Szia Mitho.Nekem volt igen :) Bemész okmányirodába,megmondod hogy megváltozott a motor színe,de eladni nem szeretnéd,így ne csináljanak új törzskönyvet csak a forgalmiba legyenek oly kedvesek beiratni a változást.Kapsz egy csekket,elmész a postára feladod és mire visszamész már bele is írták a forgalmidba az adatváltozást.üdv
Hali!Örülök ha segítettem .) Standarnak volt furcsa a tükör,én meg voltam vele elégedve,német streetfighter gépeken szoktam ilyen elhelyezést látni :) Próbáld meg egy másik dobbal hátha az a ludas,esetleg még ami eszembe jutott az a légszűrő lehet,de akkor mindenhol nyomatékhiány lenne valószínűleg...Széles utat és jó időt minden Gixxer tulajnak!
ha jól emléxek Te írtad hogy postán 1500 ft volt neked a festés utáni forgalmi átírás
létezik ilyen?! mert lassan nekem is be kéne menni az ocsmányirodába...
Hali. Elöször is köszönöm a segítséget, örülök hogy tetszett a bringa, nem dolgoztam hiába. A tükör? Mint irtam alacsony költségvetésü volt a gép ez a tükör 1500 volt párban és kromos. (Valamit ki kellett találni hogy ne legyen átlagos ezért került fel fejjel lefelé.) Köszi olvasható a cikk, a kipuffogo kivételével már mindent megcsináltam. Nézegettem én is mert elég vékonyka ez a Martin dob, lehet hogy ő a bünös. Szerzek valami öblösebbet és kiprobálom. Az a lényeg hogy innentől kezdve tudom hogy ez nem gyári hiba, kiküszöbölhető csak meg kell keresnem az okát.
Szia Tiborg!Grat a motorhoz :) Előástam egy használtmotortesztet, lásd a képeken.Itt azt írják hogy a kipuff rendszerrel szerették volna többek között a nyomaték karakterisztikáját javítani a 89-es motorodnak,88-asnak még 4-2 be rendszer volt...Az enyémről azt tudom mondani hogy nagyon nyomatékos alulról is,nem kell pörgetni,csak gangolok és élvezem a nyomatékhullámot.Ehhez képest a tiednek még jobbnak,rugalmasabbnak kellene lennie.Én lyukat egyáltalán nem tapasztaltam csak folyamatos,mozdonyszerű húzást minden fordulatszámról.Ami a képekről nekem furcsa,a vékony kiröffenő dob,nem tudom hogy mennyire de ez is beleszólhat a motor elhangolásába talán,ajánlom a gyertyák és gyertyapipák valamint gyujtókábelek átnézését/ komplett cseréjét, egy karburátor tisztítás,karbiszinkron sem árthat,illetve én még beszereltem 2 db benzinszűröt is a karburátor elé,hogy megelőzzem a bajokat.Ezeket ha gondolod nézd át,remélem tudtam segíteni : )
Kösz a segítséget, 200eft körül lenne a K6-ra 1 acél könyök, titán dobbal, de csak a könyököt nem adják,
amihez lehetne csinálni valami tölcséres, vagy bármilyen esztétikusabb dobot.
Egyébként a német bajnokságokban is egyre többen mennek BÓDIS-sal.
Sziasztok. Van itt valaki akinek van még régi 89 környéki 750-ese? Én tavaly vettem ilyet Mister Lezuziusztol és 3 honap aktiv munkával minusz költségvetéssel épitettem belöle nem szokványos, de nekem tetsző bringát. (Sajnos ennyit engedett meg a pénztárcám ) De 3500és5000 ford. között hatalmas lyuk tátong benne. Melegen még oké de hidegen vagy brummogtatom 15 percig, vagy pörgetni kell 8000 körül (ami hidegen nem tul szerencsés) különben viszafullad. Kérdésem az összes ilyen volt, vagy csak az enyém örvendeztet meg ezzel? Minden javitásra vonatkozo ötletet szivesen fogadok. ( A képeken még lepukkanva illetve készen.)
Itthon gyártyák tudtommal a Bódis kipukat, valami "K"betüs városban.. most nem ugrik be.. Német kawások használnak bódist, a Ps magazinba meg első lett a világmárkák közt... biztos nagyon fasza lehet csak az enyémre nem csinálnak:S Balatonboglárt hivd fel, mert az a központ.
20/3927622 asszem Ákosnak hivják a srácot, szokott Bódisékhoz járni, ő tud erről mindent, szerintem beszélj vele.
Köszi! Hát az tuti. Láttuk Kölnbe a standját, ( nagyon komoly volt ) de 1 szó nem volt arról, hogy magyar lenne.
Most, hogy van, itt gyártják, vagy németbe, vagy csak a tulaj magyar származású?
Csáó Rajmund! Halla szerintem érdeklődj a Bódis után egy kcisit, szerintem nagyon jól néz ki az a dob amit ő csinál. (nem tudom hogy a rendszere is kész van-e már) de a dob az brutál(szerintem) a hangja nagyon kemény, szépen visszadurrog meg minden. egy 750 esen láttam pont. És a magyarok közt szerintem Bódis a legjobb.
Hali!
Azt nem tudom, hogy titánból vannak-e, de nézz körül itt
Az árak nem rosszak.
Én valam ilyesmiben töröm a felyem (persze, csak ha megjött a motorom )
Oké, köszi, megvan, de béna a nénikéd.
És ugyanerre a K6-7-es 750-es GSXR-re keresek komplett KIPUFOGÓ rendszert.
Lehetőleg jó állapotban, titánt, olcsón.
Köszi!
létezik ilyen?! mert lassan nekem is be kéne menni az ocsmányirodába...
Üdv
amihez lehetne csinálni valami tölcséres, vagy bármilyen esztétikusabb dobot.
Egyébként a német bajnokságokban is egyre többen mennek BÓDIS-sal.
20/3927622 asszem Ákosnak hivják a srácot, szokott Bódisékhoz járni, ő tud erről mindent, szerintem beszélj vele.
Most, hogy van, itt gyártják, vagy németbe, vagy csak a tulaj magyar származású?
Azt nem tudom, hogy titánból vannak-e, de nézz körül itt
Az árak nem rosszak.
Én valam ilyesmiben töröm a felyem (persze, csak ha megjött a motorom )
És ugyanerre a K6-7-es 750-es GSXR-re keresek komplett KIPUFOGÓ rendszert.
Lehetőleg jó állapotban, titánt, olcsón.
Köszi!
http://www.fullgas.hu/2006/200...
2006-os újdonságok, s ott van a 750-es-ről egy rahedli kép.
( oldal, és fejidom nélkül )
Segítsetek, köszi!
ha kell kep kuldok rola.
majd ma este