Jó okfejtés, de, mikor régebben leengedett,(magától) olyan 2 bar környékére, sétált nagyon a hátulja, pedig úgy aztán atom meleg volt már.
Felénk meg ez a 90 %,,,kb 60/40, de én ezt még inkább a fifti fifti felé erőltetném.
Az új gumik kopásképe meg majd végre megmutatja, hogy jó úton járok e,,, stílusban, guminyomásban,,,meg futómű állítgatásban.
Melegen nem egyszerű, mert, mire bemelegítem, már általában olyan helyen vagyok, ahol se benzinkút, se műszer...
Ithon meg van kompresszor, rajta töltőfej műszerrel,,,így, egyszerű, de a Bükkben, meg úton, útfélen már nem annyira.
Kaptam Angliából olyan kis digitális műszert,amit kulcstartóra lehet tenni de aztán lemerült az elem, én meg elajándékoztam.
persze, a gyári megadott adat ennyi, hátra meg sok esetben 2,9. Hátul biztosan engednék belőle, olyan 2bar környékére utcára, hidegen, akkor az simán felmelegszik 2,2-2,3-ra, szóval ennyire én tuti leengedném, de lehet még jobban is kicsit. elöl nem annyira gáz, mert nem hiszem, hogy utcán 2-3 tizednél jobban megnőne benne a nyomás a melegedéstől, bár úgy már 2,4-2,5, ami azért pont 2-3tizeddel több, mint ami melegen ideális lenne az első gumiban. Meg ha keményebbre fújod előbb kopik kockásra a gumi, mert folyamatosan kisebb felületen érintkezik a talajjal, márpedig utcán min 90%-ban kb egyenesen megy az ember.
Természetesen hidegen, itthon, indulás előtt...
A 2.2 biztos, hogy nem sok,,,hisz a motorok 80-90 %-ának ez a helyes nyomás az elejében, tehát nagyon mellényúlni ezzel,,, nem lehet.
Hátul 2,5...
Az lehet esetleg picit sok, de a hátuljával meg (most már) nincs semmilyen kínom, teszi a dolgát, rendben, ahogy kell...
Igazából ma engedtem vissza még egy teljes tekerést az első rúgóerőn, de, mivel holnap viszi vizsgáztatni haverom, valami kanyargósabbon kipróbálni már nem volt alkalmam.
Mindenesetre valószínűleg megpróbálok még vagy 5 mm-t beljebb engedni,(már, ha a mai puhításnak nem lenne eredménye) és arra én is kíváncsi leszek.
Mert, ahogy írtam is,,,most, berázás terén, bolondbiztos...
10 mm már beljebb van engedve,,,elengedett kézzel mehetek vele, nem ráz be soha, semmilyen körülmények között...
Gumit meg most kapott egy párat, új BT 016-os Bridgestone Battlax Hipersport.
Szerintem ettől jobb gumit az én utcai stílusom nem kíván, eddig Pilot Powereket használtam, de azt még a puhább futóművel.
Néha azoknál is előfordult tapadásvesztés, de nem olyan drasztikus, mint amilyet most, tegnap éreztem.
Vagy csak egyszerűen elértem volna a motor teljesítőképességének a határáig?
Azért ezt még kétlem.
Felénk meg ez a 90 %,,,kb 60/40, de én ezt még inkább a fifti fifti felé erőltetném.
Az új gumik kopásképe meg majd végre megmutatja, hogy jó úton járok e,,, stílusban, guminyomásban,,,meg futómű állítgatásban.
Ithon meg van kompresszor, rajta töltőfej műszerrel,,,így, egyszerű, de a Bükkben, meg úton, útfélen már nem annyira.
Kaptam Angliából olyan kis digitális műszert,amit kulcstartóra lehet tenni de aztán lemerült az elem, én meg elajándékoztam.
Az a 22 euró pedig biztos lesz még több is.
A 2.2 biztos, hogy nem sok,,,hisz a motorok 80-90 %-ának ez a helyes nyomás az elejében, tehát nagyon mellényúlni ezzel,,, nem lehet.
Hátul 2,5...
Az lehet esetleg picit sok, de a hátuljával meg (most már) nincs semmilyen kínom, teszi a dolgát, rendben, ahogy kell...
http://www.ebay.de/itm/Yoshimu...
Mindenesetre valószínűleg megpróbálok még vagy 5 mm-t beljebb engedni,(már, ha a mai puhításnak nem lenne eredménye) és arra én is kíváncsi leszek.
Mert, ahogy írtam is,,,most, berázás terén, bolondbiztos...
Gumit meg most kapott egy párat, új BT 016-os Bridgestone Battlax Hipersport.
Szerintem ettől jobb gumit az én utcai stílusom nem kíván, eddig Pilot Powereket használtam, de azt még a puhább futóművel.
Néha azoknál is előfordult tapadásvesztés, de nem olyan drasztikus, mint amilyet most, tegnap éreztem.
Vagy csak egyszerűen elértem volna a motor teljesítőképességének a határáig?
Azért ezt még kétlem.