Na hahojj. Tegnap megjartam szerbiat is! Ma is kene valami kis lavirozas, de sehol senki. A hayabusat se lattam meg felegyhaza Borbás úr. Adam elvagy veszve mint ufff.. xd. Most nincs aratás egyébként ha dolgozol és éjszaka akarsz menni én veled tartok. Egyebkent itten minden fasza. Most tetszik az idojaras is ...
Attól függ, mennyire hiányzik az adrenalin...
Ha nagy az ínség, akkor a hátsót.
Különben meg,,, haver kreálta ezt a cuccot, és borzalmasan megkönnyíti az utas dolgát, nagyon jó dolog.
Van még vagy 2,5 mm a fenn lévő gumijaimon, de ezek most érkeztek a gumis haveromhoz,(első kép) le is csaptam rájuk,úgy,hogy megvan a következő garnitúrám.
Jut eszembe... Vannak új esőgumijai 10eft/db áron, első, és hátsó is pár db.
A hengerfej szopatott be múlt héten,,,vagyishogy egy szelep már kitámasztott, meg egy már eléggé gatya volt...
Nomármost...
Egy szelep 9+eft,ez 8X már megint egy kisebb vagyon.
Intéztünk egy hengerfejet (Svájci motorból 30ekm-rel,szuper állapotban,,,25 ezerért)
Ennek a beszerelése mellett döntöttünk,ezen (csak) 3 szelep engedett át, ennyit kellett becsiszolni...
Mire ezekkel megvolt szegény szerelő,,,próba,,,és láss csodát, átengedett mind az előbbi 3-on kívül.
No, szét,,,becsiszolva, összerakva,,,most meg lapka kell hozzá, mert a blokk már egyben, de a csiszolás miatt jöttek olyan méretek, amiket a meglévő lapkák sehogy sem adtak ki.
Ez csütörtökön érkezik, péntek, vagy szombaton itthon lesz a motor.
Bááár,,,hányszor is gondoltam már ezt...
a srácnak nem csak méretileg nagy hanem teljesitménybe is. 125cc-s MZ után ült rá és azt mondja halálfélelme van rajta . És ott áll a garázsba és az MZ vel járkál inkább. Az én banditom jó állapotban van viszont külsőre vannak rajta hibák. Tank horpadt ....
De motorikusan nagyon jó , rekord fogyasztással ....
Csak bosszant hogy 180 ról már nem gyorsul . Persze ez a lóerő külömbség nem ér annyit hogy feszt szereljek :(
Na megondolom ..
Ez egy jó nagy kamu duma,mert arról még egy alsó tagozatosnak is leér a lába! Nekem 89-es volt és ha jól emlékszem akkor a blokkjuk egyforma,mert a vizes késűbb készült! Na a lényeg: a bandit után egy vadállat és ha egy jót kifognál belőle akkor a világból is kimenne, de ilyen már sajnos csak a mesében van
Ezek az öreg motorok szarrá vannak hajtva és ezeknek a motorját a jobbnál jobb magyar taknyolós "szerelők" kókányolták mindenféle kacatból és többet kell szerelni őket az állandó pénz beleöléssel,mint amennyit lehet vele motorozni!
Biztos vannak még elvétve jó példányok is belőlük,de azokat nem igen adják el,de ha mégis akkor olyasmi árat szeretnének kapni érte,hogy annyiért már egy 2000-fölötti csőröst is lehet venni!
Akkor csávókám egy törpe. Ugyanis kurva mélyen ülsz ezeken a motorokon...
Amúgy, ha normálisan működik,,, nyugodtan megveheted,,,ezeket még nem 3 évre tervezték...
A legfőbb kérdés az lesz, mennyi olajat eszik...
Tehát nem az, hogy eszi e,,,hanem az, hogy mennyit...
Ugyanis,,,csodák márpedig nincsenek,,,egy szelepszárszimeringezéstől nem fog megjavulni,,, ha netán gondja van...
Próbakörnél figyelj az egyenesfutásra,nem tegnap kezdte már a pályafutását, de, ha nem barmok kezében volt eddig,,,simán jó csere is lehet.
Lenne egy kérdésem . El tudnám cserélni a jelenlegi 400cc -s banditomat egy 92-es évjáratú gsxr 750 w -re szőr a szőrbe .
Tudtok valamit irni erről a modelről ?! Megbizható gépek ezek ?! A Teljesitménye tetszene , de nem tudom ennyire bizhatok meg benne ! A Srác azért cserélni mert neki nagy és nem ér le a lába róla és városban nem bir vele sasszézni :)
A történet vége ez lett! Ducati energia fesz.szab, és ezzel működik. Az általam mért forróság 62 °C. ( új beggyel forrónak tűnt.) A cucc meg kikerült a hűtő mögül. Lekopogom, eddig jó. A fesz.szab -ot a szél is éri most már.
Lecseréltük ma elől a fékbetétet+folyadékot. Elsőre nagyon jónak tűnik a Brembo sinter betét + az 5.1es fékfolyadék. Ferodot vettem ki belőle, volt még közel 4mm ferodol a betéten. Érdekes módon a ferodolból hiányoztak darabok, több helyen ki volt pattogva.
Hat en hetfon vettem elo a gepet este 7 kor kanyarogtam a varosban dolgokat rlintezni, poloban es gatyaban, mentem egy kanyart a korforgoig 110 el mentem de a polo csatogott rajtam. Gookart palyat tegyuk at, 28 30 fokra.
Na srácok itthon a moci, nagy küzdelmek árán! Egész napom ráment, de megérte! Az első véleményem az, hogy ehhez a motorhoz komolyodnom kell! Nem gondoltam volna hogy így meg tud lódulni! Amúgy tetszik nagyon!
Ha nagy az ínség, akkor a hátsót.
Különben meg,,, haver kreálta ezt a cuccot, és borzalmasan megkönnyíti az utas dolgát, nagyon jó dolog.
Jut eszembe... Vannak új esőgumijai 10eft/db áron, első, és hátsó is pár db.
Nomármost...
Egy szelep 9+eft,ez 8X már megint egy kisebb vagyon.
Intéztünk egy hengerfejet (Svájci motorból 30ekm-rel,szuper állapotban,,,25 ezerért)
Ennek a beszerelése mellett döntöttünk,ezen (csak) 3 szelep engedett át, ennyit kellett becsiszolni...
Mire ezekkel megvolt szegény szerelő,,,próba,,,és láss csodát, átengedett mind az előbbi 3-on kívül.
No, szét,,,becsiszolva, összerakva,,,most meg lapka kell hozzá, mert a blokk már egyben, de a csiszolás miatt jöttek olyan méretek, amiket a meglévő lapkák sehogy sem adtak ki.
Ez csütörtökön érkezik, péntek, vagy szombaton itthon lesz a motor.
Bááár,,,hányszor is gondoltam már ezt...
a srácnak nem csak méretileg nagy hanem teljesitménybe is. 125cc-s MZ után ült rá és azt mondja halálfélelme van rajta . És ott áll a garázsba és az MZ vel járkál inkább. Az én banditom jó állapotban van viszont külsőre vannak rajta hibák. Tank horpadt ....
De motorikusan nagyon jó , rekord fogyasztással ....
Csak bosszant hogy 180 ról már nem gyorsul . Persze ez a lóerő külömbség nem ér annyit hogy feszt szereljek :(
Na megondolom ..
Ezek az öreg motorok szarrá vannak hajtva és ezeknek a motorját a jobbnál jobb magyar taknyolós "szerelők" kókányolták mindenféle kacatból és többet kell szerelni őket az állandó pénz beleöléssel,mint amennyit lehet vele motorozni!
Biztos vannak még elvétve jó példányok is belőlük,de azokat nem igen adják el,de ha mégis akkor olyasmi árat szeretnének kapni érte,hogy annyiért már egy 2000-fölötti csőröst is lehet venni!
Amúgy, ha normálisan működik,,, nyugodtan megveheted,,,ezeket még nem 3 évre tervezték...
A legfőbb kérdés az lesz, mennyi olajat eszik...
Tehát nem az, hogy eszi e,,,hanem az, hogy mennyit...
Ugyanis,,,csodák márpedig nincsenek,,,egy szelepszárszimeringezéstől nem fog megjavulni,,, ha netán gondja van...
Próbakörnél figyelj az egyenesfutásra,nem tegnap kezdte már a pályafutását, de, ha nem barmok kezében volt eddig,,,simán jó csere is lehet.
Lenne egy kérdésem . El tudnám cserélni a jelenlegi 400cc -s banditomat egy 92-es évjáratú gsxr 750 w -re szőr a szőrbe .
Tudtok valamit irni erről a modelről ?! Megbizható gépek ezek ?! A Teljesitménye tetszene , de nem tudom ennyire bizhatok meg benne ! A Srác azért cserélni mert neki nagy és nem ér le a lába róla és városban nem bir vele sasszézni :)
Valakinek nincs véletlenül feleslegessé vált láncvédője gsxr 750 k4-hez?
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Gratula hozzá,,, vigyázzatok egymásra.