Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez jól esett!
Kiderült, hogy tavaly óta semmit sem tanultam a fékezésről és a féktávról!
Vagy csak a motort kell még szoknom?
Na de majd legközelebb!
Ajánlom is!
Hi-hi megyek én is egy órán belül!
De most már mindjárt azonnal máris indulok!
Ezek szerint te sem motorozni vagy!
Sziasztok!

Aki itt van az jobban tnné ha menne már motorozni felé!
GSXR talit és gurulást szervezünk, mindenkit szeretettel várunk ápr. 11-én, részletek www.motorozz.hu turák közt "GSXR gurulás" cimen! Nézzétek meg! üdv: Murdoc
Jah, sajna eléggé atom áruk van. Ezt meg nemtom. Nekem nagyon médintajvan-nak tűnik.
Hát igen, viszont a ez legalább állítható, és állítólag javítható is ha tönkremegy (itt olvastam a fórumon még télen). A jobb fajták meg használtan is nagyon drágák!
Én ezt a fajtát nem venném meg. Amu az SRAD-ban van gyárilag, de nem állítható, és nem is működik valami jól. Nekem a mostani K2-es gixxeremben sem működik jól a gyári.
Akkor jó pihenést Neked!
Viszont most megyek haza, úgy egy-két óra mulva benézek majd otthonról!
Üdv!
Az enyém már rajta volt mikor megvettem!
De olyan 30 Eft körül lehetett az új ára!
Nézd meg itt: http://www.kepesmotor.hu/korma...
A Tied mennyibe fájt?
Attól még lehet hogy állítkató! A csillapító rudazata vágém egy kis csavarka (bocs a megfogalmazásért, de nem tudom pontosan mi a neve) amit jobbra balra lehet állítani.
Áááá!

Az enyim azt hiszem a két villa között van vagy valami ilyesmi! :-)
Itt egy kép az enyémről, azért valamennyire látszik.
Hazamegyek és jól megsasolom!
Ha ott van alul a fejidom alatt a hűtő felső részénél, és alu öntvényből van? Ha igen valszeg az nem állítható, de az is jobb mint a semmi.
A gyári kormányteló van rajta. Az állítható lenne?
Basszus mindig megszivatom magam, most ítram egy fél oldalt és véltlenül kitöröltem az egészet!
Szóval, tudom hogy rengeteg a különbség, de kzdő szinten sztem a futómű a legfontosabb, mert az koorigálja lejobban az elkövetett balgaságokat.
Van kormánytelód? Az nagyon fontos, mert most tapasztaltam hogy mennyit számít. A gépsárkányom átalakításával az áttételezést is lerövidítettem, és tegnap kerültem egy kört kicsit megtéptem a száját és az eddigi 5-ös keménysági fokozatról (utcán ezt használtam, pályán pedig a maximum fokozatot a 8-ast) a 7-es fokozatra kellett állítani, mert a paripa olyan vad lett!
Bejön nagyon!
Nem sokkal erősebb. Persze a 600-as GSX-F mindössze 80 LE a SRAD meg 135 papíron. Mi az az 50 LE különbség?!
Meghát a súlyelosztás, az üléspozíció....
A gsxf nem sokkal gyengébb, annyi a külonbség hogy a Sradnak jobb a futóműve, illetve több az állítási lehetőség.
Na jó ez így nem teljesen igaz, de ez a lényeg.
Én viszont a nagy masinával még egyszer sem voltam semmilyen ringen úgyhogy jól jön minden segítség!
Azért nem vagyok egy nagy pályaguru! Tavaly kezdtem én is a pályázást. Voltam egy párszor Kakucson, meg az E.ringen! Azért egy-két okosságot meg tudok mutatni mindkét pályán, de még én is kezdő amatőr vagyok.
Mindenképp!
Úgy is meg akartalak kérni, hogy mutasd meg a pályát mert még nincs sok tapasztalatom a SRAD-al és egy kicsit tartok is az erejétől!
( vagy inkább a saját hülyeségemtől! )