Nekem 5 éve van meg a srad '98-AS 750-es, már az injectoros. Széles nagy motor, sportmotorhoz képest elég kényelmes üléspozíció. Nekem olajat csak akkor csipegette ha folyamatosan 10000 f/sec fölött pörgettem, de akkor is egy csereperiódus alatt max 6-8 decit. 27000 km-el vettem, most 43000 van benne. Egyszer cseréltem benne gyertyát, egyszer volt szinkron állításon és egy láncszett csere. Ezeken kívül rengeteg első fékbetét, gumi és benzin kell bele. Igazából semmit nem kellett rajta javítani. Az enyémnek a szívótorok pillangószelep tengely végén lévő motor kicsit hangos, valamint a kuplung kiemelő szerkezet egy kicsit meg van kopva és behúzáskor kattan egyet, de ezek semmit nem befolyásolnak.
Kb. ennyi...
Ja és jövő hónapban eladósorba kerül, már ha érdekel.
hát 250e volt az adagoló javítás, 140 a hengerfej+ a blokk síkolás, 37e/dugattyú, 200 a turbo, + 6 hüvely+ csapágysor + 40e az olaj bele+ a szétszakadt coolercsövek stb stb. 30e volt egy bontott gázpedál. újan 97e
Először a vásárlással kapcsolatban kérnék tippeket a motor esetleges típushibáiról,pld.vezérműlánc feszítő problémákat hallok,vagy elég nagy olajfogyasztásról olvastam a típussal kapcsolatban.Kérdeznék még a benzinszivattyúval kapcsolatos betegségekről(ha nincs meg a 3bar ) ezeket esetleg tapasztaltad valamelyiket?Milyen alkatrész árak vannak ha ezek közül valami megadja magát!Másodlagos kérdésem pedig a menettulajdonságokkal kapcsolatban lenne pld: lehet e nagy tempókat menni vele vagy kisebb 100-200km-es túrákra jó e.Üléspozícióra milyen mint pld:a TL-ek.Elég nagy a motoros csapatunk de sajnos senkinek nincs ilyen hogy kipróbáljam vagy ránézzek Köszi előre is az infót!
Hali skacok!
Helyzetjelentés.:
Ma szétszedődött a blokkom. Az eredeti hüvely ki sem adja a méretet, amiről talán annyit, hogy a négy hengerben össz-vissz 28 mm-rel növexik meg a furat.
Pár ezressel lesz csak többben, mert egy hüvely 5 pénz, ugyanúgy, mint egy henger fúrása volna,,,a pluszt itt csak az aluba belemunkálás jelenti majd,,, az meg aprópénz...
Szombaton meglesznek a ténylegesen belevaló fékbetétek is előre,,,szintén szombaton elviszik a tévesen rendelt előző garnitúrát is egy ZX12-be,,,úgy, hogy végre megindult valami körülöttem, remélem, hamarosan már a tesztkörökről tudok tapasztalatokat közzétenni nektek..
Na mizu skacok?
Mit visztek majd magatokkal Zolihoz, hátizsákot vagy tanktáskát? Ja, és mit raktok bele? Pizsi, alvós maci, szoci fésű a dizájn miatt, ilyesmi?
birka! Ha félegyházán lenne a kiindulási pont akkor mehetnénk odáig is együtt. Találkozhatnánk vásárhelyen és onnan go szentes-csonrád-félegyháza, hmmm?
Kb. ennyi...
Ja és jövő hónapban eladósorba kerül, már ha érdekel.
hát 250e volt az adagoló javítás, 140 a hengerfej+ a blokk síkolás, 37e/dugattyú, 200 a turbo, + 6 hüvely+ csapágysor + 40e az olaj bele+ a szétszakadt coolercsövek stb stb. 30e volt egy bontott gázpedál. újan 97e
Írtam neked mail-t ááám....
Helyzetjelentés.:
Ma szétszedődött a blokkom. Az eredeti hüvely ki sem adja a méretet, amiről talán annyit, hogy a négy hengerben össz-vissz 28 mm-rel növexik meg a furat.
Pár ezressel lesz csak többben, mert egy hüvely 5 pénz, ugyanúgy, mint egy henger fúrása volna,,,a pluszt itt csak az aluba belemunkálás jelenti majd,,, az meg aprópénz...
Szombaton meglesznek a ténylegesen belevaló fékbetétek is előre,,,szintén szombaton elviszik a tévesen rendelt előző garnitúrát is egy ZX12-be,,,úgy, hogy végre megindult valami körülöttem, remélem, hamarosan már a tesztkörökről tudok tapasztalatokat közzétenni nektek..
Mit visztek majd magatokkal Zolihoz, hátizsákot vagy tanktáskát? Ja, és mit raktok bele? Pizsi, alvós maci, szoci fésű a dizájn miatt, ilyesmi?
birka! Ha félegyházán lenne a kiindulási pont akkor mehetnénk odáig is együtt. Találkozhatnánk vásárhelyen és onnan go szentes-csonrád-félegyháza, hmmm?