Ha azt akarod, hogy kicsit jobban, könnyebben forduljon, akkor süllyeszd be kicsit az elejét. Lazítsd fel a teló rögzítő csavarokat és engedd kijjebb a telót a villahídból. Próbálgasd fél vagy 1 centinként. Ha az elejét leengeded meredekebb lesz ugye az egész motor, jobban fordul, de egy idő után, ha túlzásba esik az ember, egyenesben válhat instabillá.
Illetve azt tudom még mondani, hogy ha tolja az elejét, akkor lehet a guminál is lehetne mit javítani a dolgon, hogy jobban fogjon, valami más, jobban tapadó gumival is lehetne próbálkozni, bár nemtom most mi van rajta.
Ki gondolta volna.
Azért köszi, hogy ezt így elmondtad nekem, ma is okosabb lettem valamivel.
Akkor most kicsit más irányú kérdés...
Eléggé bizonytalan szar volt a futóművem, mióta megvettem.
Most múlt héten hosszú ideig tartó küzdelem után végre sikerült egyik haverom által olyan beállítást kitalálni,hogy zeljesen jól kezdett viselkedni a motor, rendesen meglepő volt... (h. rúgóerő keményítése,meg az első hozzátekerése,,,gátlók jól működtek eddig is)
Viszont kicsit alulkormányzott lett azóta, párszor el is tolta már az elejét, amiket eddig sikeresen kivédtem, de ki tudja, meddig sikerül ez így.
Visszább kéne puhítani az elején?
Mert a hátulja most egészen jól működik, soha nem volt még ilyen, legalábbis nálam...
A futómű fejlődését az is egyértelműen mutatja, hogy az XT 660-as haver már most már nem tud lelépni előlem a Bükkben, sőt, azt mondta, hogy igazából megelőzni is csak szeretett volna, de nem igazán tudott.
Aztán a következő etapon kétszer elment, de visszamentem elé.
Régebben nem igazán tudtam volna ilyen csatákba bocsátkozni, örültem, hogy megmaradtam egy viszonylag jó tempó mellett is a sávomban...
Miért lenne? Nem kéne lennie. Csak attól megy jobban rövid áttétellel mert olyan, mintha mindig eggyel (persze nem egye egésszel) kisebb fokozatban menne a gép. Az, hogy hanyadik fokozatban vagy tökmindegy, ugyan akkora erőt ad le a paripa, hacsak nincs benne elektronikus szabályzás (mint az újabb gépeknél 1-2-3-ban, ezreseknél 6-ban meg akár 5-ben is), de ez más tészta már. Ha 6-ban van mérve, akkor nem számít, hogy 15-össel vagy 16-ossal van mérve, nem lesz más eredmény.
Egy motorozást megér, hogy megnézze. Előtte csörögj rá, mert gixxer-hegyek szoktak parkolni náluk. Mondhatni specialista. Elérhetőség a weboldalon, Kulik Csaba: http://www.csrbiketuning.hu/
Sziasztok!
Bár nem teljesen ide tartozik a dolog, de Ti mint régi gixxer tulajdonosok talán tudtok nekem okos dolgokat mondani. Arról van szó, hogy februárban vettem egy 750es K5-öst, hangyányit csörgős motorral, szabálytalan alapjárattal. Elvittem egy mások által ajánlott, egyébként márka szervízben dolgozó szerelőhöz, hogy tegye rendbe a gépet. Cserélt vezérmű láncot és feszítőt, csörgés megszűnt. Beállította a szinkront, szép lett az alapjárat. Beállította a szelephézagot és itt az észrevétel: melegen hallatszik ilyen sziszegős szelephang. Azért annyira toppon vagyok a motorok terén, hogy tudom, hogy ez szelephang. Szóval az a kérdés, hogy hagyjam az egészet (sokan mondják h ne foglalkozzak vele mert a gixxerek zajosak), vagy mérjek rajta szelephézagot? Engem személy szerint nem hagy nyugodni.
Egyébként az enyém is vihető, megfelelő munícióért! Frissen szervizelve, számlákkal igazolva, stb.
Amúgy sztem a Srad egyáltalán nem szar, sőt! Annak idején amikor a SBKban mentek, ők voltak a kedvenceim. Nekem maga a motor kifejezetten tetszik a mai napig. Örök kedvenc marad.
Értem. Akkor végülis működik jól. A fogyasztáson a karbi állításával elképzelhető h lehetne javítani. Csak a teljesítménymérés miatt felesleges visszarakni a lánckereket, attól nem lesz erősebb se gyengébb.
Igen, benne vannak a nagy dugók, amikhez másik 4 új persely is kellett, mert az eredetiek olyan kicsik voltak, hogy belefértek az újakba...
Mostanra már bőven be is lett járatva, de fontosnak tartottam leáttételezni, hogy fölöslegesen ne kelljen pörgetni.
ezért a gyári 15-ös helyett ráraktam egy 16-os lánckereket előre, ami hátsónál - 2 fogat jelentene.
Most, kb kicsit erősebb, mint 750-es korában.
15-össel olyan volt, hogy sosem tudtam, hanyadikban vagyok, mindenhol úgy ment, mint az őrült.
Csinálok majd későbbiekben egy telj. mérést rajta, addig visszarakom a 15-öst, csak kíváncsiságból...
Kajálni pedig 7-8 között kajál, ami nem jó, de azért nem is 11, mint a kicsi RGV-mnek.
Hali!
Valóban szép
Csak azzal a plusz 250 ezerrel van gondom amibe kerül, azt októberre tudnám mellé rakni, akkor meg már felesleges motort venni, úgy gondolom!
Hi! Már meg akartam kérdezni, h most mi van a 750eseddel? Belekerültek azok a túlméretes dugók amikkel ilyen 900ccm fölöttire nő a lökettérfogat? Vagy nem így lett végül megcsinálva? Csak érdekel. Meg ha nagyobb köbcentis lett akkor mennyivel lett jobb.
Ha hozzá raksz még 2-kilót akkor tudsz venni egy 2000-fölötti csőröst, ami mérföld kövekkel jobb! A 96-os srad még ráadásul karburátoros (soha nem vennék karbis motort) és jó ormótlan a kinézete is!
Ja, megvan. A mostani Superbike magazinban van egy gsxr750teszt, hogy melyik a legjobb. A Srad is benne van a tesztben, de az Y győzött. Ha érdekel és vársz hétfőig akkor ide felrakom.
Illetve azt tudom még mondani, hogy ha tolja az elejét, akkor lehet a guminál is lehetne mit javítani a dolgon, hogy jobban fogjon, valami más, jobban tapadó gumival is lehetne próbálkozni, bár nemtom most mi van rajta.