Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja,ja...próba, aztán vagy javítás, vagy meg kell szoknom ezt a hangot! (ami ha kiderül, hogy ilyennek kell lennie, akkor már nem fog zavarni!!!)

Csak kiváncsi voltam a véleményetekre...ti mit gondoltok!

A próbák után megírom a tapasztalataimat, ha valakit érdekel!?

Egyébként a ZX-10-esemben ben, és a 954-esemben is volt "exup" szelep, de ott nem zavart...nem hiszem hogy ez a "baj"!

Üdv, mindenkinek Rob
Rá merőleleges általában szokott menni Vagy próbáld úgy hogy a motor van felül ...bocsi
ha-ha-ha
megy az ahova kell
Mintha én írtam volna ezeket a sorokat "igyekszem mindig szépíten rajta valamit, vagy jobbá tenni, mert nagyon gatya állapotban került hozzám” na de én még nem álok ennyire előre haladott állapotba, mint te .
Hát én nem tudom, de az hogy lehet, hogy se, előröl, se hátulról nem megy be Pláne ilyen korba.
Köszönöm szépen 88-as a vas :) igyekszem mindig szépíten rajta valamit,vagy jobbá tenni,mert nagyon gatya állapotban került hozzám :S De már kezdek a külsejével megelégedni :) Ittvan még pár new kép.Lefestettem a kipuffot és került rá tükör is :)
de pedig az fog megszívatni
megpróbáltam hátulról is betekernmi h úgy belemegy e mert nem szembetűnő h szét van menve de sajna hátulról sem ment bele
tiszta agyrém
Na igen a legozni a legjobb.
Ugyan már egy menet babrál ki veled , ne tedd már ezt egy fél vasat, összeszerkesztettél már
jó játék ez a LEGO mi? az ember ki sem tud nőni belőle
csak az a baj h a sárvédő egyik csavarja megszívatott szar a menet

az a 750-es hanyas évjáratú? én még csak fordított villás 750-est láttam
Szép lett
mitho akkor én már meg se szólalok
Én, tavaly kilégóztam magamat már...
asszem vezetsz a darabokra szedésben
az enyém már össze van rakva
zsír lett nagyon (sztem) de még nincs kép :"(
Én is szedtem már szét
A Bandi készítette a fej-oldal-hasidomot

http://synaptx.hu/politech/
pffffffffff
Hali! Kivel csináltattál pályaidomot??
mókás
Az FZ6 sokkal jobb. Jobban is megy. Szebb is. Hangja is vagányabb. Nagyon megbántad a cserét?????
60.000.-volt maga az idom + 16.000.-légbeömlő , kb.45.000.-a festék +segédanyag.
Deknivédők karbonból 17.000.-
Bukógomba 12.000.-
Matricák (ha elkészül) kb12.000.-

Hát ennyi .
Ahogy most összeadtam ....nem kevés
hali

mennyibe állt meg neked a pályaidom festve ?
Szerintem nagyon állat hangja van a motornak vezetés közben, friss az élmény tegnap gurultam egyet!
Ahoz hogy véleményt lehessen mondani , ki kell próbálni a te mocidat is, vagy neked egy másikat.
Én egy FZ6 ról ültem át ahol nincs ilyen brutal airbox hang(megjegyzem tetszik), nincs kipuf szelep............
Én nem hallok semmi nem odavaló hangot a blokkból, bár azért az ECU egy ilyen (verseny) motorban másképp utasírja a motort a harcra mint pl a Fazernél.
Szerintem is jó ha kipróbálsz egy teszt motort és azon hallgatod meg , mit mutat.
Tovább nem ragozom!
Próba!
Utána eszmecsere.
Üdv Lui
az alacsony fordulathoz tartozó " röfögős " orgánum kialakításában jelentős szerepet játszik
az ilyen tartományban " dolgozó " kipufogó-szelep. (sztem.)
-A k6 750-ben, van? Utánna nézek!!!

-A soros4 600-asokban nincs, mert kisebb erők hatnak, és elég a főtengely ahhoz hogy kiegyensúlyozott legyen a motor járása alacsony fordulaton is!

-Viszont az 1000-es, 1200-as 1300-as újabb motorok teljesítményét, a fordulatszám növelésével érik el, ehhez viszont, le kell hogy könnyítsék a főtengely lendítőtömegét, ezért az újabb 185le körüli 1000-sek, már mind kienyensúlyozó tengelyesek! (R1, Hayabusa)

-A régebbi, alcsonyabb teljesítményű (fordulatú) motorok, nagyobb főtengelye, nem igényli...

-A k6-osnak, ráadásul növelték a löketét is, gondolom így próbálták a nyomatékot növelni, a könnyű főtengelyell a fordulatot (pörgősséget)! Ez a korszerű injektornak köszönhetően, ma már lehetséges!

-De szerintem egy kieggyensúlyozó tengely, kellene bele...de lehet, a mérnököknek az nem volt fontos, (nem volt szempont) hogy szépen szóljon alacsony fordulaton is...elvégre versenymotor lenne, pályára, nem feltétlenül az utcai, túrás szempontok a mérvadóak!

-Ehhez úgy néz ki, hozzá kell szoknunk...a motorok egyre könyebbek (elvékonyítanak mindent), bonyolultabbak, nehezebben javíthatók, érzékenyebbek az utakra, csúszásokra, nehezebben módosíthatók (józan paraszti ésszel) ,ígényesebbek a karbantartásra, és rövidebb életűek lesznek!!! (de gyorsabbak!!!)
tudomásom szerint a 750 gixerben (K6) van másodlagos kiegyenlítő-tengely