Szasztok gixxeresek.
Az egyik barátommal felesbe vettünk 1 Louis féle 4 orás szinkrontesztert, ha valaki esetleg szeretné szinkronizálni a karbijait, itt nálam megteheti.
kösz a telcsi számot meg a segitséget!
holnap hivom!
egyébként le szakadt egy szelepem át vert egy dugót szét verte a szelep fészket és már nem érdemes meg javitani a hengerfejet .
Bocs hogy csak most válaszolok (de nem voltam nett közelbe). Köszönöm az "építő" hozástolásokat. Az első képen egy generátor látható , a második képen pedig egy hengerfej. A generátorom meg lett bontva, és a gumigyűrű elégé haldoklott (de meghalt végül is) . A hengerfej, pedig ahogy le van húzva (8db csavarral) ott is meghalt 1 tömítőgyűrű . Szoktam pesten járni (naponta) és utána nézek a dolgoknak. Köszönöm szépen a segítséget.
Megfordult a fejemben ez a lehetőség is, Tomiboy, de az a baj, hogy polirozott a kerék a bringámon. 6 napig csiszoltam mig sikerült kiszedni belöle az öntési hibákat, polirozás elött. Ezt ujra nincs nagy kedvem megtenni, azért érdekel, hátha felmegy még rá a 180/55. Minden esetre köszi a választ.
Sziasztok. Szerintetek fel lehet tenni a 4.5-ös hátso kerékre 180/55-ös gumit? Vagy az már tul széles és csak a 170/60-as jo rá? Van valkinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Szia Mr Gixxer. Hogy állsz a vizsgákkal? Találkoztam a zugloi gixeres sráccal. A körvasutsoron gyorsultunk 1 párat, aztán motort cseréltünk. Nos mintha 1 más tipuson ültem volna. Alacsony fordulaton remekül huzott, stabilabbnak is tünt ( ezen már a forditott villáju telo volt) jo kis városi gépnek tünt. De...., gyorsulásban sehol nem volt. Ahol azon váltani kellet, az enyém onnan kezdett el huzni. Két azonos tipus között beállitások függvényében lehet egy motorhossznyi különbség, de köztünk nem 1 motorhossznyi volt a különbség..... Egyre inkább ugy gondolom hogy sikerült valami tuning pályagépbe bele nyulnom, azért van ez a kiszedhetetlen luk benne 4 és 5 ezer között és igazán csak 8 ezertöl indul el és huz 13félig. Várom hogy tul legyél a vizsgákon menj 1-et a bringámmal és elmondd a véleményed.
Hívd fel ezt a számot!Ricsi bontó: 06705850436.Nagy Gixxer őrült és mellesleg bontója is van,szerintem tuti lesz neki hengerfej.Mi történt a vassal egyébként? Üdv
Szasz okt. Az elsö képen egy O gyürü van, a másodikat nem látom.( nagyon homályos a kép ) Ha az is o gyürü, a méretét ugy tudod meg, hogy megméred a nut belsejét sublerrel az adja meg az O gyürü belső méretét, és mérjed meg az O gyürü vastagságát. Ez a legjobb a méret meghatározásához. (Hiába viszed el az eredetit abbol nem tudják pontosan megállapitani a méretét) Csapágy vagy hidraulika boltokban lehet ilyet kapni. Nem tudom merre laksz kicsiny országunkban, de ha Budapesten akkor ajánlom a Sib csapágyboltot 1205 Kossuth Lajos u. 131. Tel:286-1556. Ez 1 pici bolt , de a tulaj 1 nap alatt mindent meg tud szerezni, még olyan dolgokat is beszerzett nekem amikre máshol azt mondták nem létezik kereskedelmi forgalomban. És nem utolso sorban a legolcsobb csapágybolt amit ismerek! Ha nem pesti vagy és nem kapsz a környékeden, add meg a méreteket (megveszem itt a Sib-ben) és a cimedet az emilemre és lepostázom neked. Az O gyürü filléres dolog, a bélyeg többe kerül! Ha pesten jársz majd megadod a bélyeget
Lenne egy kisebb fajta gondom. Remélem a képeken, lehet majd látni a gondom forrását (elméletileg fehér nyíl jelölné) . Ezekre a pontokra kellene nekem gumitömítés (vagy mi a nyavalya a becsületes neve neki) . Merre hol hogyan lehetne ilyesfajta dolgot beszerezni? Előre is kösz.
Van egy -99es 750es srad om.
Be dobta a törölközőt és kellene rá egy komplett hengerfej(bontott) korreket áron.
Előre is kösz mindenkinek aki tud segíteni!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy K1es 750es kis gépet ha kcisit szeretném felhúzni... akkor mivel tehetném ezt meg? nem arra gondolok, hogy kcisivel jobban menjen. hanem hogy tényleg érezhető legyen a változás. van mondjuk értelme chip tuningnak? vagy rendszert kellene vegyek rá?
....hello everybody ....lenne egy olyan kérdésem hogy k7-750-es hez pályaidomot tud -e? valaki ...
ja nem tulzottan sok lé-ért .....ugyanis abban hiányt szenvedek.......
Hi Gixxer.
Köszi megkaptam emilt. (Oda se neki én is érettségiztem magyarbol [hasonlitsa össze és elemezze az orosz realista irokat Gogol Orr és Köpönyeg cimü müvén keresztül] egész éjszaka, hiába mondtam hogy nekem már megvan. Át is izzadtam a pizsimet rendesen. ) Ha tul leszel a vizsgákon (értesits) megejtjük a találkozást személyesen is, nyugodtan mehetsz 1 gyogykört a bringámmal. A GSXR találkozo jo ötlet, de meg kéne szervezni. Én támogatom és mennék is.
Széles napfényes utat!
Halihó! :) Tiborg írtam mailt :) (bocsi h csak most)! Nagyon pang a fórum srácok Mindenki motorozik? Már egyszer felvetettem az ötletet,de nem talált nagyobb érdeklődésre,akkor.Hátha majd most :) Mit szólnátok nyáron egy lég-olajos találkozóhoz?A vizes Gixxeresek sem lennének kizárva,de bízom benne hogy még rengeteg remek állapotban lévő,s sok egyedivé alakított lég-olajos Gixxer van Magyarországon,és így mi lennénk többen :) Nah okosságokat várok :) Dobok fel pár képet.A púpos Gixxin remélem észreveszitek a huncutságot!Üdv és csak okosan az utakon!
Hi Gixxer.
1.)Kicsit el voltam utazva. Ugy tünik megoldodot a proba, találtam itt zugloban egy 750-est, a jövöhéten találkozunk 1 probára. (Most épp TMK-zák) Azért a telszámomat elküldtem az emiledre.
2.) Ha azokra a vékony csövekre gondolsz amik a henger mellet gumicsövel vannak összekötve, az megvan. A könyökök viszont nincsenek fent összekötve csak a dobnál közösködnek. A kipuffogot 1 proba erejéig lecseréltem de nem hozott érezhetö javulást.
3.) Recept: Festékmarás, alapos mosás, a korábbi esések csikjainak eltüntetése 400-as vagy 320-as furogépbe befogott papirral, (hihetetlen de 2 milliméteres huzásnyomokat is ki lehet teljesen szedni) majd rongykorong befogása furogépbe (nagy fordulatuba) 1 kis aluminiumhoz valo paszta( nekem még békebeli van, kemény rud alaku amit idönként neki kell nyomni a korongnak) és polirozás kb 20-25 perc/dekni. Zsirtalanitás ( szilikonmentesitövel) és lakkozás. Én a lakkozást a dekninél elb@sztam, mert 1 komponensü lakkal csináltam ellentétben a vázzal ami 2k.mobihellel készült. Az 1 komponensü pedig höre megpuhul és randa lész. most csinálhatomujra. Igy jár aki lusta tisztogatni a festékszoro pisztolyt.
Az egyik barátommal felesbe vettünk 1 Louis féle 4 orás szinkrontesztert, ha valaki esetleg szeretné szinkronizálni a karbijait, itt nálam megteheti.
kösz a telcsi számot meg a segitséget!
holnap hivom!
egyébként le szakadt egy szelepem át vert egy dugót szét verte a szelep fészket és már nem érdemes meg javitani a hengerfejet .
Bocs hogy csak most válaszolok (de nem voltam nett közelbe). Köszönöm az "építő" hozástolásokat. Az első képen egy generátor látható , a második képen pedig egy hengerfej. A generátorom meg lett bontva, és a gumigyűrű elégé haldoklott (de meghalt végül is) . A hengerfej, pedig ahogy le van húzva (8db csavarral) ott is meghalt 1 tömítőgyűrű . Szoktam pesten járni (naponta) és utána nézek a dolgoknak. Köszönöm szépen a segítséget.
Hívd fel ezt a számot!Ricsi bontó: 06705850436.Nagy Gixxer őrült és mellesleg bontója is van,szerintem tuti lesz neki hengerfej.Mi történt a vassal egyébként? Üdv
Lenne egy kisebb fajta gondom. Remélem a képeken, lehet majd látni a gondom forrását (elméletileg fehér nyíl jelölné) . Ezekre a pontokra kellene nekem gumitömítés (vagy mi a nyavalya a becsületes neve neki) . Merre hol hogyan lehetne ilyesfajta dolgot beszerezni? Előre is kösz.
Van egy -99es 750es srad om.
Be dobta a törölközőt és kellene rá egy komplett hengerfej(bontott) korreket áron.
Előre is kösz mindenkinek aki tud segíteni!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy K1es 750es kis gépet ha kcisit szeretném felhúzni... akkor mivel tehetném ezt meg? nem arra gondolok, hogy kcisivel jobban menjen. hanem hogy tényleg érezhető legyen a változás. van mondjuk értelme chip tuningnak? vagy rendszert kellene vegyek rá?
ja nem tulzottan sok lé-ért .....ugyanis abban hiányt szenvedek.......
kösz
Lenne egy eladó idomszett (a farokidom kivételével) K4 es Gixerhez,
ha érdekel valakit hívjon: 06-30-493-5466
Köszi megkaptam emilt. (Oda se neki én is érettségiztem magyarbol [hasonlitsa össze és elemezze az orosz realista irokat Gogol Orr és Köpönyeg cimü müvén keresztül] egész éjszaka, hiába mondtam hogy nekem már megvan. Át is izzadtam a pizsimet rendesen. ) Ha tul leszel a vizsgákon (értesits) megejtjük a találkozást személyesen is, nyugodtan mehetsz 1 gyogykört a bringámmal. A GSXR találkozo jo ötlet, de meg kéne szervezni. Én támogatom és mennék is.
Széles napfényes utat!
1.)Kicsit el voltam utazva. Ugy tünik megoldodot a proba, találtam itt zugloban egy 750-est, a jövöhéten találkozunk 1 probára. (Most épp TMK-zák) Azért a telszámomat elküldtem az emiledre.
2.) Ha azokra a vékony csövekre gondolsz amik a henger mellet gumicsövel vannak összekötve, az megvan. A könyökök viszont nincsenek fent összekötve csak a dobnál közösködnek. A kipuffogot 1 proba erejéig lecseréltem de nem hozott érezhetö javulást.
3.) Recept: Festékmarás, alapos mosás, a korábbi esések csikjainak eltüntetése 400-as vagy 320-as furogépbe befogott papirral, (hihetetlen de 2 milliméteres huzásnyomokat is ki lehet teljesen szedni) majd rongykorong befogása furogépbe (nagy fordulatuba) 1 kis aluminiumhoz valo paszta( nekem még békebeli van, kemény rud alaku amit idönként neki kell nyomni a korongnak) és polirozás kb 20-25 perc/dekni. Zsirtalanitás ( szilikonmentesitövel) és lakkozás. Én a lakkozást a dekninél elb@sztam, mert 1 komponensü lakkal csináltam ellentétben a vázzal ami 2k.mobihellel készült. Az 1 komponensü pedig höre megpuhul és randa lész. most csinálhatomujra. Igy jár aki lusta tisztogatni a festékszoro pisztolyt.