Sziasztok:"T"Csakó én biztos nem vennék meg olyan motort amit nem próbálhatok ki.!R.Rajmund neked annak idején olvastam a mocidról,ha jól emlékszem Németben dolgoztál és ott tuningoltattad?Érdekelt a téma mert akkor én is gixxer 1127- el jártam ja 91-92 es volt már nem tóm.De levegő- olaj hűtésű és burkolt első lámpája volt,naon szerettem.Ja és még valami nekem jobban tetszik az új 750-es lámpálya mint ami a k7-esemen van,de ez csak egy dolog.Apropó Rajmund látom Szombathelyi vagy októberben én vettem meg ott egy törött zx-12 őt,Cs-S tól.üdv mindenkinek ITT A JÓ IDŐ!na húzok.
Hy, ez már a végleges modell.
Számomra a kipuf. és a tükör akár lehet pink is mivel ezek mindíg mennek a "kukába".
És ezért nem fordítanak a gyártók sem ezekre sok időt, mert tudják h. sokan vannak még így.
És ez már tetszik? Mert sztem. manapság ez az 1-ik legszebb utángyártottkipuf-motor együttes.
Sziasztok,ma voltam motorkiállitáson,és láttam élöben az uj 750-est,háát .
Nem lenne rossz,de az a kipuf !Nem az alakjával lenne a gond,hanem a kidolgozásával.
Èn sokkal szebben heggesztek .Persze menni nem tudtam vele,tehát ezek csak a vizuális
benyomásaim,és az is elképzelhetö,hogy ez egy elöszériás modell ,na de akkor is .
Veszel egy mocit 12000 euroért,és egyböl vehetsz még rá egy kipuf-t 1000-ért ?
Tudnátok abban segíteni, hogy hol találom meg K6 futómű gyári beállításait. A gépet használtan vettem, s azt sem tudom, hogy el van-e tekergetve vagy nincs.
Köszönettel...
Szerintem utcai használatnál ha normálisan szervízelsz és semmit sem viszel túlzásba úgy 70-80 000km amit elmegy a moci gond nélkül. Aztán már óhatatlanul is előjönnek a dolgok. Féktárcsa csere 100 000Ft, szelepek, rugók, kuplung, futómű ezek mind elhasználódnak.
A láncc sere meg fékbetét csere nem téma. A havernak 50 000km van a 600 gixijében amiből 5000 a pályakilométer és még semmilyen komoly baja nem volt. A féktárcsái most adják be a kulcsot.
Szóval az ő mocija azért kapott rendesen és bírja.
Lehet nem voltam teljesen érthetö, no mégegyszer.Nálam 30000 ezer km a limit:addig nem kellett
még soha semmit cserélnem csak a kopo alkatrészeket.Csak a 24000-es szerviz van ami kicsit huzosabb
de az sem vészes.A motor nem eszi az olajat, a válto mükszik,egyszoval minden tuti. Ez a határ
szerintem,nekem,a sportmotoroknál.Ez után viszont már bármi jöhet.Tehát a motor nem esik szét,de,
bármi megeshet,és én azt nem szeretném ha nálam történne. Szegény ember vizzel föz:ha nincs
rá,akkor nem baj ha 10 éves is,én azt is megértem,vagy ha az ember fiatal nem keres még jol,stb.
Nem akarok nagy arcunak tünni,de én ebböl már kinöttem.Èn már nem sufnituningolni,hanem mocizni
akarok! Ha az ember összeszámolja 3 év 30000km alatti költségeket ujkortól 3eves koráig,és
mondjuk 10-töl 13 éves koráig,nem hiszem,hogy sok a különbség .Persze,ha az ember a vételárat
kiveszi.
Szoval én igy látom
Azt hiszem igy fogom csinálni.Venni csak olyan mocit veszek,amit ki is probáltam már. A kinézet egyébként nekem másodrendü.Ha az alapján vennék motort,akkor ducatim lenne.Viszont mentem vele,
2-szer annyi mint a Suzi,és fele annyira sem jo .Remélem nem léptem bele senki lelki világába
Különben állitolag a hosszu kipuf segiti a nyomatékgörbét-ami fontos,a kinézet másodrendü!
Hát,szerintem 1 sprtmoci 3-4 év alatt leamortizálodik.Ha az öreg csontok még birják utánna vesz az
ember megint egy ujat.A beszerzésiárbol pedig le kell 3000 eu-t számolni.Ha én a k7-et veszem meg
9000-ért,6000-ért adom el,ha k8-at veszek 11000-ért,azt majd 8000-ért tudom eladni.
Nálam csak a fun számit
Semmi extra. De ha már zsír új mocit veszel akkor ne a tavalyi modellt vedd. Ha van pénz 1000-re akkor meg pláne.Magánvéleményem szerint az új sokkal szebb is. Egy biztos, én a K6-7-re sose cseréltem volna le a mocit. K8-ra lecserélném ha tudnám.
Várd ki a teszteket már lassan jönniük kell.
Hi!
Ha a motor teljesitmény miatt vársz rá,tök fölösleges,semmivel nem lett erősebb és nem lett másabb,csak kapott ISC szelepet meg szép uj kipu véget.A futóműben van változás kapott gyors berugozási áilitási lehetőséget.Ja meg a dizájn.Szerintem tök jó áron lehet k7 -es új mocit venni,ezért azzal jobban jársz.
Hi!
Nem tudna valaki segiteni ?Moci vásárlás elött állok: a kérdés van e értelme a k8 750-es
gixxerre várni,vagy vegyem meg a k7-est.Nálunk(´Németo.) a k7-est 8900-ért meg tudnám venni.
Már volt szerencséje valakinek az ujat kiprobálni? Nos a kinézet relativ egál,elsösorban a fék,
a motorja meg a futomüve érdekelne .Az én régimhez (k5 anniversary) képest a k6-k7
motorja gyengécske,a futomüve viszont sokkal jobb,a fék szerintem egyforma.Ha a motorja a
az ujnak is olyan mint a k7-é,akkor ha az ár jo az is lehet,hogy 1000-es lesz belöle .
Az árkülönbség elenyészö!
Ha valaki érdemben hozzá tudna szolni...
csako
Számomra a kipuf. és a tükör akár lehet pink is mivel ezek mindíg mennek a "kukába".
És ezért nem fordítanak a gyártók sem ezekre sok időt, mert tudják h. sokan vannak még így.
És ez már tetszik? Mert sztem. manapság ez az 1-ik legszebb utángyártottkipuf-motor együttes.
Nem lenne rossz,de az a kipuf !Nem az alakjával lenne a gond,hanem a kidolgozásával.
Èn sokkal szebben heggesztek .Persze menni nem tudtam vele,tehát ezek csak a vizuális
benyomásaim,és az is elképzelhetö,hogy ez egy elöszériás modell ,na de akkor is .
Veszel egy mocit 12000 euroért,és egyböl vehetsz még rá egy kipuf-t 1000-ért ?
Tudnátok abban segíteni, hogy hol találom meg K6 futómű gyári beállításait. A gépet használtan vettem, s azt sem tudom, hogy el van-e tekergetve vagy nincs.
Köszönettel...
de én enm akarok ráfaragni .Kinek a pap...
A láncc sere meg fékbetét csere nem téma. A havernak 50 000km van a 600 gixijében amiből 5000 a pályakilométer és még semmilyen komoly baja nem volt. A féktárcsái most adják be a kulcsot.
Szóval az ő mocija azért kapott rendesen és bírja.
még soha semmit cserélnem csak a kopo alkatrészeket.Csak a 24000-es szerviz van ami kicsit huzosabb
de az sem vészes.A motor nem eszi az olajat, a válto mükszik,egyszoval minden tuti. Ez a határ
szerintem,nekem,a sportmotoroknál.Ez után viszont már bármi jöhet.Tehát a motor nem esik szét,de,
bármi megeshet,és én azt nem szeretném ha nálam történne. Szegény ember vizzel föz:ha nincs
rá,akkor nem baj ha 10 éves is,én azt is megértem,vagy ha az ember fiatal nem keres még jol,stb.
Nem akarok nagy arcunak tünni,de én ebböl már kinöttem.Èn már nem sufnituningolni,hanem mocizni
akarok! Ha az ember összeszámolja 3 év 30000km alatti költségeket ujkortól 3eves koráig,és
mondjuk 10-töl 13 éves koráig,nem hiszem,hogy sok a különbség .Persze,ha az ember a vételárat
kiveszi.
Szoval én igy látom
2-szer annyi mint a Suzi,és fele annyira sem jo .Remélem nem léptem bele senki lelki világába
Különben állitolag a hosszu kipuf segiti a nyomatékgörbét-ami fontos,a kinézet másodrendü!
ember megint egy ujat.A beszerzésiárbol pedig le kell 3000 eu-t számolni.Ha én a k7-et veszem meg
9000-ért,6000-ért adom el,ha k8-at veszek 11000-ért,azt majd 8000-ért tudom eladni.
Nálam csak a fun számit
De a mode select kapcsolót kihagytam a felsorolásból.Bocsi!
Várd ki a teszteket már lassan jönniük kell.
Ha a motor teljesitmény miatt vársz rá,tök fölösleges,semmivel nem lett erősebb és nem lett másabb,csak kapott ISC szelepet meg szép uj kipu véget.A futóműben van változás kapott gyors berugozási áilitási lehetőséget.Ja meg a dizájn.Szerintem tök jó áron lehet k7 -es új mocit venni,ezért azzal jobban jársz.
Nem tudna valaki segiteni ?Moci vásárlás elött állok: a kérdés van e értelme a k8 750-es
gixxerre várni,vagy vegyem meg a k7-est.Nálunk(´Németo.) a k7-est 8900-ért meg tudnám venni.
Már volt szerencséje valakinek az ujat kiprobálni? Nos a kinézet relativ egál,elsösorban a fék,
a motorja meg a futomüve érdekelne .Az én régimhez (k5 anniversary) képest a k6-k7
motorja gyengécske,a futomüve viszont sokkal jobb,a fék szerintem egyforma.Ha a motorja a
az ujnak is olyan mint a k7-é,akkor ha az ár jo az is lehet,hogy 1000-es lesz belöle .
Az árkülönbség elenyészö!
Ha valaki érdemben hozzá tudna szolni...
csako