Először is nem lesz jobb mocid egy új busával sem. Nem ugyan az a kategória. Másodszor meg Te vagy az aki azzal henceg, hogy egy 125-ről ül majd át a busára. Milyen reakciókra számítottál?
Ilyesmire?
Mire lennék irigy?A nemlétező motorodra?
Ok
De ezt amúgy kurvára nem értem.
Te is ugyan olyan könnyen meg tudsz pusztulni a Ninjáddal és én nem mondom hogy majd nézlek a hírekben ez az igazi magyar mentalitás ha a másiknak jobb mocija lesz akkor már egyből a hálálát kívánod.
Ja, meg azt kifelejtettem, hogy mikor csúsztam a bal oldal felé, akkor szidtam magam, mint a bokrot, hogy mért pont arra csúszok, mint amerre az öreg megy... Így még mindig fennáll a baleset veszélye. Remélem a következő alkalommal jobban tudok erre is figyelni.
Elgondolkodtató, amit írtok. Persze nem naqgyzolok azzal, hogy "háhá, én még nem taknyoltam...", mert bármikor becsúszhat egy baleset. Például tegnap is: Mentem a mocival, szépen, simán 50nel. Előtem haladt egy öregúr biciklivel. Mikor 10 méterre voltam tőle, akkor ő elkezdett lekanyarodni balra úgy, hogy nem is jelzett a kezével, meg nem is nézett hátra. Szembejövő forgalom nemvolt. Akkor hirtelen elkezdtem satufékezni, húzódtam ki balra. Csúsztam-csúsztam, az öreg is kanyarodik, és a leg-leg-leg-legutolsó pillanatban elrántotta a biciklije kormányát. Biztos meghallotta, a gumi csikorgását, vagy nemtoom. Ha nem fordítja el a kormányát, akkor a motor oldalával elkapom az első kerekét. Aztán lecsúsztam az útról, az útpadkán kiengedtem a fékeket, csak kicsit húztam be. Leállítottam a gépet, le a kupakot a fejemről, visszanéztem, kicsit megremegtem... Belegondoltam, hogy mi lett volna belőlem, mert csak egy szál pólóban voltam. Aztán mellém ért az öregúr, köszöntünk egymásnak, majd mindenféle kertelés nélkül bocsánatot kért. Értékeltem benne, hogy nem hazudozott. Mert volt olyan is, hogy mellékutcából jöt ki a busz, és én haladtam a védett úton. kikanyarodott elém, én valahogy kielőztem, megálltam egy parkolóba. Ő is megállt, és megakart verni, mert hogy nem ég a lámpám... -.-' Xenonizzó van a gép elejébe, ne kamuzzon... szóval bocsánatot kért a bácsi, én meg csendesen mondtam neki, hogy máskor nézzen szét, és akkor nem lesz baj. Bólogatott, további szerencsés napot kívántam neki, majd otthagytam. Ez volt az első igazán balesetközeli helyzetem.
Ami számomra tanulság ebből az esetből: Fokozott óvatossággal kell közlekedni a városi utakon, plusz még nyári időben sem szabad elhanyagolni a védőfelszerelést.
Speedbike:
Nagy igazságot mond balagee! Viszonylag én is nagy kategória ugrással (simson-Mz-Jawa350-haver900cbr-jevel mentem sokat) ültem rá a mostani motoromra-viszont én 23 vagyok. Nagyon tisztelni kell, és rengeteget gyakorolni, pl lezárt területen a stuntos figurákat, így megismered a gép határait. Pl.: milyen mikor első kerékre áll nagy fékezésnél, vagy milyen mikor az eleje megcsúszik, vagy a hátulja megy el stb... Ez csak az én tanácsom, de még várj pár évet! Az hogy robogóval még nem estél nem jelent semmit! Azzal is lehet nagyot esni, de mikor egy ilyen nagy dögről szállsz le 110km/h nál ,én már próbáltam, tapasztalatból írom- az azért kemény! És tanulj más hülyeségéből! pl.: a szabadkikötő úton volt kedden egy halálos motorbaleset- az álló sort előzte a szembe jövő sávban, aztán találkozott egy terepjáróval.... hú bazdmeg, én már csak a motort láttam, de csak a blokk maradt meg- srácból szerinted mi maradt?! Nem véletlenül írtam le...
Üdv
A problema ott van, hogy egy modern sportmotor olyan stabil es konnyeden motorozhato, hogy nagy temponal is biztonsagban erzed magad rajta. Aztan ha nem vagy tisztaban a dolgokkal akkor hip hopp tulvallalod magad. Elhiteti veled hogy tudsz motorozni, kozbe meg nem. Amugy szerintem is tok nyugodtan lehet sportgeppel kezdeni, de nagyon sokaig maxiamlis tisztelettel kell felulni ra. Es rengeteget gyakorolni azokat a dolgokat amik a veszhelyzetek kikerulesere kellenek. (zart versnypalyan gyakorlas rengeteget segit a kozuti vezetes technikaban!)
2004-2005-re való van nekem. Kicsit csúszott, valahol 1 hajszálrepedés lehet rajta vagy csak a tömítésnél eresztett, mert 1 hét után 1 csepp olaj mindig megjelent alul.
nem, a 100 LE még jól irányítható, ha nagyobb lenne meghalnék
Arra meg nincs pénzem, hogy végigmenjek a rangsoron, kezdve a 125-el....évente cserélni motort...na az azért kicsit sokba lenne.
Előre is elnézést kérek, de egy kissé hülye kérdésem van... Az a helyzet nálam, hogy most nyáron le szeretném cserélni a mocimat. Szívem szerint egy Aprilia RS125ös kitérő után pár év múlva beújítanék egy Suzuki GSXR750-esre. A Jogsit is letenném, meg minden... Apám viszont azt szeretné, hogy még dolgozzak egy ideig, és most nyáron újítsak be a Gixerre. Én nemtudom, kicsit dilemmában vagyok, hogy most 50 ccm-ről 750 ccm-re üljek...
Szerintetek melyik lenne a jobb megoldás? Inkább fokozatosan szokjak egyre nagyobb ccm-hez, vagy ülhetek egyből GSXR750-re?
Köszönöm előre is a megtisztelő válaszotokat Üdv Jozsó
Ilyesmire?
Mire lennék irigy?A nemlétező motorodra?
De ezt amúgy kurvára nem értem.
Te is ugyan olyan könnyen meg tudsz pusztulni a Ninjáddal és én nem mondom hogy majd nézlek a hírekben ez az igazi magyar mentalitás ha a másiknak jobb mocija lesz akkor már egyből a hálálát kívánod.
125-el is meglehet dögleni.
ezt Te se mondod komolyan!?
Ami számomra tanulság ebből az esetből: Fokozott óvatossággal kell közlekedni a városi utakon, plusz még nyári időben sem szabad elhanyagolni a védőfelszerelést.
125ccm-ről Busára
Nagy igazságot mond balagee! Viszonylag én is nagy kategória ugrással (simson-Mz-Jawa350-haver900cbr-jevel mentem sokat) ültem rá a mostani motoromra-viszont én 23 vagyok. Nagyon tisztelni kell, és rengeteget gyakorolni, pl lezárt területen a stuntos figurákat, így megismered a gép határait. Pl.: milyen mikor első kerékre áll nagy fékezésnél, vagy milyen mikor az eleje megcsúszik, vagy a hátulja megy el stb... Ez csak az én tanácsom, de még várj pár évet! Az hogy robogóval még nem estél nem jelent semmit! Azzal is lehet nagyot esni, de mikor egy ilyen nagy dögről szállsz le 110km/h nál ,én már próbáltam, tapasztalatból írom- az azért kemény! És tanulj más hülyeségéből! pl.: a szabadkikötő úton volt kedden egy halálos motorbaleset- az álló sort előzte a szembe jövő sávban, aztán találkozott egy terepjáróval.... hú bazdmeg, én már csak a motort láttam, de csak a blokk maradt meg- srácból szerinted mi maradt?! Nem véletlenül írtam le...
Üdv
Ezért szeretek fórumozni... Sok sok olyan dolgot megtudok itt, amire szinte nem is gondoltam
Kösz szépen :)
Igyekszem higgadtan moccozni
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Arra meg nincs pénzem, hogy végigmenjek a rangsoron, kezdve a 125-el....évente cserélni motort...na az azért kicsit sokba lenne.
Ha valaki tud jó áron,használtba csongadobot akkor szóljon! Bódist konkrétan,de más is érdekel! K6-ra
Előre is elnézést kérek, de egy kissé hülye kérdésem van... Az a helyzet nálam, hogy most nyáron le szeretném cserélni a mocimat. Szívem szerint egy Aprilia RS125ös kitérő után pár év múlva beújítanék egy Suzuki GSXR750-esre. A Jogsit is letenném, meg minden... Apám viszont azt szeretné, hogy még dolgozzak egy ideig, és most nyáron újítsak be a Gixerre. Én nemtudom, kicsit dilemmában vagyok, hogy most 50 ccm-ről 750 ccm-re üljek...
Szerintetek melyik lenne a jobb megoldás? Inkább fokozatosan szokjak egyre nagyobb ccm-hez, vagy ülhetek egyből GSXR750-re?
Köszönöm előre is a megtisztelő válaszotokat Üdv Jozsó
Tud valaki segiteni abban, hogy egy power commander 3r (307210-307211)ami k1-k3 Gsx-R 600-on volt az jó-e a 750-hez? (2000-es évj.)
Thx