Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Állítólag megéghetnek a kipufogószelepek. De szerintem ez csak nagyon extrém esetekben fordulhat elő. Szóval több embert is ismertem aki évekig járt méteres lángcsóvákkal és nem attól halt meg a motor.(Hanem totálra tört mind ).
és ha nincs utánna állitva az injektor akor a a motor rovására megy?
Hát nekem 3-ban nem emeli az elejét de ha 100kiló vagy és hátracsúszva ülsz akkor nem tartom elképzelhetetlennek. 2-be nagyon elkönnyül akkor is ha felhúzom magam a tankra.A kormánygátló nekem teljesen jó. Sosem paráztatott még be. Halgasd meg, hogy ne sziszegjen, szörcsögjön. Az elektronikát meg ahogy gondolod. Azt lehet érezni meg látni, hogy mennyire okoz gondot a sportkipufogó.
Ha folyamatosan méteres lángokat köp akkor nem árt utánaállítani. Én 2 hónapig így jártam vele :
http://www.sportmotor.hu/motor...
Bár nekem a rendszer is cserélve lett.
Gyönyörü hangja van! Egyébként a Mastek is hasonlóan élesen szól mint a Yoshimura! Az enyémen 32cm-re lett elvágva a Mastek és kajak szép hangja lett!
ja nem szar
uuu de szép hangja van!
...Végül is elég hülyeségeket kérdeztem Azt már én is észrevettem h a gixerek motorja ilyen zakatolós de jó halgatni a hangját nagyon ( főleg a 750-esnek )
A csávó dicséri a gépet hogy igy milyen jó meg úgy, bár ez természetes ... meg 3.-ba emeli az elejét....
kemény vas a 750-es annyi szent de ezért is akarom megvenni meg már régóta a szivügyemmé vált a vas ...sztem a suzuki-nak a legjobb motorja a "tágabb felhasználhatóság" miatt +paci, nyomaték egy 600-as árán ...isteni :) ..Láttam egy videódat a youtube-on hogy pályán a célegyenes ráfordítóban egy 06" R1-essel "együtt mentél" hát nem lépett el szinte semmit az egyenesbe...
Egyébként a gyári kormány gátló az jó valamire vagy kell majd cserélni ? Mert tesztekben azt mondták hogy még amatőr versenyzőknek is megfelel...
A motoron van sportdob nemtudom milyen márka nem kérdeztem a tagot, de valszeg majd le fogom cserélni egy ilyenre : yoshimura tri-oval rövid
sztem eszméletlen jó ez a dob nekem nem jönnek be ezek a rendes nagy méretü dobok...
Még annyit akarok kérdezni hogy ha van sport dob a motoron akkor azt célszerű sport légszürővel használni ugye bár.. na már most ha ezek megvannak akkor a motor elektronikáját be kell behangolni fékpadon hogy pl több benzint kapjon meg h nem legyen semmi gond a motorral késöbb nem ? Szóval mindenféle képpen be kell "lőni" a motort sportdob+légszűrő után a fékpadon vagy ez nem olyan lényeges ?
üdv!
A blokk eléggé hangosan zakatol szóval az ne zavarjon gyári extra.Előfordulhat, hogy hidegen zörög a vezérműlánc de ez sem jelent feltétle bajt. Csak lassan állít utána a láncfeszítő. Nekem 26000-nél kellett láncot cserélnem de többet is el kéne mennie.Ez időtájt fékbetét csere is volt. A féktárcsát nem kell cserélned sohasem. Vagy is inkább úgy mondom, hogy :Kívánom, hogy elkopjanak a féktárcsáid! Mert akkor elment vagy 70 000km a moci. Egyébként azt kell rajta nézni mint a többi motoron. Ne füstöljön, jól vegye a sebességet, menjen vagy 290-et!
úgy úgy :)

...Te mint 750-es tulaj mit kell majd megvizsgálni a motoron ? pl hogyan duruzsol a motorja magassabb fordulaton van-e vmilyen jellegzetes odan nem illő hangja stb ... vagy pl a féktárcsák azok mennyit birnak egy 750-esen? kb hány km után kell cserélni őket ? és a láncot ? Minden infot szivesen fogadok :)
...egyébként szürke-piros-fekete a gép ilyen mint ezen a képen sztem nagyon vad...
K4 750
A felni mindenképpen érdekelne.
Hétfőn felhívlak.
Hajrá!
Szia!
Közben történt 1-2 dolog a fejemben is és a pénztárcámhoz mérve is... Úgy döntöttem h nekem nem érné meg a plusz döbletet egy k6 vagy k7-es 750-es a k4-hez képest.. Az is kb ugyan azt tudja meg egy ilyen amatőr motorosnak mint én bőven(talán tulságosan is) eléggé Bejön az is kinéztre,a k6 persze szebb, jobb de többe is kerül...
most találtam egy K4 750-est eladót... amit tudok róla : 14000km ,szervízkönyv,(nem rég volt 12 ezres szervizen) sport dob+légszürő,LSL bukógomba, 80-90%-os gumik és teljesen frankó és költség mentes állapot.. Nagyon igéretes daranak tünik. lehet hogy megveszem nem sok választ el tőle az biztos :)
Sziasztok!

Van 1 pár villaszáram K4-K5 GSX-R600/750 -hez! Ha vkit érdekel akkor csörögjön, odaadom baráti áron.
70/385-9040

Van egy picit sérült első kerék is, nem tudom javítható-e, de okoskodni tuti jó. Gumi is rajta van!
Sziasztok!

Ha valakit érdekel, van egy gyári dobom GSX-R750 K6-K7-re!

06302772143
ystee: Szerintem egy próbát megér ha megkérdezed a Suzuki Hollós-t (http://www.suzukihollos.hu/mot...) mert pl sv 650s-ből sem volt citromsárga Mo.n úgy tudom, az enyém mégis tőlük van hivatalos garanciával meg minden. És amint a honlapon is látod szinek közt ott virit a sárga gixxer (ami mellesleg nekem is a kis kedvencem :)
Sok sikert a vásárláshoz, aztán majd várjuk a tapasztalatokat. (legalábbis én biztosan mert én is olyat veszek majd jövőre...)
Sziasztok!
2003-as ,750-es kék-fehér gixxerhez érdekelne motyó (sérült is).Ha van valakinek szoljon,
előre is köszi.
06 20 481 6925.
Köszi a tel. számot, elküldtem az öcsémnek.
Majd hívni fog.
Üdv!
Szia, megvan meg

fel tudsz hivni 30.33.03.215 a reszleteket megbeszelni
Szia!

Többször is írtam neked a légszűrő miatt, de mindíg visszadobta a mail-t a rendszer.
Inkább írok itt, ez biztosan "célba ér"....
Ha még megvan érdekelné az öcsémet.
Szia!

Szerintem itt próbálkozz: http://www.gsxrklub.hu/
Sziasztok

Tanácsot szeretném kérni:
Most vettem egy 2007-es gsx-r 750-t. Pályára szeretném használni. Nem tud valaki valamilyen jó beállítást hozzá vagy valami jó tanácsot. Előre is köszönöm
Sziasztok,

van nehany elado alkatreszem 96-99 SRAD-hoz (futomu, idomok, aprobb dolgok), ha erdekel valakit, az adatlapon van elerhetosegem...

udv,
n.
szeva jani!a hátsólámpa ledes nem tudsz égőt cserélni!
Sziasztok!
K6 750-en hatsó lámpába,hogy kell izzót cserélni?
Kiszedtem a pilácsot és nagyon úgy tünik,hogy ragasztott és nem szerelhető.
Van ilyen?
sziasztok van egy suzuki rgv 250-es motorom és szeretnék venni egy gsxr 750-est ha valaki bakarja beszámolhatja link:http://www.hasznaltauto.hu/ker...