így így. ha kiveszi az ember a feszítőt, simán átugorhat magától a vezérlés. erre oda kell nagyon figyelni. A legtutibb és legbiztonságosabb, ha leveszi az ember a szelepfedelet, akkor látja mi történik odabennt.
Csak azért nem árt vigyázni a feszítő kivételénél, én amikor tavaly kiszedtem a feszítőt, és babráltam vele az asztalon kb 2perc után jött a motor felől egy kattanás, és lelazult a vez. lánc. utána hiába tettem vissz a feszítőt, már átvolt ugorva 2 vagy 3 foggal a lánc és nem indult be. Vissza kellett rakni utána a láncot a helyére. és mákom volt h nem vert bele semmi semmibe.
A komplett feszítőt hülyeség cserélni. Elég csak a rugót meg a golyót benne.
Nem bonyolult, csak a tankot kell leszedni hozzá, meg persze a jobb idomot...
Nem hiszem, hogy tùl sokért, mivel 2 csavar az egész, ami rögzíti. Nem akarnám szervizbe vinni mert mindig teltház van, novemberre biztos beférnék. Azt nem tudom, hogy elég-e az oldalát levenni, vagy a tank felől kell támadni.
Nekem cseréltek láncot is, feszítőt is, de, mivel nem én csináltam, lövésem sincs róla, miből tart.
Meg amúgy is,,,a blokk ott volt az asztalon, úgy azért kicsit más a leányzó fekvése.
Oszi! Te sem cseréltél még vezérműlánc feszítőt a gépben? Ha igen, akkor mennyire kellett lebontani? Kértem árajánlatot, nem olcsó, de zavar, úgyhogy csere!
Azon túlvagyok, Castrol volt benne, az ha bemelegedett pont olyan volt mintha szárazon ment volna a váltó. Kapott Repsolt azzal most menet közben szép csendes lett a váltó.
Üdv Mesterek!
Mennyire szokványos jelenség az, hogy ha állok mondjuk lámpánál és 1-esbe raknám be, és ha óvatosabban tolom a váltókart akkor bereccsen? Tehát ha nem határozottan vágom be az 1est akkor jó nyersen veszi be. Kuplung elvileg kiemel rendesen, vagyis sztem nincs köze hozzá mert holtjáték változtatásával sem változik a helyzet. Azt már megszoktam, h menet közben határozottan oda kell neki vágni a sebességeket, de 1esben jó nagyot csattan. Kawa váltó után még mindig nem bírom megszokni, pedig azóta már a második gixert nyúzom.
Nekem castrol van most benne, váltó mindig ok, viszont hidegen nem tetszik a hangja vele, olyan nyers. Még lenne 2ezer cseréig, de nyaralás után lecserélem.
Nem bonyolult, csak a tankot kell leszedni hozzá, meg persze a jobb idomot...
Meg amúgy is,,,a blokk ott volt az asztalon, úgy azért kicsit más a leányzó fekvése.
Mennyire szokványos jelenség az, hogy ha állok mondjuk lámpánál és 1-esbe raknám be, és ha óvatosabban tolom a váltókart akkor bereccsen? Tehát ha nem határozottan vágom be az 1est akkor jó nyersen veszi be. Kuplung elvileg kiemel rendesen, vagyis sztem nincs köze hozzá mert holtjáték változtatásával sem változik a helyzet. Azt már megszoktam, h menet közben határozottan oda kell neki vágni a sebességeket, de 1esben jó nagyot csattan. Kawa váltó után még mindig nem bírom megszokni, pedig azóta már a második gixert nyúzom.
Váltóm hidegen nagyon jó vele, melegen már nem olyan finom, pedig 10W-60-as...