Szasztok mindenkinek.
1 haverom vett a 750-es gixxxerére 1 Raptor dobot. Kell-e vmit hangolni a masinán, hogy legyen is vmi értelme a dobnak, ne pedig csak a hangja legyen nagyobb?!
Asszem K4-es, vagy K3-mas. A szakszervízbe Kontár Béla aszonta, hogy ha a teljes fordulat tartományban be nem zavarodik az injektor sor, akkor nem szükséges semmi féle állítás, de szerintem a tunningolás nem csak a Raptor dob felhalyításábol áll?!
Törzskönyv+forgalmi 12K eredetvizsga 14K, 750*18Ft/ccm + kell érvényes műszaki, saját névre kötött biztosítás.
Fenntartás: biztosítás (használj kalkulátort) + gépjárműadó (kW-ban mért teljesítmény * 120Ft - esetleg ebben az évben még 160) + szervízek, kopó alkatrészek, de a legszámottevőbb költségtényező a benzin.
Motorok ideiglenes forgalomból kivonási lehetősége sajnos megszűnt.
Kellene még egy kis segítség!
Mennyibe kerül egy 91-es gsx-r 750 átíratása? Mennyibe kerül egy évben a fenntartása? Ti ki szoktátok vonni a forgalomból télire a mocit? Hogy működik az ideiglenes kivonás?
Tudom hogy mindent meg lehet keresni a neten, de hátha valaki fejből tudja ezeket...
Előre is köszi a segítséget!
Enyém 88-as és két személlyel 5.5 - 6.5 (vegyes használattal) lötyit eszik.Én viszonylag normálisan használom,bár néha elkenem a száját ha kéri,de nem gyakran jellemző.Jó nyomatékos alulról is és csak húz és húúz és húúúúúúúz.like a lokomotive : ))))))
Hali Hayabusa00.
Az enyém ugyan 89-es, nem 92-es(nem hiszem hogy olyan nagy lenne a különbség 3év alatt a légolajosok között), de 6,5lityi és 8,5lityi között szoktam mérni. Jobb kéz és forgalom függvénye .
Én bevallom halando ember vagyok és nem birom megállni hogy ne huzzam neki, hiába fogadkozok. (Olyan gyönyörü hangja van 13félnél, a nyitott Martindobnak meg az enyém igazán 8 fölött indul el.)
Hali micky!A képet nem messze a Balatontól csináltuk,amikor mentünk a Kaposvári Stunt Vb-re.Ez lesz Közép-Európa legnagyobb völdhígyja(idén elvileg elkészül),vmi kis falu fölött megy át :) Ha neten rákeresel biztos megtalálod!Még mindig betyár penge a motorod!Kidörrentőt lecserélted már? Üdv
Hi Mr Gixxer.
Ha jol látom az első képen nem benne hanem mellette, vannak a pacik! Csak nem szétszaladt a ménes?
A hátralévő vizsgákra meg 1 nagy kalappal!
Jó rég jártam erre :S Nah 1 vizsga megvan 1-et meg elaludtam reggel,mert 2ig tanultam : DDD A héten lesz kettő meg a jövő héten 1 és remélem h kifújt :) Aztán lehet dolgozni mint a marha.Ha aktuális lesz szabadidőmet tekintve feltétlen szólok :) Üdv és jó motorkázást Bye
Nekem a vezérműlánccsere 25 volt (D.I.D. lánccal) + ebbe bennevolt a szelephézagis,karbiszinkront is ilyenkor szoktak,szóval ha ügyes vagy beletudod rimánkodni azt is :) Feszítőt nem tudom miért akarsz cserélni,azt nem nagyon szokták.Árat sem tudok rá mondani.Én Motul-t használok,de az enyém még lég-olaj hűtéses,szóval ásványi vagy félszintist rakok bele.A tiédbe fullszintis a jó! Üdv
Sziasztok! Remélen nem baj hogy bepofátlankodok egy 600as géppel ide De úgy látom jobban pörög ez a topic, talán ide érdemesebb Adott egy 99es GSX-R 600. Korrekt árra lennék kiváncsi, hogy ezekért a műveletekért mit kérhetnek el: szelephézagbeállítás, karbiszinkron, esetleg vezláncfeszítő csere, /tip. hiba 96-2000 gsxren./ Lehet okés a vezláncfeszítő még, de lehet előbb-utóbb csere, aztán kiváncsiság hogy mennyiért is csinálják. De először a szelepbeállítás, esetleg karbiszinkron lenne esedékes. Olajat milyet ajánlotok bele? Előre is köszi!
Figyelj Yoshimura tudtok fékpadi mérést csinálni? Kéne teljesitmény + nyomatékgörbe a fordszám függvényében. (Sajnos Louisék nem árulnak akcios fékpadot. ) Esetleg tudsz mondani valami pesti vagy pestközeli helyet?
Egy öreg gépet is rendesen kell beállitani nem "NAGY VONALAKBAN"!
Mi is főleg ócska sz@rokat javitunk.A szinkronizálás 12 ezrenként van előirva de egy "uj" bringán is már 6 ezer km után már el van állitódva!
Szia Yoshimura.
Vagyunk 1 páran akik otthon szereljük saját kezüleg az öreg! bringákat, nem visszük szerelőhöz. Nekünk ez nagy segitség, ha rátesszük látszik hogy jo vagy el van tekergetve. Nagy vonalakban be is lehet vele állitani. Ezek nem uj motorok, tizensok évesek,ha megkopogtatod a karbisort már más értéket mutat. Meg kérdés hogy mennyire zárnak a szelepek, milyen a kompresszio motorban, mert ez nem csinál mást csak vákuumot mér. (Ez ingyenes segitség, annak aki élni akar vele. Nem viszi el valami nagytudásu szerelöhöz, aki eltekerget mindent rajta, majd közli hogy ez öreg rom meg kell generálozni, akkor lesz jo. Sajnos volt már rá példa.) Én használtam, a sajátomra is, szerintem használhato, ezért is mertem felajánlani. Ja és valszeg nem 1 fél éves bringával jön majd valaki hogy ezzel szeretné beállitani.
Fel lehet rakni de nincs értelme. nekem is 180as gumi volt fent és összehúzta annyira, hogy kanyarodni se nagyon lehetett vele. Végre elkopott és lecseréltem egy 160asra, ami szélesebb lett mint az összehúzott 180as mellesleg kanyarodni is lehet vele.
1 haverom vett a 750-es gixxxerére 1 Raptor dobot. Kell-e vmit hangolni a masinán, hogy legyen is vmi értelme a dobnak, ne pedig csak a hangja legyen nagyobb?!
Asszem K4-es, vagy K3-mas. A szakszervízbe Kontár Béla aszonta, hogy ha a teljes fordulat tartományban be nem zavarodik az injektor sor, akkor nem szükséges semmi féle állítás, de szerintem a tunningolás nem csak a Raptor dob felhalyításábol áll?!
Please, Help my !