok tudni egyhamar.de ez az én álláspontom az meg a tiéd,örizd meg egyben a busát,meg magadat is.
Na skacok.
Miért nem lehet elhinni hogy valaki tud normálisan motorozni,és nem hajt egyből végsebességgel?
Na mindegy mindenki azt gondol amit akar nézzétek nyugottan a híreket ha láttok majd benne akkor örülhettek.
Részemről téma lezárva.
jah és ne érts félre én csak azér irigykede hogy az ilyen mentalitással bíró emberek mér nem r6r-re ülnek,mer én meg majd olyat szeretnék és sose hátrány ha van a bontóban cucc hozzá
Ez elég beteges hozzászólás volt. Sok buzipornót nézel mi? Kár beléd a busa maradj csak a mitónál arra nem irigykedik senki. Menjél segget nyalni a Hayabusa topicba. Úgy látom ahhoz nagyon értesz.
Én nem hencegtem hanem írtam Speedbike-nak hogy nem csak ő vált nagyobb motorra és hanem én is csak én nagyobb külömbséggel úgyhogy nincs egyedül a nagy váltással.
De tudod mit remélem én hamarabb látlak a híradóba de nem motorbaleset után hanem hogy megerőszakol 20 buzi!
Széles utat olcsó benzint!
Szevasz!
Csak annyit mondok most, hogy Attila sok sikert a Busához
Én is pont ezek a teljesítménykapcsolók miatt szeretnék hétötvenes Gixert venni
A busa "Ultimatesport" kategória:D
Viccet félretéve sokat gondolkoztam és még fogok is míg össze nem gyűlik a zsém.
Lehet csak hirtelen felindulás majd kiderül.
Ha jól olvastam itt a fórumon egy srác RS 50-ről ült 18 évesen Busára és nem K8-asra szóval egyből 170+ pacira.
Ja és énis azért veszem hogy húzzam neki de nem egyből.
Majd lesz valahogy skacok hidjétek el szinte minden nap ezen agyalok főleg ha hallok egy balesetről,de haazt nézzük akkor veszek egy 600-as Gixert azzal ugyanúgy megdögölhetek,sőt lehet még hamarabb mert úgy lennék vele pár km után hogy ennek nyugottan lehet húzni a Busát pedig tisztelném annyira hogy ne cincáljam meg a fülét míg úgy nem érzem hogy kicsit lehet emelni a tempón.
És mivel féltem az életem ez nem 500 meg 1000km után lesz.
A testalkatodbol itelve nem vagy egy nehez gyerek,es ha egyszer eldol a motor az fel is kell tudni allitani.
Az mágus baszod! Az nem tréfa!
Az a baj, hogy elképrelésed sincsen mit tud az a gép.
Ha 125-öt hajtottad, felejtsd el, hogy tudsz motorozni.
Azok kismakettek érted?
Nem ugyan az megtekerni a 80kg-os fapadost, meg a gyilkosok gyilkosát.
Neked a busa olyan, mintha teniszeznél Agassi ellen, biliárdoznál O'Sullivan ellen, kagy ringbe lépnél Gerry Goodridge-ellen ketrecben. Nem a te súlycsoportod.
Az feketeöves gép, kizárólag profiknak. Arra öt dan alatt rá se nézz!
Szépen motorozd végig a kategóriákat.
Neked most a max egy hatszázas legyen!
Basszus egyszerűen hihetetlen, hogy senki nem tanul más hibájából. Annyi ilyen eset történik és nem 20-25 éves emberekkel hanem még idősebbekkel is. Még is minden héten jön valaki aki közli, hogy nem azért vesz a 125-ös mocija után 600-750-1000-1300-as gépet, hogy húzza neki! Akkor miért?
Én azért vettem, hogy húzzam neki.
Azért szeretnék k8-ast mert ebben benne van az S-DMS.
Amúgy durva lenne egyből 170+ ló.
Na meg a K8 10 kilóval könnyebb
És természetesen a kinézet sem utolsó szempont.
Szóval ha most vennék egy 600-as gixert(mert ugye csak a Suzuki másra rá se néz) akkor kb 2-3 múlva kevésnek érezném.
A hayabusába idén beépítették az S-DMS-t amivel lehet állítani a motor erőátvitelét.
Ha én C fokozaton elkezdek vele motorozni akkor van egy motorom.
Egy bizonyos idő után ez kevés kapcsolok B fokozatot van egy másik
És még mindig van egy A fokozat.
Ez költségtakarékosabb mint évente motort cserélni és mivel előbb utóbb a Busánál kötnék ki mivel ez az álmom ezért miért ne előbb.
Szerintem van annyi önuralmam hogy ne öljem meg magam.
Lehet hogy hülyeséget írtam de én így gondolom.
Ja és gratulálok az R-125-höz!
PEACE
Miért nem lehet elhinni hogy valaki tud normálisan motorozni,és nem hajt egyből végsebességgel?
Na mindegy mindenki azt gondol amit akar nézzétek nyugottan a híreket ha láttok majd benne akkor örülhettek.
Részemről téma lezárva.
De tudod mit remélem én hamarabb látlak a híradóba de nem motorbaleset után hanem hogy megerőszakol 20 buzi!
Széles utat olcsó benzint!
Szevasz!