Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Már egy párszor szedtem le...
De én rutinból egy " T " idomot használtam..
okt te szedted már le a tankot mi?
jujj de beszopatott :D csak az egyik benzincsőre tettem flakont és csak 2 hengerem ment :D
üdv! Mortis..
Csak egy barátom! Gondoltuk így jobb lesz a fénykép arca!
nem,de talán másholl kellen ezt kérdezni
Szeva lenne egy nagyon hülye kérdésem!?(xr600)szeretném levenni a hengerfejet az olajat leengedjem előtte?????????
banderas!
Ki az az alkoholista csaj a motorodon?
Szép napot mindenkinek! Nekem ezt tanácsolták többen is! /győrben a Realban,Óváron a Monsterban, meg még páran!/ Azért sok az a 30 Le különbség,bár most simán el tudnám képzelni hogy felüljek egy 750-re! Na de mind1! Mocizok vele pár évig aztán jöhet az 1000-es! Igen a sárhányót rögtön az első héten lekaptuk,nagyon csorbította a motor szépségét! mostanra annyit fog még változni,hogy kap fehér felnicsíkot,bukógombát,fekete plexit! ja,meg lecseréltem már a markolatot! A gyári helyett Gsx-R-est tettem fel,végén kék kormánysúllyal! Ősszel a kipu is lejön majd,és a sportlégszűrőt is tervezem! de mindent csak apránként!
ha ésszel csinálod nincs semmi baj
én is mitoról ültem a 750-re! csak a 94-esre és nem a k6-ra
200.000-el lett volna több a 750 jobban jártál volna vele sztem
Csak azt nem értem,miért kell ezt 3 topicba is beírni...
Már megint a hozzáértők. Ha már 600-ast vettél nyugodtan vehettél volna 750-est is. Az még messze nem 1000-es viszont sokkal tovább bírja szuflával. Egyébként tényleg szép a mocid, látom a rendszámtartó már nem a gyári.
Cső! tényleg nagyon vicces! Amúgy azért 600-as,mert ezelőtt 125-ös Aprilia Rs-em volt,és kapásból nagy lett volna egy 750! Sokan a 600-ast tanácsolták,és lebeszéltek a 750-ről! Nos ezért! De nagyon szeretem a 600-ast! Nagyon jó gép!
És mit keresel itt a nagyok között azzal a 6 kilóssal?
Csak vicceltem üdv a gixxeresek világában. Miért nem 750-est vettél?
Cső! Szép napot mindenkinek! nekem k6-os 600-as gixerem van és nagyon elégedett vagyok a géppel! Eddig nagyon szuper! nem bántam meg a választásom! Nagyon cool lenne ha volna még pár ilyen gép a környékemről /Óvár/,és együtt búgatnánk majd!ha valakinek ilyen gépe van és Óvár környéki, írjon ha van kedve haverkodni,és együtt mocizni ha jön a jó idő! cső
Jó, de a 2.40-et a belső körön mente! (ott voltam mögötte)
Hányszor is mérted az időmet??
Tőled akár 1.55 is mehetnék amennyit jársz a ringre.
Mitől csapkodna 2:40-es rekordidőnél?
A legjobb az volt amikor a haver közölte, hogy:"Jó volt!", mire Én:"Ja csak nem direkt csináltam!" "Ja akkor nem volt jó!"
Igazándiból csak azért nem fostam be mert túl gyorsan történt.
..Hát az nagyon jó! akkor mondhatjuk azt h normálisan működik a kormányteló..Köszi szépen..
(Ezt hogy leirtad hogy külted neki nagyon keménylehetett
Nekem ugyan K4-es van, de szerintem amíg nem levegősödik fel addig bőven jó. Csak egy példa. Ketten ültünk a mocin, felkanyarodtunk a főútra és elkezdtem neki küldeni mint állat. Kuplungal váltottam és amikor 2-ből felraktam 3-ba kicsit tovább tartottam behúzva. Rögtön fel is jött kerékre(igazándiból nem volt szándékos a dolog) és a leszabájzóig vissza se ment ami ugye 210 körül van. Szóval kicsit kemény volt a földetérés de a kormány meg sem rezdült. Azt hiszem ez egy elég hiteles teszt volt. A H.ringen sem éreztem soha, hogy csapkodni akarna.
Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a K6-os gixxer 750-es gyárikormánygátlója az hogy mükődik?(mer úgy tudom h van neki) Most nem a műszaki részére vok kiváncsi hanem, hogy megállja-e a helyét pl egykerekezés letevésnél..Szal abszolute megfogja a kormány csapkodását és nagyon jól működik? vagy hulladék és kell venni rá egy normálisat?
Akinek van K6-os 750-ese az kérem irjon hogy milyen..Nagyon köszönöm!
Hali!

Hát a színkódot nem tudom. De vidd el egy fényezőhöz (aki konyít valamit a szakmájához) és az kikeveri neked. És kb: 2-3 dl max a mennyiség.
üdv minden vastársnak!

abban kérnék segítséget, hogy honnét szerezzek gyári fekete színt, és mekkora mennyiségben hogy a jobb oldali idomot le lehessen fújni?

a szóban forgó sérült drágám k5 750-es, kék/fekete
hali küldtem neked mailt nem tudom megkaptad-e ezért ide is írok
engem érdekelne a cucc
hoppá
sziasztok ! boldog újévet mindenkinek!! bocs hogy írok, csak látom hogy gumi a téma. nekem lenne eladó hátsó gumim meg első is totál minőségi gumiról van szó, persze nem újak hanem újszerűek dunlop D 209 GP, HA EZ NEM TAPAD ELÉGGÉ AKKOR SEMMI SEM, az áruk ; a hátsónak 23000/db 190/60-zr17 , 90-95% az elsőnek pedig 12000/db98% -osak, 120/70-zr17 . 1 pár egybe 30000 ft. első és hátsó külön- külön több darabnál kedvezmény van!!! kitűnő minőségű és szép mintázatú gumikról van szó. ha valaki meggondolja magát és érdekli a gumik hívjon a 0620/992-4528 vagy albertzoltan@galgaktv.hu-ra írjon. bocs a zavarásért sziasztok!!