Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az XX-ben meg van.
R1-ben ha jól tudom,nincs,Hayaban sincs.
-Nekem sem rángat, vagy rázkódik, csak a hangja lüktető, zuhogó!
-Egyébkét, ez eddig a legjobb motorom!!! (a hangját leszámítva!!!)

-Pont annyi erő van benne amennyi kell, se több, se kevesebb! (nem prüttyprütty 600-as, és nem brutál erős ezres, amivel nagyon nehéz gyorsan motorozni...görcsösen, stresszelve...bár kihívás az biztos! De lassabb vagy!!!)

-Nagyon tetszik a technikája!

-Kazettás váltó! (egyszerú javítás) -Csúszó kuplung! (szenzációs!!!) -Motor blokk alatti kipufogó (alacsony súlypont) -Állítható lábtartó (hasznos) -Fokozatszám kijelző (apró de ez is hasznos) -Radiális főfékmunkahenger, és féknyereg! A levegőszőrőt is egyszerőbb tisztítani! -És ez az első motorom, ami széria plekóval is leszedi rólam a szelet 200-ig!!! (185cm vagyok!)

-Egyedül a blokk hangja idegesít!!!
Az soros4 ezresekben mindeggyikben van!
én ilyet nem tapasztaltam, ez nem darál, vagy hasonlóak

rángatás nélkül elindul 5-6e-ről

az airbox hangja ekkor hallható a legjobban, mert viszonylag kicsi a menetzaj
Kiegyenlítőtengely az 1,2 hengeresekben van inkább,a sor 4-es nem rázkódik,nem is nagyon tesznek bele.
Szeva gigszerLui!

-A kérdésem a következő: -Terhelés alatt, hirtelen gyorsításkor, amikor 5-6e körül odacsavarod, a motorod milyen hangot ad? Nem furcsa lüktető, darálló hangot ad, ami 10e körül kisimul? Terhelés nélkül (behúzott kuplung, álló helyzetben) simán forog, de menet közben, kurvára idegesít ez!

-Az előző motorjaimnál nem tapasztaltam ilyet!!! (ZX-10R, 954RR, CBR 600 FS, VFR800, FZR600)

-A szervízben mindenki okoskodott, idézem: -Biztos az injektor tölt olyankor nagyot, ezt hallod! A airbox szívás zaját hallod! A motorblokk alatt van a kipufogó dob, nem oldalt, ezért hallani furcsának a "zuhogást"!

-Szerintem, egy 600.as motorban (mert nem kell) nincs kiegyensúlyozó tengely, egy 1000-ben (mert kell) van! A 750-es ben, kellene de nincs!!! És ezt erősíti, hogy lekönnyítik a főtengelyt, viszont a löket elég hosszú (hosszabb mint a K4-K5) ,ezért lüktet a motor alacsony fordulaton! Az injektorral bróbálnak kisimítani mindent, pedig szerintem elkelne egy kigyensúlyozó tengely a 750-esekbe is!!!

-Ezért kérdezlek téged, hogy a te motorod, hogyan szól? (lehet hogy az enyémnek egyedi hibája van?)

-Van egy K6-os 750-es a városunkba tavasszal kifogom próbálni, sött, tesztmotort is kipróbálok majd!

-Remélem ezek így szólnak, és nem az én motorom gyárihibás!!!

üdv, Rob
akkor az annyi!!!
de nem gondoltam h ez ekkora 180X76 mm
meg azt hittem vmi négyzet méretű (10X10 cm v vmi ilyesmi)
de akkor mégse
kösz szépen
de
most én nem értem , nem erre gondoltál?
hülye vagyok!! most gondoltam csak bele! az a felírat és nem a GSX-R embléma (nagy piros R és alatta a gsx) nekem viszont annak a mérete kellene
thx
Az oldalidomon 180x76mm a GSXR felirat.
Kérdezz
hy
a GSX-R es matrica milyen méretű emberek? vki lemérné nekem ha szépen megkérem? (ha a te moccodon van akkor most szépen meg vagy kérve )
Sziasztok!

-Ha valakinek van, K6-os Gsx-r 750-ese! Az légyszi írjon, szeretnék vele beszélni! (kérdezni!)

-Van valami, ami nagyon idegesít a motorban....szeretném tudni, mások mit tapasztaltak!

Üdv, Rob
jó időben vhogy menni kell
de ma már kész lesznek az idomok és LEGO-zhatok délután vasárnap meg ha jó idő lesz útra is kelünk
mitho az biztos, hogy fel tudod találni magadat.
még szép
olyan ez mint a fékkar amit én csináltam.. emlékszel még rá?!
Sejtettem Mitho hogy rögtön feltolod a sufnyi tankos képeket!
na itt a tuning
ment is szépen szedegette a talpast de lépten nyomon lángolni akart
De benzinállót vegyél, mert lesz, meglepi....
A képet meg nagyon várom.
van benne vami ki is fogom próbálni O16]
majd teszek be képet a sufnyizásból de nem ígérek eszméletlen minőséget ugyanis telefonos :D