oké megprobálom :D első nagymotorom amugy érdeklődnék, hogy a lámpának belülről nincs egy gumiköpeny? mert a forrasztás látszik.. ha érttek mire gondolok.. ma mentem egy 07-es CBR 1000RR-el és annak is ugyanugy szabadon volt. oda gyárilag nem tesznek semmit? nem ázik be?
Ezt a randit 1 kicsit elszúrtuk! A kipufogó fórumban is feltetted, ott is válaszoltam július 27.-én csak azt valamiért nem nézted+ itt pedig most vettem észre csak!
küld a címet hátha ki tudunk okoskodni valamit!
Üdv: Tibi
ugylátom ide nem is irtam még :S szoval énis vettem egy 750-es gixxert. 99-es évjáratú. még regadoztatom, ugyhogy még nem nagyon gurulgatok, csak néha. akkoris csak itt a mellékutakon.. gondoltam közlöm veletek, hogy már ide tartozom :D
Összetört a k3 as gixxerem. Tudna mondani valaki lehetőségeket ahol vázat tudok venni, vagy legalább informálódni? Sajnos a hátso központ rugóstag alja kiszakadt a vízszintes résznél a vázból
Köszi!
Hy, igen a tiedbe ott vannak a biztik, de ennek csak 1 köteg megy oda 1-be:
a lámpákhoz, indexekhez, műszerfalhoz, stb; + a gyujtáshoz külön, de az jó úgy.
A hüttő felett jön ki, és elágazás után 3 cm-re már csatlakozik is a kiszolgálandókhoz.
A tükrökben lévő indexek + bevannak vezetve a kormánykapcsolókba,
és a gyári vezetékcsőbe van az is belehúzva ügyesen.
Bal oldalon csak 3 bovden jön le + a kormánytól 1,
a jobbon pedik a kormánytól 1, a hüttőtúlfolyó, (ami kiegyenlítő is 1-ben)
és a gyujtáskapcsolóhoz, + a vastag a lámpákhoz, müszerfalhoz.
Hi! Én is grat a mocihoz tényleg dögös! De lenne egy kérdésem: a biztosítékokat+ az összes szir-szar vezetéket hova sikerült ilyen szépen eltüntetni? Nekem tele van az eleje vezetékkel+ csatlakozókkal vaahh!
Épp motorvásárlás előtt állok, és a két lehetséges típus egy Honda (SP1 v. SP2), vagy pedig egy 2003 körüli 750-es Gsx-R.
Egy pár info-t szeretnék kérni tőletek a GSX-R-ről, mert sajnos ezt a típust nem igazán ismerem, csak hallottam róla egy-két dolgot. Még nem volt alkalmam kipróbálni és érdeklődni szeretnék a szervízeléséről, megbízhatóságáról,"kényelméről".fogyasztásáról, motorozhatóságáról,fenntartási költségeiről stb.
Gondolom, hogy jobban tetszik neki, de a Hornet is olyan kis szeretnivaló, nem egy szörnyeteg . Az a "baj", gonosz motort nem lehet belőle faragni, Most lesz rá Pirelli supercosra, meg valami sportos első is, aztán kiváncsi leszek, mit mutat majd Rohoncon A gixxert meghagyom neked, meg a csajodnak, jövőre még Hornet,aztán a tervek szerint átváltok Yamahára, valami R-1 fighter-feelingű gépet csinálok majd, alapnak úgyis mindig van valami csúsztatott gép A Hornetben meg még mindig sok van, talán, ha a felét használtam ki eddig a motor tudásának, meg ha összejön minden, talán 1 év múlva már nem a banké lesz a fél motor
Köszi... a 678-as topicban van a terv a gépről, ami mostanra valósult meg.
Esőben mentem már vele, bár ez nemtudom miért olyan fontos, talán a gumija miatt .
Hy mzgaba, remélem türelmes pali vagy, mert jó pár évet várnod kell mire ezt kinövi,
ráadásul ez mindenben jobban tetszik neki mint a Hornet, bár azt is ugyanennyire szerette.
szija!
Én a gépemre minden karbon cuccot szélvédő ragasztóval ragsztottam fel.Elég jól tartja, de még oda is szoktát drótozni. sok sikert.
(Ja és a leszedéshez pedig van oldószere a ragasztónak)
Na, szép lett Látom sehol egy porszem Már csak egy 1000-es kéne, nem Vigyázzatok ám rá, majd jó lesz nekem, ha a csajodnak már kevés lesz, aztán csinálhatsz neki 1000-es fightert, magadnak meg hayabusa-blokkos 1000-est
Én Bécsbe vettem mindent, a Hein Gericke-be,
de te az X Bikes-nál hamarabb hozzájutsz az LSL cuccokhoz.
Kormány: 40-50 euro, kormánytartó: 60-80 euro
felsőkifli csőkormányhoz: 180-380 euro, a tiedhez: 260-280 körül.
Hy, nos végre elkészült a Csajom szuperkönnyű, szuperkezes 750-ese,
a gyári 198,5 kg helyett 185 kg lett ( 13,5 kg minusz ) csurigtankolva,
és a széles kormány miatt + olyan mint 1 BMX.
Amúgy 140 Le 13000-en, de a Yoshitól, Iridiumtól, K&N-től, és az összehangolástól,
majdnem úgy emeli az elejét mint 1 ezres, na és a nem előredőlt üléspozíció miatt.
lehet neked is kialakulóban van, nem akarok vészmadárkodni de nekem is gyenge hanggal kezdődött és erősödött folyamatosan. vidd el szerelőhöz amíg nem késő!
na képzeljétek hogy jártam.. valszeg eltört a vezérműtengelyem.. vmi a blokk tetejében úgy csattogott mint a szemét.. rem azért a hengerfejet nem verte szét. ismét szünet a motorozásban, de legalább már szerelőnél van. aug 20-ára szeretném már visszakapni! mióta jogsim van csak a gondok jönnek...
A mailem:csako330@gmx.de
Ide irj és valahogy megbeszéljük,vagy ha tel.számot is irsz felhivlak!
Üdv,Csaba