Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondoltam rá de egyik sem olyan széles mint ahogy ez leszedi a festéket...
Mi lenne ha ráragasztanál egy zsír új tankpadot? :)
Sajnos nem t"om. A tankot a motoron tartom nem padon! Habár a Baumaxban a pénztár mellett van kis tubusos cipőtalpragaszto pár petákért. Sz"tem megprobálhatod, cipőre tuti volt, csak keveset tegyél a szélére mert elég nehéz levakarni ha tulfolyik.
na ez is megér 1 külön történetet
a tankpad felső rétege lett leszedve és az alsó le lett fújva festékkel. le akartam szedni azt is h mondom veszek rá másikat aztán jön a festékkel megnézem mi van alatta hát vmi gumi baszás... na mondom király ragaszthatom ezt vissza. szóval olyan cucc kell ami a gumit a gumihoz frankón odafogja mert ez a gyári tankpad qrva széles
A tankpad alján révő ragasztóanyag tökéletesen megfelel a célnak
köszi már az is meg lett csinálva de arról még nincs kép
az egyetlen szépséghiba már csak a tankpad még azt kéne odaragasztani vmivel és full kész
milyen ragacs fogja oda faszául?
Szia mitho. Láttam már kaptál választ olaj kérdésben az olajos topicon. Nagyon jo lett a vasad fekete-pirosban. Bár mintha a hátso ezüst nyereg nem igazán illene a szin összeállitásba. Ha esetleg át akarod huzatni, van 1 srác az Árpádhid budai hidföjénél, aki szinmintábol dolgozik és gyönyörüen. Olyan lesz mint a gyári. Anyaggal együtt az én hátso ülésemet 2 ezerért huzta át. A kétszemélyes Vespa ülést 4ezerért, kapaszkodoval együtt, pedig abba szivacsot is kellett potolni. Ha érdekel esetleg valaki mást is magánba elküldöm a telszámát.
Emberek nagy kérdésem van Hozzátok!
ki használt már ilyen olajat v mit tud róla:

Valvoline Motorcycle 4T 10W-40 (azonosító: VA4003020)
Ásványi bázisú többfokozatú minőségi kenőanyag négyütemű lég-, és vízűtéses motorkerékpár motorokhoz.
Minősítés: SAE 10W-40, API SF

mert nekem ásványi 10w40 kell de csak ezt találtam a nagyvason.
én nem igazán vagyok otthon olaj dologban...
valakinek vmi ötlet?
Nem necces a dolog.Én egy 125-ös Dt után ültem a Gixxeremre :) Jó sok tapasztalatot gyűjtöttem elötte a kis zümmögővel :) Csak ahhoz kellett hozzászokni hogy mindent jobban csinál a 750-es (fék,gyorsítás..stb).Mondjuk vezetőtöl is függ, én nyugodt gyerek vagyok,nem akarom megmutatni azt amit nem tudok...Pár év és úgy is összeszoksz a motorral ha nem önti el az agyadat a gááááz ----ha mégis igen, akkor könnyen megeshet hogy : hullazsák ,tolószék vagy kóma.... nem ajánlom!:) üdv
lehetséges hogy igazatok van hogy még korai lenne egy ekkora vas de az enyém már nagyon kicsi (érzésem szerint),és haver 400-asa is gyengus már
persze tuti hogy nemhuznám neki még annyira az elején
össze kell szokni amotorral
köszönöm a segitséget
figyi én is 125-ről pattantam a 750-re
ha ésszel közlekedsz akkor nem lehet semmi baj (ha persze az autósok is figyelnek rád nem úgy mint haverra de ez részletkérdés) nem tudom mennyiből gazdálkodsz de nekem "csak" a 94-es adatott meg és ez is bivaly egy masina. ész az alap mindenhez ki kell tapasztalnod a mocc viselkedését és a saját korlátaid között kell maradnod mert csúnyán járhatsz! az újabbak erősebbek könnyebbek vadabbak szóval érted. a döntés a tiéd persze de ha nem érzed magadban azt h mittomén meddig (tapsztalatszerzés ideje) nem emberkedsz és ésszel közlekedsz akkor sztem nyugodtan ráülhetsz. csak ne dönts rosszul!
"Megéri venni?" Attol függ mennyiért veszed...
"Hátrányai?:" Nem akarom lebecsülni motorozási tudásod, de tapasztalatbol mondom, 125-ös után halálos fegyver. Ne tévesszen meg hogy 750-es, egy 750-es gixxer sokkal keményebb, brutálisabb mint sok más 900-as,1000-es,1200-es bringa! Ha lehetőséged engedi, elötte egy közbensö kategoriát válassz! Ha mégis evvel kezded a nagymotoros korszakod, legyél nagyon észnél, ne kapjon el a hév az elején.
"Mennyire élvezetes?": Nagyon! Az én régi gépemen 8000-nél mintha mellbe vágnának szivlapáttal, közben pedig mintha egy kamion lenne a hátadhoz kötve ami megprobál letépni a bringárol! Ha jol váltogatsz és ügyesen nyomod le az elejét, 160-180 körül már le is ér az első kerék.
125 után talán erős,nem?
Megéri maximálisan.

Csak nehogy a motor legyen a puska és téged puffantson le))
sziasztok
lenne pár kérdésem hozzátok mivel töletek érdems kérdezni ieneket
megéri venni egy GSXR750-est?
mik a hátrányai?
mennyire élvezetes vele tépni az aszfaltot?
ugynézki én is feljebb lépek majd és társulok a "nagymotorosok" közé
és nem akarok bakot löni
Na ezt tedd fel a Duki topicba!
Lég-olaj Power
Szia Gixxer. Én 10w-40es Repsolt a Szentmihályi Unix-tol, ott sikerült kisirnom 25% kedvezményt.
(Helyi Áfa visszatérités ) Ezt tavaly nyomtam bele, de az elözetes rémisztgetésekkel szemben hál istennek nem ette. Viszont rögtön elöjött hogy a szelepdekniben az egyik csavar menete meg volt szakadva.
Kedves lég-olajos társaimtól szeretném megkérdezni hogy ki milyen viszkozitású olajat tölt szeme fényébe?
Sziasztok!
Van valameikőtöknek Yoshimura ovál dob(RS3) a motorján?
A kivezető csőnek kellene a mérete,magasság a szélessége!
Igen, ha sikerül megegyezni, a 7-en el is hozzuk, és neki is állok.
Azért kéne komplet rendszer, hogy le tudjuk dobni az exup-ot, de vennénk csak leömlőt,
és dobot csinálunk rá olyat ami neki tetszik.
Addig így lesz megoldva, Martinéknál, hogy a gyári közösítőre dobunk 1 csövet,
ha nagyon durva lenne megy bele még 1 perforált cső is.
Nagyon kemény!
Erre kellene a titán rendszer? Sikerűlt már találni valamit?
Ja és a kép.
Terv a csajomnak, a 600-as Hornetje után, remélhetőleg nyárra kész lesz.
1 optimális átmenet a szétkellforgatni 600-asok, és a túlsok 1000-esek között, neki.
Lekönnyítve, hogy egy 52 kg-os csaj számára is olyan kezes legyen mint 1 evőeszköz.
Tervezett szárazsúly max: 150kg. Plusz terv még: 1 kék alu csőkormány, hogy ne kelljen feküdnie,
és pár cm-rel a segédvázat leengedni, hogy a lába leérjen rendesen.
Szívesen