Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na bekaphatja, bakker nagyon elromlott az idő, 19 fokot mond szombatra, esőruhám van mondjuk de ha esik nehéz döntögetni..
Adeeval beszéltem, nem tud jönni. Ketten menjünk?
Amúgy az a 46ezer sztem nem sok.
Az hihető és 46-ezerre simán szét tudták rúgni a váltóját
Azt hittem,h ebben is 20-ezer van,mint a legtöbb ilyesmi idős eladó motorban
Birom a kikepzest !
Hmmm... Így nem egyszerű nekiindulni egy akkora körnek szombaton.
46 ezernél jár jelenleg.
Péntek éjfélig melózok az tuti.
Igen sajnos szerintem is ez fájt neki. Komplett váltó az igen ..
Pénteken szerintem mindnyájan dolgozni fogunk, de szerintem kb 2,5,,,3 óra alatt ideérhetnétek, és az még mindig csak 7-fél 8 körül volna, az meg még beleférne.
Viszont, ha a szombat jobb, akkor legyen úgy.
Találjátok ki, mikor indultok,merre jönnétek, hová menjek elétek,és persze mikorra,,,kb ennyi.
Én pénteken fél4-ig melózok, ha ez lenne az opció akkor csak utána tudnék indulni. Ha szombaton megyünk, akkor is vasárnap kora délutánra jó lenne hazaérni. Az időt épp néztem, nemtom mi lesz, igazodom a többiekhez. Ha meg nem jönne össze a dolog akkor meg elmegyek pályázni, de bizakodó vagyok.
Hát, így, biztos elfértek majd...
Az idő sajna holnaptól elromlik, kíváncsian várom, hogy hétvégéig mennyire bír majd kialakulni.
A motorozáshoz csatlakoznak majd helybéli haverok is, már, ha nem baj, de remélem, hogy nem.
Ti hogy gondoltátok?
Péntek este eljönnétek,egy szalonnasütés, szunya, és szombat délelőtt indulás a Tátrába, vagy szombaton aludnátok itt, és vasárnap délelőtt mennétek haza?
Nekem előbbi jobban passzolna a hétvégémbe, de ha nektek utóbbi jobb, ámbár legyen...
Ma lenyomtunk 340 km-t,,, ez elég is volt így, hirtelenjében.
Nem tudom,h mennyi kilométert mutat a mocid órájába,de valószínű,h a motorjában sokkal több van :(( Ez így csak egy találgatás,mert majd akkor derül ki a probléma oka ha egy hozzáértő ember megvizsgálja,vagy szétborítja és meglátja a belsejét! Régebbi gsxr-nél már nekem is ment szét a második és csak komplett váltót tudtam hozzá venni,mert mindig az megy szét és azt mondták a bontósok,h a többi váltó alkatrész örökre a nyakukon maradna ha nem egyben adnák el! A legnagyobb probléma,h a legtöbb ember (saját magamról tudom) kettesben kuplunggal veszi föl a motort egykerékre és ez tanulási fázisban elég hosszadalmas és fájdalmas folyamat a motornak :((
Hi. Hétvégén jön még vki zolihoz vagy csak ketten leszünk? Írtam Adeenak facen, de nem válaszolt, lehet valami afterpartyn van :D
Megint lesz mit olvasgatnom...
Sztem is olyan 100 körül lenne a történet. Tömítések, váltó, szervizköltség, stb...
Te mennyit saccolsz a történetre? Kb? Mert lenne egy k4 150-200 körül fizetnék rá, ezredes és ha valóban 100 körül lenne akkor nem sokat gondolkoznák.
GSX-R600-as fórumról ollóztam ,érdekes.....:lecso[68944] augusztus 26. 18:03
Ezek talán a legmegbízhatóbb évjáratok. Általános átnézésen kívül (gumik, lánc fékbetétek) a karambol nyomait keresd, esetleg mérj egy tengelytávot, bár gyakorlott szem kiszúrja gyorsan, ha közelebb van az első kerék az alsó idomhoz. Egyenesfutás elengedett kormánnyal óvatosan. Telókon egyengetésnyomok. Fényezés gyári-e. Idomokon belül látni-e hegesztéseket. Érdemes a kettes fokozatot erőteljesen kipróbálni többször, váltóban azt szokták szétrúgni. Esetleg egy mindkét fél által elfogadott szerviz véleményét érdemes személyesen kikérni...
Meg is találtam, érdemes átolvasni az összes hozzászólást:

http://www.gixerboyz.co.uk/for...
Ez oké lenne, ha szívlámpásról szólna, de ez K4-ről szól. Annak már más a blokkja...
Én 20-ba csinálom, a blokk szét-össze dolgot...
Sztem 100 alatt nem úszod meg, ha ez a hiba. Meg kérdés, hogy hova akarod vinni.
Esetleg valakinek valami tipp menyibe kerülne a szervìzben ez a szétkapás?
Nekem is érdekes, most keresem a külföldi fórumokat amin ezt taglalták, hirtelen ezt találtam meg de keresek még, ahol pontosan írták ennek a szaggatásnak az okát.
http://www.pistonheads.com/gas...
én is arra gondoltam elsőre!
A fokozatkijelző honnan is tudja, h hányadikban vagy?
A váltójeladóról. Az nem ugrálhat...
Hogyha a fogaskerék elfáradt, akkor folyamatosan át fog ugrálni sztem, már kicsi terheléstől is. Bár ez inkább lehetséges mint a léptetővilla kopás...
Érdekes dolgok ezek...