Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök mindegy. Gumifüggő is. Volt fent 190-es ami keskenyebbnek tűnt mint a 180-as.
Értem. Köszi szépen! Majd erősen agyalok rajt, hogy melyik legyen
Nem. A 750-é 5,5 collos az 1000-é 6. Amúgy simán felmegy rá 190-es.
Sziasztok! K5 750nek ugyanakkora a hátsó felnije, mint az 1000resnek? Persze collban.

Azért kérdem, hogy szerintetek maradjak-e a 180as guminál, vagy mehet a 190es? Tapasztalat?

Suzuki szalonban nem tudtak segíteni...
ÜDv: Edem
Szevasztok srácok! Van két csizmám eladó,jó árban!Az egyik shox,a másik akito!Újszerűek-hibátlanok!Akit esetleg érdekelne,jelezze!
Hello!
Eladó egy suzukis fekete pupos plexi GSX-R 600 750 k6-k7 csak 1 hónapot használt,hibátlan.
Eladó NGK iridiumos gyertyák, eredeti japán.
CR9EIX 2500 / darab.
Érdeklődni: 70/2991622
sziasztok!

Tudnátok segíteni? Azt szeretném megtudni,hogy 99' 750esnek a teleszkópjába milyen méretű szimering kell. Átnéztem egy netes szervízkönyvet,de abban sajnos nem találtam meg a méreteit. Előre is köszönöm!...ja és még annyi, hogy honnan lenne érdemes beszerezni? köszi
17/45
Hello!
megtudná nekem mondani valaki a gyári lánc kerekeket hogy mennyi fog van rajtuk,2006 gsxr 750 k6
Sziasztok!
GSXR 750-esem van(K3),a gyári hátsó gumi 180/55,
Szerintetek gáz ha 197/75-ös vágott slicket rakok rá?
Szevasztok!Meg tudná nekem valaki mondani, hogy az M3-ason van e telepített traffipax?
szivesen
Nagyon köszönöm.
Sziasztok!
K4-5 600-750hez keresek első féklámpakapcsolót, előre is köszi!
Hali!

Akkor a kép!
Egy képet tudnál róla feltenni?
nekem jó az alapjáratom, az alapjáratot nem tudom hol kell beállítani
Ahhaaa, az komoly Köszönöm szépen a pontos leírást, később be is állítom.

Még két kérdés: látom sport dobod van, Neked is ,,rossz" az alapjárat?
Volt már pár motorom, de ezek szerint vak vagyok. Hol a francban van az alapjárat állítócsavarja? Le kell szedni az idomot? kétlem... vagy a könyv az ,,átlagos helyre" ,,a gázbowden állítócsavarját jelzi" azt kell tekerni? eddig nem így volt...

Na mindegy... Köszi mégegyszer
Nyomd meg a váltóvillantónál a gombot és tartsd benyomva. Add rá a gyújtást. A fordulatszámmérő végigforog a teljes skálán, majd beugrik oda, ahová legutoljára be volt állítva váltóvillantó. Ekkor elengedheted a gombot. Ha innentől 1x röviden megnyomod, akkor 500-as forulatlépcsőnként ugrik eggyel feljebb. Így beállíthatod 7000-től leszabályozásig bárhová. (Ha felnyomtad max fordulatra és már nincs tovább, akkor visszaáll 7000-re és újra el kell nyomkodnod addig, ahová állítani akarod)
Ha beállítottad a kívánt fordulatra, újra nyomd meg a villantó gombját és tartsd nyomva addig, amíg a mutató le nem ufrik 0 fordulatra.
Ha a beállított fordulatszám már eleve jó, akkor pedig értelem szerűen a nyomkodós és állítós részt kihagyod, csak megnyomod újra hosszan, hogy 0-ra ugorjon a ford. mérő.
Ennyi. Minden alkalommal mielőtt elindulsz hosszan be kell nyomni a villanó fény melleti gombot, amíg a kijelző panelen nem jelenik meg az ikonja.
kb ennyi
Hello! Ok, gondoltam. Megpróbálom azt. Bementem itteni szervízbe, rögtön mondták, hogy injektort hozzá kell lőni... de ezek szerint mindegy. Köszönöm a segítséget!
A villantót már elfelejtettem. Az injektort hiába állítod hozzá az alapjárat akkor is szar lesz. Emeld fel 1500-1700-ra úgy nem olyan feltűnő. http://www.youtube.com/watch?v... 17-19 másodperc között hallani az alapjáratot. Az injektor utána lett állítva.
Sziasztok! Egy hete én is K5 750 tulaj vagyok:) Olyan problémám lenne, hogy került rá sportdob, és ettől szinte teljeshőfokig ingadozik az alapjárat. Húzzom magasabbra az a.járatot, vagy hozzá kell állítani az injektort a kipuhoz,hogy megszünjön a gond?

És még egy, buta kérdés: a váltó ,,villogót" hogy lehet beállítani?

Előre is köszönöm!

Üdv: Edem
Sziasztok!

Van egy K&N légszűrőm 750-esbe, '92-'95-ig
kitisztítva és beolajozva várja a gazdáját 6000Ft-ért ha vkinek épp szüksége lenne rá!

Üdv