Gondoltam,magától érthetődik hogy a végén a sluszkulcsal fejezem be a műveletet,az okoskodás azon volt hogy a motort melyik kapcsolóval csendesíted el.Az utánna lévő dolgokról nem esett már szó
Én egyszer próbáltam hogy mennyit megy de akkor még nem volt óra a gépen,(saccra 200 megvolt),azóta pedig nem próbálkoztam és nem is tervezem.Nem szeretem kihívni magam ellen a sorsot.(Az új fejidomot 150-nél úgy el kezdi cibálni a szél hogy nemkismiska :) )A gyári adat szerint 255-260 a vége a 750-eseknek.De ott már nagyon csalhat az órája szerintem.300-at akkor megy majd ha Turbot építek a masinába :)(de akkor sem sebességi rekord döntésre kellene :) )De ez még egy nagyon távoli terv.Lassan jársz,tovább élsz!Kellemes munka és tanulásmentes hetet kívánok minden Gixxeresnek,jó sok motorozással fűszerezve! üdv
Egyébbként Gixxer azt hittem eddig hogy eszik vagy 10-15-öt az enyém,de most hogy mondtad az 5,5-öt, felirtam a km állást tankolásnál (sajnos a napi számlálót nem tudom lenullázni), ma néztem és tényleg 10alatt eszik az enyém is.Eddig nem foglalkoztam ezzel mert 1 hypersportgépnél a fogyasztás nem számit. ( Ahogy tanult kollegám mondaná ha benzines legalább röfögjön!) Még nem tudom mennyit megyek el a 17 literrel, amit tankoltam,majd tájékoztatlak. Ma mentem vele 120 kilcsit verseny tempoban,(gyorsulás lámpátol lámpáig, döntögetés Telki, Zsámbék és környéke + volt 1 pici autopálya is 260-al, többel nem tudok menni mert a fejidom házi és nincs kibélelve vassal, igy 260 fölött annyira deformálodik, félek hogy összetörik, már igy,is van rajta pár apro hajszálrepedés. Apropo ha valaki probálta árulja el mennyi a vége a légolajosnak, hadd csorogjon a nyálam. Remélem mennek 300-at, mert 240-ről ha visszarugok nagyon energikusan elgyorsul. Lehet hogy leszedem az idomot egy probakörre?
Szia!
Én is így állítottam le a motoromat. Mikor a szervizben a szerelőm észrevette, hogy a kapcsolóval (vészleállító) állítom le a motort azon nyomban kioktatott, hogy ezt többet ne csináljam! Állítólag nem úgy állítja le a motor működését, mint a kulccsal történő leállítás!
De, ha jól emlékszem még a üzemeltetési utasításban is van szó erről a dologról.....
Sziasztok! Én is 100-ból 95-ször pillanatleállítóval állítom meg a lovak dübörgését,így szoktam meg + nekem kicsit macerásabb a fejidom mögött turkálni,de azért nem vészes.De kizárt dolog szerintem hogy valami baja lenne tőle,főleg a mi motorjainknak.Hétvégén elmentünk barátnőmmel Esztergomba.Túráztunk egy kellemeset :) Tegnap voltam tankolni és az eredmény 5.5 literes fogyasztás 100 km-en.Ez ugye két személlyel : ) Nektek mennyit eszik a vas? ÜDv
Hali Tubus. Ez a bonto a 18-19 ker között van, egy gyártelepen. (konzultálj a portással hogy megtaláld) Rendes srác a tulaj,viszonylag normális árak, tavaly sok mindent vettem nála, aprobb dolgokat ajándékba adott: 06-70-585-0436 Ricsi
Tényleg? Én mindig azt használom. Stop gomb szerintem biztonsági kapcsolo. Ha fent akad a gáz a gyorsulástol nem birsz elnyulni a gyujtáskapcsoloig, de hüvelykujjal a stop gombot megbirod a reakcio idő után azzonnal pöckölni. Vagy tévednék?De az igaz hogy tavaly a haverék gyerekei addig ugráltak a mocin amig le nem kapcsolták a stop kapcsolot. Másnap fullra szétszedtem a bringát h. miért nem indul. Már a jeladot akartam cserélni mikor rájöttem a hibára. A luzer, mi? Ha minden nap használom, ez nem fordul elő.
Hali! Nekem 10W-40-es kell bele,de most Motul 15W-50-es van, 2 hét múlva olajcsere,akkor már Motul 10W-40-est teszek bele.Egyszer volt Repsol fullszintis 10W40 de azt ette picit :) Szép a masinád! LÉG-OLAJ POWAAA!
Köszönöm a felvilágosítást :) Nekem "szerencsére" nem kell az idomszereléssel bajlódnom :) Sok élvezetes kilómétert kívánok minden Gixxeresnek! Ride good but not insane!
Kész lett a bringa, tegnap délután csináltam 1 rövid 3 órás tesztet is. Az én tapasztalataim: A kuplung lamellákig eljutás kb 5 perc, a hasidom leszerelésével együtt. Viszont az olajat jobb leengedni, nem elég megdönteni a bringát. A közepét érdemes kibontani a kuplungnak és egyben kihuzni a közepével a 8db lamellát+a csuszogyürüket. (Ez ujabb 5perc.) Én speciel kivettem a kuplungházat is és megnéztem a tügörgö kosarat, de szépen egyben volt, nem kellett cserélni. Viszont a kuplungházat visszarakni, szép játék mert folyton lecsuszik a mögötte lévő fogaskerék ami az olajsziv.hoz + a generátorhoz kapcsolodik. Összerakni a kuplungot 2 perc, de a dekni tömitését valami trutymákkal ugy odaragasztották, h. 40percig kapargattam sürün emlegetve az elözö szerelö felmenöit. A deknire nem tettem tömitést csak bekentem pasztával (loctite 5920)vékonyan és összeillesztettem. Meglepődtem mert szorosra kellett állitani a bowdent h. kiemeljen rendesen, mert nagyon fog ez a papir alapu lamella. Ha ugy kezdesz hozzá hogy a kezedben vannak az uj lamellák és nem szivsz a tömitéssel, kb 25-30 perc a csere.
Örülök hogy segíthettem :) Kész lett a motor? Mekkora meló volt kicserélni a lamellákat? Van egy sanda gyanúm hogy nekem is lassan cserélnem kellene :) üdv
jaja árulgatom...
jogsi dolog még nem tom hogy lesz. már jelentkeztem de még semmi hírem arról h mikor lesz vizsga pedig jó lenne már ha a jövő héten túl lehetnék a dolgon (legalább a rutinon) mert nekem már kresz hálistennek nem kell csak a vezetés vizsgaidőpont meg nincs...
ami késik nem múlik sztem egyszer még úgyis összefutunk ha máshol nem hát madarason 1-én tuti
Én is így állítottam le a motoromat. Mikor a szervizben a szerelőm észrevette, hogy a kapcsolóval (vészleállító) állítom le a motort azon nyomban kioktatott, hogy ezt többet ne csináljam! Állítólag nem úgy állítja le a motor működését, mint a kulccsal történő leállítás!
De, ha jól emlékszem még a üzemeltetési utasításban is van szó erről a dologról.....
Talán itt le is tudjátok tölteni az üzemeltetési utasítást:
http://www.suzukicycles.org/GS...
Üdv.
Esetleg próbáld meg itt:
én sosem a kulccsal alláítom meg a masinát. nem tudom már ki és miért mondta h a gombbal, már rég volt. azóta berögződött
Amugy nemtudom mi lenne az ideális!
szerinted?
jogsi dolog még nem tom hogy lesz. már jelentkeztem de még semmi hírem arról h mikor lesz vizsga pedig jó lenne már ha a jövő héten túl lehetnék a dolgon (legalább a rutinon) mert nekem már kresz hálistennek nem kell csak a vezetés vizsgaidőpont meg nincs...
ami késik nem múlik sztem egyszer még úgyis összefutunk ha máshol nem hát madarason 1-én tuti