Pénteken szerintem mindnyájan dolgozni fogunk, de szerintem kb 2,5,,,3 óra alatt ideérhetnétek, és az még mindig csak 7-fél 8 körül volna, az meg még beleférne.
Viszont, ha a szombat jobb, akkor legyen úgy.
Találjátok ki, mikor indultok,merre jönnétek, hová menjek elétek,és persze mikorra,,,kb ennyi.
Én pénteken fél4-ig melózok, ha ez lenne az opció akkor csak utána tudnék indulni. Ha szombaton megyünk, akkor is vasárnap kora délutánra jó lenne hazaérni. Az időt épp néztem, nemtom mi lesz, igazodom a többiekhez. Ha meg nem jönne össze a dolog akkor meg elmegyek pályázni, de bizakodó vagyok.
Hát, így, biztos elfértek majd...
Az idő sajna holnaptól elromlik, kíváncsian várom, hogy hétvégéig mennyire bír majd kialakulni.
A motorozáshoz csatlakoznak majd helybéli haverok is, már, ha nem baj, de remélem, hogy nem.
Ti hogy gondoltátok?
Péntek este eljönnétek,egy szalonnasütés, szunya, és szombat délelőtt indulás a Tátrába, vagy szombaton aludnátok itt, és vasárnap délelőtt mennétek haza?
Nekem előbbi jobban passzolna a hétvégémbe, de ha nektek utóbbi jobb, ámbár legyen...
Ma lenyomtunk 340 km-t,,, ez elég is volt így, hirtelenjében.
Nem tudom,h mennyi kilométert mutat a mocid órájába,de valószínű,h a motorjában sokkal több van :(( Ez így csak egy találgatás,mert majd akkor derül ki a probléma oka ha egy hozzáértő ember megvizsgálja,vagy szétborítja és meglátja a belsejét! Régebbi gsxr-nél már nekem is ment szét a második és csak komplett váltót tudtam hozzá venni,mert mindig az megy szét és azt mondták a bontósok,h a többi váltó alkatrész örökre a nyakukon maradna ha nem egyben adnák el! A legnagyobb probléma,h a legtöbb ember (saját magamról tudom) kettesben kuplunggal veszi föl a motort egykerékre és ez tanulási fázisban elég hosszadalmas és fájdalmas folyamat a motornak :((
GSX-R600-as fórumról ollóztam ,érdekes.....:lecso[68944] augusztus 26. 18:03
Ezek talán a legmegbízhatóbb évjáratok. Általános átnézésen kívül (gumik, lánc fékbetétek) a karambol nyomait keresd, esetleg mérj egy tengelytávot, bár gyakorlott szem kiszúrja gyorsan, ha közelebb van az első kerék az alsó idomhoz. Egyenesfutás elengedett kormánnyal óvatosan. Telókon egyengetésnyomok. Fényezés gyári-e. Idomokon belül látni-e hegesztéseket. Érdemes a kettes fokozatot erőteljesen kipróbálni többször, váltóban azt szokták szétrúgni. Esetleg egy mindkét fél által elfogadott szerviz véleményét érdemes személyesen kikérni...
Nekem is érdekes, most keresem a külföldi fórumokat amin ezt taglalták, hirtelen ezt találtam meg de keresek még, ahol pontosan írták ennek a szaggatásnak az okát. http://www.pistonheads.com/gas...
A fokozatkijelző honnan is tudja, h hányadikban vagy?
A váltójeladóról. Az nem ugrálhat...
Hogyha a fogaskerék elfáradt, akkor folyamatosan át fog ugrálni sztem, már kicsi terheléstől is. Bár ez inkább lehetséges mint a léptetővilla kopás...
Érdekes dolgok ezek...
Amúgy az a 46ezer sztem nem sok.
Azt hittem,h ebben is 20-ezer van,mint a legtöbb ilyesmi idős eladó motorban
Viszont, ha a szombat jobb, akkor legyen úgy.
Találjátok ki, mikor indultok,merre jönnétek, hová menjek elétek,és persze mikorra,,,kb ennyi.
Az idő sajna holnaptól elromlik, kíváncsian várom, hogy hétvégéig mennyire bír majd kialakulni.
A motorozáshoz csatlakoznak majd helybéli haverok is, már, ha nem baj, de remélem, hogy nem.
Ti hogy gondoltátok?
Péntek este eljönnétek,egy szalonnasütés, szunya, és szombat délelőtt indulás a Tátrába, vagy szombaton aludnátok itt, és vasárnap délelőtt mennétek haza?
Nekem előbbi jobban passzolna a hétvégémbe, de ha nektek utóbbi jobb, ámbár legyen...
Ma lenyomtunk 340 km-t,,, ez elég is volt így, hirtelenjében.
Ezek talán a legmegbízhatóbb évjáratok. Általános átnézésen kívül (gumik, lánc fékbetétek) a karambol nyomait keresd, esetleg mérj egy tengelytávot, bár gyakorlott szem kiszúrja gyorsan, ha közelebb van az első kerék az alsó idomhoz. Egyenesfutás elengedett kormánnyal óvatosan. Telókon egyengetésnyomok. Fényezés gyári-e. Idomokon belül látni-e hegesztéseket. Érdemes a kettes fokozatot erőteljesen kipróbálni többször, váltóban azt szokták szétrúgni. Esetleg egy mindkét fél által elfogadott szerviz véleményét érdemes személyesen kikérni...
http://www.gixerboyz.co.uk/for...
http://www.pistonheads.com/gas...
A váltójeladóról. Az nem ugrálhat...
Hogyha a fogaskerék elfáradt, akkor folyamatosan át fog ugrálni sztem, már kicsi terheléstől is. Bár ez inkább lehetséges mint a léptetővilla kopás...
Érdekes dolgok ezek...