Mintha én írtam volna ezeket a sorokat "igyekszem mindig szépíten rajta valamit, vagy jobbá tenni, mert nagyon gatya állapotban került hozzám” na de én még nem álok ennyire előre haladott állapotba, mint te .
Köszönöm szépen 88-as a vas :) igyekszem mindig szépíten rajta valamit,vagy jobbá tenni,mert nagyon gatya állapotban került hozzám :S De már kezdek a külsejével megelégedni :) Ittvan még pár new kép.Lefestettem a kipuffot és került rá tükör is :)
de pedig az fog megszívatni
megpróbáltam hátulról is betekernmi h úgy belemegy e mert nem szembetűnő h szét van menve de sajna hátulról sem ment bele
tiszta agyrém
Szerintem nagyon állat hangja van a motornak vezetés közben, friss az élmény tegnap gurultam egyet!
Ahoz hogy véleményt lehessen mondani , ki kell próbálni a te mocidat is, vagy neked egy másikat.
Én egy FZ6 ról ültem át ahol nincs ilyen brutal airbox hang(megjegyzem tetszik), nincs kipuf szelep............
Én nem hallok semmi nem odavaló hangot a blokkból, bár azért az ECU egy ilyen (verseny) motorban másképp utasírja a motort a harcra mint pl a Fazernél.
Szerintem is jó ha kipróbálsz egy teszt motort és azon hallgatod meg , mit mutat.
Tovább nem ragozom!
Próba!
Utána eszmecsere.
Üdv Lui
az alacsony fordulathoz tartozó " röfögős " orgánum kialakításában jelentős szerepet játszik
az ilyen tartományban " dolgozó " kipufogó-szelep. (sztem.)
-A soros4 600-asokban nincs, mert kisebb erők hatnak, és elég a főtengely ahhoz hogy kiegyensúlyozott legyen a motor járása alacsony fordulaton is!
-Viszont az 1000-es, 1200-as 1300-as újabb motorok teljesítményét, a fordulatszám növelésével érik el, ehhez viszont, le kell hogy könnyítsék a főtengely lendítőtömegét, ezért az újabb 185le körüli 1000-sek, már mind kienyensúlyozó tengelyesek! (R1, Hayabusa)
-A régebbi, alcsonyabb teljesítményű (fordulatú) motorok, nagyobb főtengelye, nem igényli...
-A k6-osnak, ráadásul növelték a löketét is, gondolom így próbálták a nyomatékot növelni, a könnyű főtengelyell a fordulatot (pörgősséget)! Ez a korszerű injektornak köszönhetően, ma már lehetséges!
-De szerintem egy kieggyensúlyozó tengely, kellene bele...de lehet, a mérnököknek az nem volt fontos, (nem volt szempont) hogy szépen szóljon alacsony fordulaton is...elvégre versenymotor lenne, pályára, nem feltétlenül az utcai, túrás szempontok a mérvadóak!
-Ehhez úgy néz ki, hozzá kell szoknunk...a motorok egyre könyebbek (elvékonyítanak mindent), bonyolultabbak, nehezebben javíthatók, érzékenyebbek az utakra, csúszásokra, nehezebben módosíthatók (józan paraszti ésszel) ,ígényesebbek a karbantartásra, és rövidebb életűek lesznek!!! (de gyorsabbak!!!)
Csak kiváncsi voltam a véleményetekre...ti mit gondoltok!
A próbák után megírom a tapasztalataimat, ha valakit érdekel!?
Egyébként a ZX-10-esemben ben, és a 954-esemben is volt "exup" szelep, de ott nem zavart...nem hiszem hogy ez a "baj"!
Üdv, mindenkinek Rob