Na ez jól esett!
Kiderült, hogy tavaly óta semmit sem tanultam a fékezésről és a féktávról!
Vagy csak a motort kell még szoknom?
Na de majd legközelebb!
Hát igen, viszont a ez legalább állítható, és állítólag javítható is ha tönkremegy (itt olvastam a fórumon még télen). A jobb fajták meg használtan is nagyon drágák!
Én ezt a fajtát nem venném meg. Amu az SRAD-ban van gyárilag, de nem állítható, és nem is működik valami jól. Nekem a mostani K2-es gixxeremben sem működik jól a gyári.
Attól még lehet hogy állítkató! A csillapító rudazata vágém egy kis csavarka (bocs a megfogalmazásért, de nem tudom pontosan mi a neve) amit jobbra balra lehet állítani.
Basszus mindig megszivatom magam, most ítram egy fél oldalt és véltlenül kitöröltem az egészet!
Szóval, tudom hogy rengeteg a különbség, de kzdő szinten sztem a futómű a legfontosabb, mert az koorigálja lejobban az elkövetett balgaságokat.
Van kormánytelód? Az nagyon fontos, mert most tapasztaltam hogy mennyit számít. A gépsárkányom átalakításával az áttételezést is lerövidítettem, és tegnap kerültem egy kört kicsit megtéptem a száját és az eddigi 5-ös keménysági fokozatról (utcán ezt használtam, pályán pedig a maximum fokozatot a 8-ast) a 7-es fokozatra kellett állítani, mert a paripa olyan vad lett!
Bejön nagyon!
A gsxf nem sokkal gyengébb, annyi a külonbség hogy a Sradnak jobb a futóműve, illetve több az állítási lehetőség.
Na jó ez így nem teljesen igaz, de ez a lényeg.
Azért nem vagyok egy nagy pályaguru! Tavaly kezdtem én is a pályázást. Voltam egy párszor Kakucson, meg az E.ringen! Azért egy-két okosságot meg tudok mutatni mindkét pályán, de még én is kezdő amatőr vagyok.
Mindenképp!
Úgy is meg akartalak kérni, hogy mutasd meg a pályát mert még nincs sok tapasztalatom a SRAD-al és egy kicsit tartok is az erejétől!
( vagy inkább a saját hülyeségemtől! )
Kiderült, hogy tavaly óta semmit sem tanultam a fékezésről és a féktávról!
Vagy csak a motort kell még szoknom?
Na de majd legközelebb!