Elméletileg úgy működik, hogy beviszem a kereskedésbe ők kiegyenlítik a hitelemet, mivel már nem létezik hitelátvállalás és Te tőlük egy új konstrukcióval viheted is tovább. Hát kb. ennyi.
Hogy tudjak mondani vmit ahhoz kellene pontosan az info, hogy mennyi fuamidő mennyi kezdő és akkor tudok mondani pontosat.
Szia! Esetleg megosztanád egy ebben a témában járatlan, de mostanában mindenféle dolgokon gondolkozó emberrel, hogy jellemzően milyen feltételekkel lehet pl. a Te motorodra hitelt kapni?
Tegyük fel, hogy van 6-800 e HUF kezdőm...
Nem hajthatom le. Sebességbe lehet, mert úgyis húzni kell a kuplungot, de a vészleállító alapállása és az oldaltámasz fenti helyzete nélkül nem öninditózik!
Megpróbálom köszi. Nekem is csak felhajtott sztenderrel indul, én arra gondolok beragad az üresvisszajelző kapcsoló. Neked is lehet ez van és meleg olajnál már kiold. Lehet hogy az a 30 másodperces késés. Ha már visszajelez akkor ki tudod hajtani a sztendert, vagy leáll akkor is?
szia! Nekem 2005-ben adták meg ennek a Budafoki villamossági szerelőnek a számát. Nem tudom él-e még. Motorhoz értő. Koch a neve, 362-4365. Egyébként nekem 98-as injektoros SRAD-om van és az nem indul amíg fel nem hajtom a sztendert. Ráadásul fél éve huncutkodik az üresvisszajelzőm is, 20-30 pásodpercet késik. Ha a fenti szám nem él, és Budapesti vagy ajánlom a Sárkányt kispesten:280-2521 munkaidőben. Üdv
Szia
Lenne még egy kis bajom. Vettem egy komplett blokkot, minden stimmel, Szépen jár, de vmi van az elektronikával. Gyújtásra teszem a féklámpa ég, és nincs üresvisszajelzés, ill. így be sem indul ha a sztender ki van hajtva hiába van üresben. A motorcsere elött minden ment. Nem tudod, vagy valaki nem tudhatja mi lehet félrekötve?
köszi
Van egy feleslegessé vállt PUIG RACING plexim, " dark smoke " színkódú, de nem matt fekete, K6-K7-hez. 14e ft. Full karcmentes... Ha valakit érdekel írjon ( szeghotamas@freemail.hu )
Szia! hónapokig próbálkoztam,de megérte: www.alpha-sports.com/suzuki_pa... enter 1996 enter és a service manual alatt sorolja az alkatrészeket. Bocs, ha túl szájbarágos, de magamhoz viszonyítok. Üdv
Csako szerintemis!
Szöllő, az én GSXR-em volt a 93-as.
Nem ismerem ezt a motort, de tudok durvábbat mutatni,
1 ujjtöréssel, és térdszallagnyullásokkal-szakadásokkal megúsztam.
Hy csako.
Élőben is láttam már, de nekem akkoris 1 béna kifeszítettmadárra emlékeztetett.
És ha a K8-asról beszélünk, csak nemgondolod, hogy a K7-es képét teszem fel tévedésből?
Az bizony a K8! Nézd meg csak jobban, (döntött küllők, más idom) és igen, a 600-as. (kék nyereg)
De az ami igazán bűnronda idén, azaz új ZX10, hát az valami förtelem.
Hy Szöllő.
93-as volt, az első vizes, ha a nevemre, és a fotókra kattintassz, ismét legeltetheted rajt a szemed.
A ZX12-d volt tulaját biztos ismerem ha motorozik, de így most nemtudom kiről van szó.
Hogy tudjak mondani vmit ahhoz kellene pontosan az info, hogy mennyi fuamidő mennyi kezdő és akkor tudok mondani pontosat.
Üdv TPA