Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sztem én tudom mi a baja. Szokás szerint a STVA motor...
Ha majd a szerviz árán kiakad a szemed, dobj rám egy mail-t...
Sztem nem dobta ki neki üresbe...
Akkor nem az.
Gyanúsan váltónak tűnik...
Igen én is azt hittem hogy akkorát tol hogy megforgatja a kereket vagy esetleg valami olajfolt.... de ha egy döntött kanyarban csinálja ezt a kecsóringen pl el is lehet dobni a gépet.... anyit meg nem ér
Hát necces szétszedése igen de valami horror árat elkérnének a váltó szétkapásért plusz még az alkatrész ha betudom számitani egy másik gixerbe amit kinéztem 750 be akkor csere ha nem akkor lassan de biztossan szétkapom.
Azért én, mindenesetre, mikor váltót cseréltem,,,nem bántam, hogy nem láttam a dugókat, meg a főtengelyt.
hát ja, mert így meg szétrobbantani miatta a blokkot, az összes tömítést cserélni...mondjuk akkor már illő átnézni, leszervizelni az egész blokkot.
Azért az hálás dolog, egy váltócsere egy délelőtt.
Tapasztalatból mondom.
Külföldi fórumokon elég gyakran írnak erről a váltó szaggatásról. Ott valamilyen anyag elfáradásról beszélnek, és az a vége, h cserélni kell az érintett fogaskerekeket. Ami sajnos a szívlámpásnál is úgy van, h blokk szét aztán össze. Én is a váltó cserétől félek a legjobban, mert már kétszer szét volt miatta húzva a blokk, és most is csattogósan kapcsolja a sebességeket, és ez a szaggatás is előjött már 2. ban párszor, de ameddig nem olvastam utána addig simán nem is foglalkoztam vele és azt hittem, h megcsúszott a hátsókerék. csak miután figyeltem rá, kiderült, h nálam is ritkán 2. ba gyorsításnál beszaggat és olyankor a fokozatkijelző is pár másodpercig 3. fokozatot ír, utána megy vissza 2. re...
úgy emlékszem, hogy igen.
Amúgy az újabbakban már netán kazettás váltó volna?
Mert én még erről nem hallottam.
Úgy néztem a manualt, hogy a gixert bontani kell, atomjaira. Nem biztos, hogy megéri otthon tákolni akkor. Már ha egyáltalán az a hiba...
Óóó, szegény! 60 ropi. Mennyi benya már az, ááá!
Legalább színleld, hogy élvezed a dolgot, ennyi jár a párodnak.
Ezért szeretem a kis rohadék RGV-t, az kazettás, meg viszonylag egyszerű is szerelni mindenét, meg talán már kicsit értek is hozzá.
Meg szerény is vagyok.
injektor szervomotor működik, hallod a hangját?
DE, ha a hátsó ülés alatt keresel egy olyan csatlakozót aminek szilikon kupak van a tetején és a csatlakozót rövidre zárod pl. egy drótdarabbal, akkor a műszerfalon meg fog jelenni a hibakód. A szívlámpásnál tuti így van, gondolom a tiédnél is. Ha megvan a kód akkor meg a manualban benne van, hogy mit jelent!
azt nem irja csak az f1 vilog, egyszer a motorhöfokát mutagya utána meg az f1 et közben meg a piroslámpa világit a motor teljesitménye meg mintha 250 esel menék
Hányas kódot ír?
hali, a mocim egy F1 es hibakodot ir ki vilogva, a 150 lobol kb 60 érzek, minél elöb viszem majd a szervizbe, de véleményetek van rola?
Csapatas a jovo heten! Alig varom
Zalakaroson wellneselünk az asszonnyal de nem valami nagy szám, de hát ezt is ki kell próbálni egyszer az életben, leginkább az zavar hogy mindent el akarnak adni meg az asszonyt alandóan megtalálják hogy jaj de szép a haja meg stb stb az meg kikészül .... inkább mentem volna motorozni.. . Jah s már 60 ropiba fáj...
kitartás cimbi!
Zalakaroson wellneselünk az asszonnyal de nem valami nagy szám, de hát ezt is ki kell próbálni egyszer az életben, leginkább az zavar hogy mindent el akarnak adni meg az asszonyt alandóan megtalálják hogy jaj de szép a haja meg stb stb az meg kikészül .... inkább mentem volna motorozni.. . Jah s már 60 ropiba fáj...
Nem tudom, h a váltógoz bontani kell-e az egész blokkot vagy ez már a kazettás fajta. Ha bontani kell akkor az szép mutatvány otthon. Mentél Hévízre?