Szerintem is egész jó, nézd meg élőben. Az egyik motoros újságban nemrég olvastam egy cikket, a CBR900 kontra 750Sradról. Valami olyasmit írtak, hogy a CBR még próbált a rivaldafényben tündökölni, de a Srad már a tinilányokat csöcsörészte a versenypályákon. Ha jó a gép, ennyit megér.
Sziasztok Fórumozók.
Kinéztem magamnak egy '96-os SUZUKI GSX-R 750-et.
Mi az achilles pontja ennek a típusnak/évjáratnak?
Mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Cbr-em volt, aminek a vezérműlánc feszítő, generátor, fesszabályzók voltak a gyenge pontjaik. Erről lenne szó
Szerintetek? Nekem elég gyárinak tűnik.
Válaszaitok előre is köszönöm.
Pacsi
Vaszi
Várlak titeket. Tessék megjelenni addig, míg van mivel!
Carlos! Így haladsz, beérsz pillanatok alatt,,,idén összben még nekem is csak olyan 4000 km körül van.
Én mentem szépen az idén, 80% ban egyedül mert senki nem ér rá... De én nekem majd jövő áprilisban befigyel majd valami :D De Motor nélkül tudom hogy meg fogok zavarodni,
akkor én megdupláztam Adee-t! Sokszor nem is a pénz a kérdés, hogy nem tudok tankolni, hanem inkább az időhiány. Ha eladnám nem tudom mit vennék, de motor nélkül tuti meghülyülnék. Így legalább tudom, hogy ott van a garázsban :S
Basszátok meg! Az egész topik meg akar szabadulni a motorjától?
Mire találkozhatnánk, addigra már vagy nem lesz semmitek, vagy valami egész más.
2000km? Hát húzzatok bele!
Gondolkodtam én is, hogy eladom, mivel nincs semmi időm motorozni. Idén is vagy 2000+ km-ert mentem eddig. Sajnálnám viszont, mert most volt szervizelve + lánc, fékbetét, minden új.....számlákkal, fényképes szervizfüzettel vezetve. 750-800 alatt biztos nem adnám oda.
Esetleg akit érdekel az én Gixerem is eladóvá vált 750,000 Roppancsért! Mivel új projekt van tervbe véve :D Rendszeresen karban tartva! Csak menni kell vele.
Szia,
be áll magától, le tudja légteleníteni magát(a tágulási tartályból).
Normál használat mellett üzemi kb 80fok az tök jó. Lámpánál, jó melegben városi lassúzásnál 100 fölé is felmehet.
105-nél kapcsol BE a ventilátor, és addig megy ameddig 100-ig hűti vissza, utána kapcsol KI.
Szerintem is egész jó, nézd meg élőben. Az egyik motoros újságban nemrég olvastam egy cikket, a CBR900 kontra 750Sradról. Valami olyasmit írtak, hogy a CBR még próbált a rivaldafényben tündökölni, de a Srad már a tinilányokat csöcsörészte a versenypályákon. Ha jó a gép, ennyit megér.