Sziasztok. Mivel már másoktól is hallottam hogy a karburátoros légolajos gixerén 4000 és 6000 fordulat között luk volt, amit nem tudtak kiszedni sehogy sem, ezért osztom meg a tapasztalatom hátha segít valakinek. Én is ezzel küzdöttem több 1 évig, mondták hogy a sport dob, karbi állítás, benzincsap, de nem segített semmi sem. A megoldást a véletlen hozta, eltörött az egyik membrán rugó a karbisorban. Mivel nem sikerült szereznem egy darabot, kénytelen voltam az egész garníturát (4db) rugót megrendelni. Ha meg már a kezemben volt kicseréltem mind a négyet és csodák csodájára a luk teljesen eltűnt. Valszeg az eredeti rugók az évek folyamán megfáradtak és hamarabb engedték a membránt feljönni, nyitni a torkot. Remélem másoknak is segít ez az olcsó javítási lehetőség.
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék, nemrég vettem egy GSXR 750 W-t '93-as és a telószimmeringeket ki kell benne lassan cserélni. A kérdés az, h milyen telóolajat ajánlotok bele és mennyi kell kb?
Kösz előre is
Van egy K6-K7-esre való gyári kipufogóm eladó. A motor elment a dob meg megmaradt. Ha esetleg valakinek ilyesmire lenne szüksége akkor keressen meg. Biztos megegyezünk.
Sziasztok. Nem maradt véletlenül v.kinek a fiokban vagy nem tudjátok hol jutnék hozzá egy légolajos gixer karburátor membrán rugohoz? Sajnos eltörött, de szerencsére a membránt nem lukasztotta ki.
Sziasztok! Biztos, hogy nem áll le a motor üres sebességfokozatban a támasztó lehajtásánál! Még indítható is lehajtott támasznál. Csak üzem közbeni sebességfokozatba történő kapcsolás esetén állítja le a motort a funkciójának megfelelően.
Tipp: kenőanyag a sztenderkapcsolóra, mert lehet, hogy beragadt...
Nem hinném,hogy a porlasztós SRAD-ok gyárilag leállnának sztenderlehajtásnál üresben, úgyhogy az a legvalószínűbb, hogy sebességet érzékel a tied üresben is a hibás üresvisszajelzés miatt, és sztender lehajtásnál leáll az üzemanyagszivattyú. Ha jól gondolom - végül is használható a motor. Ha szerencséd van csak az izzó égett ki, vagy érintkezési hiba van. Ha nem, akkor gondolom a váltóban romlott el a kapcsoló/érintkező.
Az enyém üresben sem forgat lehajtott oldaltámasszal, nem szív a benzinszivattyú. Felhajtva minden működik. Ha járó motornál lehajtom leáll. Ja és nem világít az üresvisszajelzőm. Ilyenkor mi lehet?
Bocs, megkeveredtem. Vagy lehajtott sztender, de akkor üresben a váltó és húzni a kuplungot önindítózás előtt, vagy ,ha sebességben van, akkor felhajtott sztenderrel lehet indítóni!
Tiborg ha jól emlékszem annak idején te írtál valami festéket a leömlők festésére. Ha nem nagy gond oszd ismételten meg velem kösz.
Ui.: kösz a karbi okosságot